"Olsztyn reaktywacja!" Turniej 17.09 Kortowo

Turnieje, imprezy, wydarzenia cykliczne
Gromek
Posty: 191
Rejestracja: 04 sie 2016, 19:56
Gram w: W40k (Orkz, GK)
Malifaux (Guild-Sonia)
Warmachine (Cygnar)
Nastawiam się na X-wing ;)

Re: "Olsztyn reaktywacja!" Turniej 17.09 Kortowo

Post autor: Gromek » 03 wrz 2017, 16:05

Lekka aktualizacja w skrócie:
Dodałem boots on the ground, first turn i objective secured (żeby osoby co nie mają kodeksów za bardzo poszkodowane nie były).
Zamiana stref rozstawienie między drugą a 3 misją (po prostu na odwrót).
Dodałem w ramach czasowych iż ostatnie 10minut bitwy to podliczanie punktów, wpisywanie wyników, ogłoszenie nowych bitew. Na 1500pkt 2h godziny starczą a u nas mamy 2h20min więc na luzie :). Chodzi głównie o to aby nie było opóźnienia.

Awatar użytkownika
Spyro
Posty: 104
Rejestracja: 03 wrz 2017, 23:36
Gram w: 40k!

Re: "Olsztyn reaktywacja!" Turniej 17.09 Kortowo

Post autor: Spyro » 03 wrz 2017, 23:46

1500ptk OK :D. Ale ja bym dodał karty, bo zmusza to do kombinowania i myślenia. Żeby nie było zbyt gięte można zrobić, że karta może dać max 1 VP. Jak ktoś nie ma kart, można rzucić kostką i zapisać obok. Ja mam jeden zestaw z poprzedniej edycji do oddania za jakieś bitsy :D. W Sopocie ludzie normalnie ich uzywali i sie nikt nie czepiał ;). I jak dla mnie to można zbanować Lords of War całkowicie :P

Awatar użytkownika
Grzechu12
Posty: 747
Rejestracja: 01 sie 2015, 18:31
Gram w: Kings of War, 9th Age, Age of Sigmar, Malifaux

Re: "Olsztyn reaktywacja!" Turniej 17.09 Kortowo

Post autor: Grzechu12 » 04 wrz 2017, 8:27

Taaak, bez LOW :D
"Your doom is coming, man-things."

Gromek
Posty: 191
Rejestracja: 04 sie 2016, 19:56
Gram w: W40k (Orkz, GK)
Malifaux (Guild-Sonia)
Warmachine (Cygnar)
Nastawiam się na X-wing ;)

Re: "Olsztyn reaktywacja!" Turniej 17.09 Kortowo

Post autor: Gromek » 04 wrz 2017, 10:23

u nas to chyba nikt nie ma LOWa żadnego :D. A co tak mocno dały się we znaki? A który konkretnie :D?

Awatar użytkownika
Spyro
Posty: 104
Rejestracja: 03 wrz 2017, 23:36
Gram w: 40k!

Re: "Olsztyn reaktywacja!" Turniej 17.09 Kortowo

Post autor: Spyro » 04 wrz 2017, 11:10

Według mnie LoW zabiera frajde z gry. Ale GW chyba do tego zmierza, że każda armia będzie miała jednego turbo kozaka, który będzie must have XD

Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1308
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: AoS, Blood Bowl, KoW, Malifaux, WH40k, Wolsung SSG, WZR, X-Wing
Kontakt:

Re: "Olsztyn reaktywacja!" Turniej 17.09 Kortowo

Post autor: danyboy » 04 wrz 2017, 11:17

A już tak absolutnie między nami - na tej mapce dołączonej w pierwszym poście:
poczty nie ma tu już od co najmniej dwóch lat ;)
ObrazekObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Grzechu12
Posty: 747
Rejestracja: 01 sie 2015, 18:31
Gram w: Kings of War, 9th Age, Age of Sigmar, Malifaux

Re: "Olsztyn reaktywacja!" Turniej 17.09 Kortowo

Post autor: Grzechu12 » 04 wrz 2017, 12:15

Z LOW np. Robert :p
"Your doom is coming, man-things."

Piter
Posty: 25
Rejestracja: 23 paź 2015, 16:22
Gram w:

Re: "Olsztyn reaktywacja!" Turniej 17.09 Kortowo

Post autor: Piter » 04 wrz 2017, 12:28

Ja bym wolał 1700 ;p, ale na 1500 też zagram.
Co do kart - sądzę, że karty balansują rozgrywkę, bez nich niektóre armie mają trudniej i są mniej grywalne. W razie gdyby ktoś nie miał kart zawsze można kulać kostkami przy wyborze i mieć otwarty podręcznik na tej stronie. Jeśli bez kart to chociaż uwzględnijmy w każdej misji KP. A w ostatniej np. x2.
Na glorii wrzuciliście rozkładówkę czynności przed bitwą:
"5. KOLEJNOŚĆ CZYNNOŚCI PRZED BITWĄ:
1. Generowanie mocy z Rulebooka.
2. Wystawienie znaczników, gracze losują kto pierwszy wystawia znacznik. Gracz, który pierwszy wystawia znacznik, wybiera czyje znaczniki będą użyte. (Pomijamy ten punkt w misjach 1 i 3).
3. Rzut na to kto wybiera stronę.
4. Losowanie Warlord Traitów
5. Rzut za Night Fight (tylko jeśli gracze tak zadecydują).
6. Rzut na to kto zaczyna - zwycięzca rzutu decyduje kto jest pierwszy.
7. Wystawienie armii, pierwszy gracz zaczyna.
8. Wystawienie Infiltratorów, gracze losują kto pierwszy wystawia infiltratorów.
9. Pierwszy gracz może oddać zaczynanie drugiemu.
10. Przejęcie Inicjatywy.
11. Scout Redeploy, gracze losują kto pierwszy przestawia."
Jest totalnie dzika, proponuję zrobić taką jak na Herezji, a jeśli nie chcecie, to zmienić obecną.
Też jestem za wyłączeniem LoW, chociaż nie myślę, żeby ktoś się na to pokusił. I wyrzuciłbym zakaz quadruplowania squadów, chyba, że chcemy robić herezję 2 w Olsztynie. ;p

Awatar użytkownika
Grzechu12
Posty: 747
Rejestracja: 01 sie 2015, 18:31
Gram w: Kings of War, 9th Age, Age of Sigmar, Malifaux

Re: "Olsztyn reaktywacja!" Turniej 17.09 Kortowo

Post autor: Grzechu12 » 04 wrz 2017, 14:57

Tak, brak quadruplowania też byłby miły :D
"Your doom is coming, man-things."

Gromek
Posty: 191
Rejestracja: 04 sie 2016, 19:56
Gram w: W40k (Orkz, GK)
Malifaux (Guild-Sonia)
Warmachine (Cygnar)
Nastawiam się na X-wing ;)

Re: "Olsztyn reaktywacja!" Turniej 17.09 Kortowo

Post autor: Gromek » 05 wrz 2017, 11:25

Piotrek ta rozpiska zaczynania jest zupełnie inna już ;).
Zakaz quadrouplowania poszedł w warpa ;).
Całkiem niezła frekwencja się szykuje może 10 graczy będzie :)

ODPOWIEDZ