40k Kill Team
Re: 40k Kill Team
Chyba głównie na 100 pkt. W rulebooku jest wyszczególnione co każdy model może, a czego nie może mieć, ale z tego co patrzałem to można brać wszystkie bronie, które się w danym boxie fizycznie znajdują.
- Patrrael
- Posty: 48
- Rejestracja: 28 lip 2015, 23:19
- bitewniaki: Warhammera 40K, Age of Sigmar, Warmachine/Hordes
Re: 40k Kill Team
kk, czyli jak mam oddział militarum tempestus to mogę go rozwinąć do maks 100 pkt bez limitow?
-
- Posty: 268
- Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:19
- bitewniaki: Bolt Action, Ogniem i Mieczem, Saga, HC, BP
Re: 40k Kill Team
100 punktów to max, są też ograniczenia specjalistów, i może coś jeszcze, premiera 28 to będzie wiadomo więcej.
-
- Posty: 268
- Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:19
- bitewniaki: Bolt Action, Ogniem i Mieczem, Saga, HC, BP
Re: 40k Kill Team
20 vs 20 modeli na takim małym terenie, słabo to trochę widzę.
3 vs 20 a tu ciekawi mnie balans .
Zobaczymy w praniu
3 vs 20 a tu ciekawi mnie balans .
Zobaczymy w praniu
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: 40k Kill Team
Z tego co czytalem, to własnie potyczki elitarnych armii mogą być szbkie i ciekawe. Hordy to długie i żmudne pezerzucanie się kostkami.
Zdaje się modele mogą oberwać 3x zanim umrą.
No i elita vs horda nie ma szans w scenariuszu o kontrolę objectiva na środku na koniec gry.
Zdaje się modele mogą oberwać 3x zanim umrą.
No i elita vs horda nie ma szans w scenariuszu o kontrolę objectiva na środku na koniec gry.
-
- Posty: 191
- Rejestracja: 04 sie 2016, 19:56
- bitewniaki: W40k (Orkz, GK)
Malifaux (Guild-Sonia)
Warmachine (Cygnar)
Nastawiam się na X-wing ;)
Re: 40k Kill Team
Odnośnie pokazu to rozmawiałem z Arkiem i niestety najbliższe soboty są zajęte ale pomyślałem, że można wykorzystać nasze czwartkowe spotkania do tego .
Ja akurat za 2 tygodnie idę na urlop to mogę w czwartek 9 sierpnia zrobić taki bardziej oficjalny pokaz a tak to co czwartek będę to mogę zaprezentować .
3 rana to jest już model jest usuwany z gry definitywnie a im bardziej ranny tym łatwiej go zabić i gorzej walczy.
Mnie ciekawią misje bo to jest jedyna rzecz obecnie o której najmniej wiem. Chciałbym już mieć rulebooka swojego .
Ja akurat za 2 tygodnie idę na urlop to mogę w czwartek 9 sierpnia zrobić taki bardziej oficjalny pokaz a tak to co czwartek będę to mogę zaprezentować .
3 rana to jest już model jest usuwany z gry definitywnie a im bardziej ranny tym łatwiej go zabić i gorzej walczy.
Mnie ciekawią misje bo to jest jedyna rzecz obecnie o której najmniej wiem. Chciałbym już mieć rulebooka swojego .
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: 40k Kill Team
Ja w ten czwartek najpewniej się nie pojawię, jestem po operacji i mi te temperatury nie służą w ogóle, chyba że burza będzie i temperatura spadnie do rozsądnych
-
- Posty: 191
- Rejestracja: 04 sie 2016, 19:56
- bitewniaki: W40k (Orkz, GK)
Malifaux (Guild-Sonia)
Warmachine (Cygnar)
Nastawiam się na X-wing ;)
Re: 40k Kill Team
Krótka relacja z dzisiejszych gier z Tornem.
Graliśmy 2 bitwy gwardia vs gwardia (Było dużo strzelania i jedna moja szarża ) ja grałem takimi czystymi scions'ami a Torne mieszanką zwykłych gwardzistów z scionsami.
Bitwy gra się szybko w sumie na 2 bitwy zeszło nam 2godziny. Pierwsza trwała ponad godzinę a druga niecałą.
