Prawdopodobnie możecie mnie wpisać
Czy prawa ręka może być bechemotem?
Projekt Kampanii Path to Glory - Conquer
- Mateusz Wasilewski
- Posty: 118
- Rejestracja: 22 paź 2015, 18:55
- bitewniaki: AOS,40K
Re: Projekt Kampanii Path to Glory - Conquer
Prawa ręka nie może być Behemothem. Jedynie jak zginie wódz to potem jest możliwość dokupienia prawej ręce behemotha jednak pamiętaj że podczas grania musisz mieć wtedy model bo behemotha ciężko proksować W dziale z kampanią wyślij swoją kartę gracza
- Mateusz Wasilewski
- Posty: 118
- Rejestracja: 22 paź 2015, 18:55
- bitewniaki: AOS,40K
Re: Projekt Kampanii Path to Glory - Conquer
Czyli mogę wystawić na generała np Verminlorda?
Re: Projekt Kampanii Path to Glory - Conquer
Tak. Byle nie był postacią specjalna.
Re: Projekt Kampanii Path to Glory - Conquer
Pytanie do uczestników :
Czy chcecie takie rozmieszczenie pozycji startowej graczy, aby każdy miał dopiero możliwość ataku / konieczność obrony dopiero w drugiej turze kampanii, czy też mam wygenerować pozycję losowo? Jedna tura składa się z fazy ruchu o świcie i zmierzchu czyli poruszamy się dwa razy. Jedna tura kampanii rozgrywana jest przez okres tygodnia. Oto mapa :
Jak sami widzicie mamy tu 145 pól. Jakbym generował losowe rozmieszczenie graczy, to musiałbym już używać jakiejś stronki która symulowałaby rzut kością k145. Jednak takie rzuty mogą przynieść zupełnie losowy efekt, gdzie może wyjść tak, że 2 graczy może być zaraz na sąsiednich polach a kolejny gracz na końcu mapy, albo może zaistnieć sytuacja, że da wszystkich uczestników na różne krańce świata i spotkamy się dopiero pod koniec kampanii Jaka jest wasza wola?
Czy chcecie takie rozmieszczenie pozycji startowej graczy, aby każdy miał dopiero możliwość ataku / konieczność obrony dopiero w drugiej turze kampanii, czy też mam wygenerować pozycję losowo? Jedna tura składa się z fazy ruchu o świcie i zmierzchu czyli poruszamy się dwa razy. Jedna tura kampanii rozgrywana jest przez okres tygodnia. Oto mapa :
Jak sami widzicie mamy tu 145 pól. Jakbym generował losowe rozmieszczenie graczy, to musiałbym już używać jakiejś stronki która symulowałaby rzut kością k145. Jednak takie rzuty mogą przynieść zupełnie losowy efekt, gdzie może wyjść tak, że 2 graczy może być zaraz na sąsiednich polach a kolejny gracz na końcu mapy, albo może zaistnieć sytuacja, że da wszystkich uczestników na różne krańce świata i spotkamy się dopiero pod koniec kampanii Jaka jest wasza wola?
- Mateusz Wasilewski
- Posty: 118
- Rejestracja: 22 paź 2015, 18:55
- bitewniaki: AOS,40K
Re: Projekt Kampanii Path to Glory - Conquer
chyba lepiej będzie jak się ustali.
A poza tym czy trzeba losować jednostki? Bo kuję sobie nową nację w ilości odpowiedniej dla właśnie tej kampanie i chciałbym wystawić wszystkie modele.
A poza tym czy trzeba losować jednostki? Bo kuję sobie nową nację w ilości odpowiedniej dla właśnie tej kampanie i chciałbym wystawić wszystkie modele.
Re: Projekt Kampanii Path to Glory - Conquer
Po prostu deklarujesz czy jednostki losuje Ci MG czy sam sobie budujesz warbanda. Pamiętaj jednak że warbanda musisz stworzyć według określonych kampanijnych zasad.
- Mateusz Wasilewski
- Posty: 118
- Rejestracja: 22 paź 2015, 18:55
- bitewniaki: AOS,40K
Re: Projekt Kampanii Path to Glory - Conquer
ok nie ma problemu.
Jutro powinienem już przygotować i wkleić. I takie pytanie kiedy zaczynamy??
Jutro powinienem już przygotować i wkleić. I takie pytanie kiedy zaczynamy??
Re: Projekt Kampanii Path to Glory - Conquer
Jak na stan obecny czekamy głównie na Ciebie Czekam aż zamieścisz swoją kartę gracza.
- Mateusz Wasilewski
- Posty: 118
- Rejestracja: 22 paź 2015, 18:55
- bitewniaki: AOS,40K
Re: Projekt Kampanii Path to Glory - Conquer
Sorry że tak opuźńam ale będę mógł zacząć dopiero w sobotę za tydzień. Ale kartę zrobię dzisiaj.