Dyskusja ogólna

Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1493
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Dyskusja ogólna

Post autor: danyboy »

Janosik pisze: 25 paź 2017, 20:42 No ja wysłałem swój ruch w prywatnej wiadomości na forum do Daniela i też się zastanawiam :P
No jakby co to jesteś jedyny, który wysłał :(
Awatar użytkownika
Janosik
Posty: 393
Rejestracja: 28 lip 2015, 20:27
bitewniaki:

Re: Dyskusja ogólna

Post autor: Janosik »

danyboy pisze: 25 paź 2017, 21:10
No jakby co to jesteś jedyny, który wysłał :(
Lol :o :( No panowie, spinac pośladki :P
Awatar użytkownika
Janosik
Posty: 393
Rejestracja: 28 lip 2015, 20:27
bitewniaki:

Re: Dyskusja ogólna

Post autor: Janosik »

Zaatakowane Pole 1725 należące do Necronów padło łupem sił Farseerki Luthien Na'deresh stojącej na czele oddziałów ciężkiego wsparcia w postaci Dark Reaperów. :)
Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1493
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Dyskusja ogólna

Post autor: danyboy »

A jak wygląda kwestia bitwy czy też bitew: CSM vs Eldars vs Space Wolves?

Może zagracie tą misję multipleyer z rulebooka?
Awatar użytkownika
Iliach
Posty: 144
Rejestracja: 01 paź 2016, 13:30
bitewniaki: WH40k , AoS , Infinity

Re: Dyskusja ogólna

Post autor: Iliach »

Dla mnie spoko :) Tylko pytanie jak by to wyglądało i jak te rozgrywki na kilku graczy wyglądają w tej edycji? No i też jak będzie rozpatrywany fakt, kto przejmie pole? :P
Obrazek
Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1493
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Dyskusja ogólna

Post autor: danyboy »

W rulebooku na stronie 270 są zasady gry multiplayer oraz scenariusz Carnage.
Osobiście nie grałem ;) Ale myślę, że jest to dobra okazja, aby się przekonać jak to wygląda :)

Zasad gry nie chce mi się przepisywać.

Założenia ogólne scenariusza Carnage:
Jest jeden znacznik na środku, wart 1VP na koniec każdej Battleroundy.
Ważne jest, aby pomimo gry na punkty, policzyć Power Levele bo to rozstrzygnie ewentualny remis.
Zwycięża ten kto ma więcej VP na koniec bitwy, lub ten kto wyciął pozostałych zawodników.
Zwycięzca przejmuje sektor.
Awatar użytkownika
Janosik
Posty: 393
Rejestracja: 28 lip 2015, 20:27
bitewniaki:

Re: Dyskusja ogólna

Post autor: Janosik »

Musze poczytać, ale brzmi ciekawie :D Chłopaki, a czy zdołacie zapisać się na gralnie 10go grudnia? Wtedy byłaby idealna okazja na rozegranie bitwy.
Awatar użytkownika
Iliach
Posty: 144
Rejestracja: 01 paź 2016, 13:30
bitewniaki: WH40k , AoS , Infinity

Re: Dyskusja ogólna

Post autor: Iliach »

[b]ZASADY STARCIA MULTIPLAYER[/b]

FAZY RUCHU

Podczas każdej fazy walki, gracze wykonują rzut kością k6. Gracz z najwyższym wynikiem wykonuje daną fazę jako pierwszą/ decyduje o tym kto zaczyna . Następnie gracze, których kolejność nie została rozstrzygnięta, wykonują rzut k6 między sobą aby uzgodnić kolejność dalszego działania.

FAZA PSIONIKI

Tylko jeden gracz w tej fazie może manifestować moce psioniczne. Jeżeli więcej graczy deklaruje chęć rzucenia czaru, gracz który posiada pierwszeństwo w tej turze, decyduje kto korzysta z psioniki. Jeżeli gracz nie może manifestować mocy, albo nie uda mu się rzucenie żadnego czaru, wtedy możliwość używania psioniki przechodzi na kolejnego z graczy.

FAZA SZARŻY

Po tym jak gracz wykonał już wszystkie ruchy związane z szarżą, inni gracze mogą wykonać "HEROICZNĄ INTERWENCJĘ" w tej kolejności, kogo przypada tura. CHARACTER przeciwnika może wykonać heroiczną interwencję tylko i wyłącznie wtedy, jeżeli znajduje się w 3" od modelu przeciwnika.

FAZA WALKI

Każdy unit który posiada model w promieniu 1" od modelu przeciwnika może brać udział w walce w tej fazie. Modele mogą być użyte do atakowania każdego przeciwnika w starciu, nie tylko przeciwnika z którym aktualnie toczymy walkę w tej turze. Przykładowo :

W jednym Combacie znajduje się Unit gracza A B oraz C. Gracz A atakuje unit B, natomiast potem gracz B może oddać zarówno unitowi A oraz C.

