Ktoś może mi pomóc wybrać rasę

Warhammer Fantasy!
Etnicznik
Posty: 27
Rejestracja: 20 lut 2017, 18:01
bitewniaki: Aktualnie nie gram w żadną grę bitewną ale jestem zainteresowany AoS

Ktoś może mi pomóc wybrać rasę

Post autor: Etnicznik »

Jestem bardzo początkującym graczem AoS posiadam tylko jeden oddział krasnoludów i działo. Oba zestawy zostały kupione pośpiesznie i nie zamierzam tworzyć armii krasnoludów , ale wykorzystam je do nauki malowania a te co ładniejsze użyje do dekoracji. Wracając do tytułu tematu czy jest na forum ktoś kto pomógłby mi wybrać rasę. Na oku mam imperium i skavenów ale nie jestem pewien których wybrać a nie chcę żeby następne modele zostały odstawione jak krasnoludy. Oczywiście jestem otwarty na inne propozycję.
Awatar użytkownika
Krystus
Posty: 288
Rejestracja: 19 sie 2015, 12:58
bitewniaki: .

Re: Ktoś może mi pomóc wybrać rasę

Post autor: Krystus »

To musi być Twoja decyzja, niech nikt za Ciebie nie wybiera. Pooglądaj modele i weź te, które najbardziej Ci się podobają. Nie ma chyba nic gorszego niż malowanie czegoś czego się nie lubi z wyglądu.
Ja swoje frakcje zwykle wybieram mając też na uwadze opis fabularny armii.
AVE DOMINUS NOX
Obrazek
Awatar użytkownika
Grzechu12
Posty: 711
Rejestracja: 01 sie 2015, 18:31
bitewniaki: Kings of War, 9th Age, Age of Sigmar, Malifaux

Re: Ktoś może mi pomóc wybrać rasę

Post autor: Grzechu12 »

Dokładnie-kwestia czy wolisz dobre, regularne wojska czy dzikie hordy zła. ;)
"Your doom is coming, man-things."
Etnicznik
Posty: 27
Rejestracja: 20 lut 2017, 18:01
bitewniaki: Aktualnie nie gram w żadną grę bitewną ale jestem zainteresowany AoS

Re: Ktoś może mi pomóc wybrać rasę

Post autor: Etnicznik »

Podjąłem decyzje zbieram armię imperium. (iron from ice?)
Awatar użytkownika
Iliach
Posty: 144
Rejestracja: 01 paź 2016, 13:30
bitewniaki: WH40k , AoS , Infinity

Re: Ktoś może mi pomóc wybrać rasę

Post autor: Iliach »