"Crush your enemies, see them driven before you..." , czyli wszystkie kwestie związane z grą w kampanii :)

Awatar użytkownika
Janosik
Posty: 393
Rejestracja: 28 lip 2015, 20:27
bitewniaki:

Re: "Crush your enemies, see them driven before you..." , czyli wszystkie kwestie związane z grą w kampanii :)

Post autor: Janosik »

Spoko, Daniel do Ciebie prośba, żebym miał dostęp do edytowania koloru planet na obszarze mapy w miarę postępu w kampanii ;)
Awatar użytkownika
Patrrael
Posty: 48
Rejestracja: 28 lip 2015, 23:19
bitewniaki: Warhammera 40K, Age of Sigmar, Warmachine/Hordes

Re: "Crush your enemies, see them driven before you..." , czyli wszystkie kwestie związane z grą w kampanii :)

Post autor: Patrrael »

To ja Zielony ;)
Awatar użytkownika
Torne
Posty: 81
Rejestracja: 12 sie 2015, 16:29
bitewniaki:

Re: "Crush your enemies, see them driven before you..." , czyli wszystkie kwestie związane z grą w kampanii :)

Post autor: Torne »

Bardzo byście się na mnie obrazili za grę legionowymi marines? Obiecuję oczywiście nie wystawiać żadnych przegiętych rzeczy pokroju lorda z nanite blasterem czy tytanów. Postarałbym się ograniczyć do modeli, które mam, czyli: ok. 30 zwykłych marines, 5 termosów, 2 Contemptory, 1 rapier i rhinokształtne pojazdy pożyczone z 40. milenium.
Awatar użytkownika
Grzechu12
Posty: 711
Rejestracja: 01 sie 2015, 18:31
bitewniaki: Kings of War, 9th Age, Age of Sigmar, Malifaux

Re: "Crush your enemies, see them driven before you..." , czyli wszystkie kwestie związane z grą w kampanii :)

Post autor: Grzechu12 »

Wystawiaj sobie
"Your doom is coming, man-things."
Awatar użytkownika
Janosik
Posty: 393
Rejestracja: 28 lip 2015, 20:27
bitewniaki:

Re: "Crush your enemies, see them driven before you..." , czyli wszystkie kwestie związane z grą w kampanii :)

Post autor: Janosik »

Nie widzę problemu, jednocześnie informacja: Od dziś można deklarować ruchy na mapie. Zaczynamy pierwszy tydzień, zaraz założę stosowny topic ;)
MaCa
Posty: 188
Rejestracja: 28 lip 2015, 14:41
bitewniaki:

Re: "Crush your enemies, see them driven before you..." , czyli wszystkie kwestie związane z grą w kampanii :)

Post autor: MaCa »

Aż zajrzałem co to takiego ten nanite blaster i... duuuuuuuude... Niesamowite, że takie rzeczy przechodzą w 30k.
Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1493
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: "Crush your enemies, see them driven before you..." , czyli wszystkie kwestie związane z grą w kampanii :)

Post autor: danyboy »

Dobra, moja szybka garść pytań, bo mi się już Marines na okręt pakują:

1. Można zająć sektor startowy wroga?
2. Czy aby na pewno ;) Warlordem w bitwie musi być gościu z najwyższym Ld, a nie dowolny wskazany charcter (jak jest w rulebooku)?
Awatar użytkownika
Janosik
Posty: 393
Rejestracja: 28 lip 2015, 20:27
bitewniaki:

Re: "Crush your enemies, see them driven before you..." , czyli wszystkie kwestie związane z grą w kampanii :)

Post autor: Janosik »

1. Możesz wejść z sektora przylegającego do sektora startowego i próbować zając kolejne jego planety.
2. Warlordem jest to HQ , które ma najwyższą liderkę w Twoim kodeksie.
Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1493
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: "Crush your enemies, see them driven before you..." , czyli wszystkie kwestie związane z grą w kampanii :)

Post autor: danyboy »

Taki post znalazłem:
http://www.astronomican.com/showthread. ... 40K-Galaxy
jakby kogoś interesowało co się ogólnie na danej planecie dzieje ;)
Awatar użytkownika
Torne
Posty: 81
Rejestracja: 12 sie 2015, 16:29
bitewniaki:

Re: "Crush your enemies, see them driven before you..." , czyli wszystkie kwestie związane z grą w kampanii :)

Post autor: Torne »

To w takim razie zaklepuję kolor żółty i dołączę się gdzieś pod koniec września.

Wszystkie artefeakty z 30k są straszliwie przegięte, szczególnie, że można wszystkie władować na jednego ludka.
Zablokowany