Unity które szarżowały w tej turze atakują jako pierwsze, jak w normalnych zasadach. Następnie gracz którego jest tura, wybiera kolejności starć poszczególnych unitów ( wliczając własne ) Żaden z unitów nie może brać udziału w walce więcej niż 1.

FAZA MORALE

Podczas fazy morale, każdy z graczy musi wykonać test morale za jednostki które zostały zabite w jego turze. Gracz którego rozgrywa się tura, wykonuje test jako pierwszy, następnie decyduje o kolejności morale.

ZASADA SPECJALNA - MULTIPLAYER STRATAGEM

Łapówka
Koszt 1 Command Points - Wydajesz 1 command points i proponujesz jakąś pulę swych pozostałych Command Pointów do przekabacenia gracza na swoją stronę . Możesz nakłaniać go na tymczasowy pakt o nieagresji , zlecić zabójstwo danej jednostki etc.


SCENARIUSZ GRY MULTIPLAYER

RZEŹ

Liczba graczy - 3+

POLE BITWY

Blat powinien mieć nieco większe wymiary niż standardowy. Polę bitwy dzieli się na 4 części, każda z tych części jest strefą rozstawienia. Na samym środku pola bitwy musi znajdować się pojedynczy Objectiv Marker.

ROZSTAWIENIE

Gracze rzucają K6. Zwycięzca wybiera swoją strefę rozstawienia. Pozostali gracze rzucają następnie k6 między sobą. Zwycięzca wybiera strefę rozstawienia. Modele w strefie rozstawienia nie mogą znajdować się bliżej niż 9" od Objectiv Markera.

POWER LEVEL I RANKING

Gracze sumują swój power level i uzgadniają najwyższy i najniższy power level pośród graczy. Jeżeli gracze posiadają ten sam power level, gracze wykonują rzut kością.

PIERWSZA TURA

Gracz posiadający najniższą rangę ( power level ) decyduje czy zaczyna fazę czy oddaje zaczynanie. Jeżeli wybiera rozpoczęcie fazy, następny w kolejności jest gracz posiadający drugi najniższy power level etc.

Czyli podsumowując podczas korzystania z tego scenariusza nie musimy rzucać k6 przy każdej fazie tylko sugerujemy się power levelem .


DŁUGOŚĆ BITWY

Gra trwa 5 tur.

WARUNKI ZWYCIĘSTWA

Jeżeli gracz wyrżnął w pień swoich oponentów, osiąga wielkie zwycięstwo. W innym razie, gracz który zdobył jak najwięcej Victory pointsów wygrywa. Jeżeli gracze mają taką samą ilość Victory pointów, wygrywa ten, kto rozpoczynał grę z mniejszym Power Levelem.

DOMINACJA

Na koniec każdej fazy , Objective marker jest wart 1 Victory point dla gracza który go kontroluje. Objectiv marker jest kontrolowany przez gracza, który posiada więcej swoich jednostek od przeciwnika w promieniu 3" od objectivu. ZASADY OBJECTIVE SECURE, ORAZ ZASADY SPECJALNE KTÓRE POZWALAJĄ NA KONTROLĘ OBJECTIVA POSZCZEGÓLNYM JEDNOSTKOM PO MIMO MNIEJSZEGO STANU LICZEBNEGO DZIAŁAJĄ NORMALNIE!!!

Jeżeli gracze posiadają taką samą ilość modeli przy objectivie i mają te same zasady specjalne, o przejęciu objectiva decyduje ilość Woundów w danym unicie kontrolującym objective.
Obrazek
Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1493
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Dyskusja ogólna

Post autor: danyboy »

Mamy wyniki:
http://bitewniaki.olsztyn.pl/forum/view ... ?f=4&t=547

Dwie osoby chcące dalej grać w Ścieżkę Chwały vs. pięć osób chętnych na nową.
Kampanię kończymy zatem, obecna runda będzie ostatnią - bo i tak zaraz święta.
Pomyślę jak to fabularnie ubrać i myślę, że może zakończymy to jakąś epicką batalią - 5 osób na dwóch złączonych blatach może?
Termin przewidywany wstępnie to "cykliczna" niedziela w styczniu, zatem bądźcie przygotowani.
Osoby akurat zmieniające armię będą mogły zagrać nową.
Tyle tak na razie ogólnie.

Iliachu intensyfikuj prace nad nową kampanią!
Awatar użytkownika
Janosik
Posty: 393
Rejestracja: 28 lip 2015, 20:27
bitewniaki:

Re: Dyskusja ogólna

Post autor: Janosik »

Daniel, oficjalnie tu na forum: Eldarskie siły zniszczyły na polu bitwy siły Chaosu i poważnie uszczupliły wojska Imperialnych Pięści :)
Zablokowany