2016.02.21 Turniej T9A: Kill Team 2×1400 pts.

Fundacja „Szalony Krasnolud” i Olsztyński Klub Fantastyki mają zaszczyt zaprosić na turniej Fantasy Battles The 9th Age „Killl Team”.
Data: 21.02.2016 r.
Miejsce: Sklep Crazy Dwarf (Olsztyn, ul. Kołobrzeska 30, dawna księgarnia językowa)
Limit miejsc – 20


Plan:
08.00 – rejestracja
08.15 – 11.15 – 1 bitwa
11.30 – 14.30 – 2 bitwa
14.45 – 17.45 – 3 bitwa
18.00 – ogłoszenie wyników i sprzątanie pobojowiska.

Nagrody – będzie za 1. miejsce, 2-3 – pamiątkowe dyplomy + nagroda motywacyjna.

Wjazd: 10 PLN wpisowe + 5 PLN do świni (w sumie 15 PLNów)

Pod sklepem jest spożywczak, a po drugiej stronie ulicy Biedronka i kolejny spożywczak, na miejscu można zakupić słodkie napoje i energetyki.
Alkohol – nie.

Format: 2×1400 pkt – losowe parowanie: gracz lepszy + gracz słabszy (unikamy dream-teamów i osób, które grałyby dwiema armiami)
Wszystkie armie w sojuszach dzialaja jako „suspicios allies” – ten środkowy z WFB8.
Progi co 200mp. Generał i BSB po 100pts.

Gramy na jawne rozpiski.

Ograniczenia ogólne:
Min. 3 oddziały
Nie wystawiamy żadnych Lord’ów!
Max. 2 takich samych Herosów
Max. 2 takie same jednostki Core
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakaz dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Max. 1 jednostka „Jedyna w swoim rodzaju” (one of a kind).

Limity punktowe:
Core – co najmniej 25%
Specjalne – bez ograniczeń
Rzadkie – max 25%
Herosi – max 50%

Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.
Na koniec bitwy jednostki sprowadzone do 25% ilości początkowej modeli lub mniej, albo te które uciekają oddają 50% victory points. Jednostki uciekające oraz sprowadzone do 25% lub mniej w dalszym ciągu oddają tylko 50% punktów.
BSB może brać ekwipunek tak, jak by nie był BSB.

Magia:
W trakcie własnej fazy magii można do puli kości mocy dołożyć maksymalnie 1 kostkę ze źródła innego niż wiatry magii (np. channeling lub kości pochodzące z przedmiotów)
Jeżeli wygenerujesz więcej niż 1 kość mocy z dodatkowego źródła, to te kości przepadają.
Do rzucenia pojedynczego czaru można użyć maksymalnie 4 kości (dotyczy to wszystkich domen magii) a suma użytych kości w trakcie jednej fazy magii nie może przekroczyć 12.

Zasady:
The 9th Age – Rules – v0.11.9.3
The 9th Age – Paths of Magic – v0.11.2
The 9th Age – Magic Cards – Greyscale – v0.11.2_1
The 9th Age – Magic Cards – Colored – v0.11.2_1

Slim Armybooks:
Beast Herds – v0.11.0
Daemon Legions – v0.11.1
Dread Elves – v0.11.0
Dwarven Holds – v0.11.0
Empire of Sonnstahl – v0.11.1
Highborn Elves – v0.11.0
Infernal Dwarves – v0.11.0
Kingdom of Equitaine – v0.11.0
Ogre Khans – v0.11.0
Orcs and Goblins – v0.11.1
Saurian Ancients – v0.11.0
Sylvan Elves – v0.11.1
The Vermin Swarm – v0.11.0
Undying Dynasties – v0.11.1
Vampire Covenant – v0.11.0
Warriors of the Dark Gods – v0.11.1

Zgłoszenia proszę przesłać na adres: kamel@uwm.edu.pl do 18.02.2016 r. do godz. 23.59.59. Za brak przysłanego zgłoszenia z poprawną rozpiską 5 punktów karnych. Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko gracza, ID ze strony ligi oraz poprawną rozpiskę w formacie html.

Linki:
The 9th age: http://www.the-ninth-age.com
Rulebook, Paths of Magic i Armybooki: http://www.the-ninth-age.com/index.php? … 6925d503d0
W zakładce Community Support dostępne są aktualne pliki do Army Buildera, BattleScribeai BattlePlannera.

Zapraszamy wszystkich graczy, nawet tych co chcą, ale się boją – zostaniecie sparowani z dobrymi graczami i mam nadzieję, że kilka osób się wciągnie. Jeśli nie posiadasz ID ligowego – nie przejmuj się, wszystko zostanie odpowiednio zgłoszone.

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.