Reasumując Kill team to gra tania, łatwa i przyjemna . Zwykły boksik i mamy drużynę i to z naddatkiem, zasady? Jak ktoś gra w w40k to 15min i już wie co i jak. A sama gra sprawia frajdę a co najważniejsze w końcu mamy skirmish do w40k .
Z uwag natomiast to kilka rzeczy przychodzi mi do głowy
1) Faza zwiadu, ciekawa rzecz bo wybieramy jedną z 6 możliwości i potem wyjawniamy przeciwnikowi. Wszystko fajnie i klimatycznie tyle, że 2 umiejętności są kontrujące wobec innych 2.
Oznacza to, że jak wybierzemy umiejętność np: rozbrojenie pułapek a przeciwnik nie wybierze ich wystawiania tylko np: dodatkowy ruch, to my zostajemy z niczym a przeciwnik wykonuje dodatkowy ruch. Więc lepiej wybrać umiejętność nie kontrującą bo wtedy albo będziemy na + albo na zero (bo przeciwnik nam ją anuluje), a jak wybierzemy kontrująca umiejętność to albo wyjedziemy na 0 albo na minus.
2) Misje....są różne jedne lepsze, które dają więcej frajdy (najbardziej podoba mi się misja a la Malifaux gdzie co rundę dostajemy punkty za kontrolowanie znaczników). Są też takie, dziwne i nie wymagające za bardzo taktyki tylko wyrzynka. Ogólnie ważne jest aby misje zmuszały graczy do mobilności i kombinowania. Dlatego niektóre misje trzeba podrasować aby to nie było tylko zwykłe rzucaniem kośćmi i miało więcej polotu jak na grę skirmishową.
Graliśmy 2 bitwy gwardia vs gwardia (Było dużo strzelania i jedna moja szarża ) ja grałem takimi czystymi scions'ami a Torne mieszanką zwykłych gwardzistów z scionsami.
Bitwy gra się szybko w sumie na 2 bitwy zeszło nam 2godziny. Pierwsza trwała ponad godzinę a druga niecałą.
Reasumując Kill team to gra tania, łatwa i przyjemna . Zwykły boksik i mamy drużynę i to z naddatkiem, zasady? Jak ktoś gra w w40k to 15min i już wie co i jak. A sama gra sprawia frajdę a co najważniejsze w końcu mamy skirmish do w40k .
Z uwag natomiast to kilka rzeczy przychodzi mi do głowy
1) Faza zwiadu, ciekawa rzecz bo wybieramy jedną z 6 możliwości i potem wyjawniamy przeciwnikowi. Wszystko fajnie i klimatycznie tyle, że 2 umiejętności są kontrujące wobec innych 2.
Oznacza to, że jak wybierzemy umiejętność np: rozbrojenie pułapek a przeciwnik nie wybierze ich wystawiania tylko np: dodatkowy ruch, to my zostajemy z niczym a przeciwnik wykonuje dodatkowy ruch. Więc lepiej wybrać umiejętność nie kontrującą bo wtedy albo będziemy na + albo na zero (bo przeciwnik nam ją anuluje), a jak wybierzemy kontrująca umiejętność to albo wyjedziemy na 0 albo na minus.
2) Misje....są różne jedne lepsze, które dają więcej frajdy (najbardziej podoba mi się misja a la Malifaux gdzie co rundę dostajemy punkty za kontrolowanie znaczników). Są też takie, dziwne i nie wymagające za bardzo taktyki tylko wyrzynka. Ogólnie ważne jest aby misje zmuszały graczy do mobilności i kombinowania. Dlatego niektóre misje trzeba podrasować aby to nie było tylko zwykłe rzucaniem kośćmi i miało więcej polotu jak na grę skirmishową.
-
- Posty: 191
- Rejestracja: 04 sie 2016, 19:56
- bitewniaki: W40k (Orkz, GK)
Malifaux (Guild-Sonia)
Warmachine (Cygnar)
Nastawiam się na X-wing ;)
Re: 40k Kill Team
Misje z Novy wg mnie całkiem ciekawe i o wiele lepsze niz te made by GW.
https://whc-cdn.games-workshop.com/wp-c ... etPlay.pdf
https://whc-cdn.games-workshop.com/wp-c ... etPlay.pdf