"Olsztyn reaktywacja!" Turniej 17.09 Kortowo
: 31 sie 2017, 16:39
Termin: 17.9.2017r.
Miejsce: Kortowo
Wpisowe: 5zł chyba, że jesteś cwaniak to wtedy 30zł
Sędzia: Dread i Ja . Liniowi Maciek i Piter.
Proksy: W granicach rozsądku, jeżeli chcesz bardziej jakiś hardcorowy proks to zapytaj się na forum, jeżeli nikomu przeszkadzać nie będzie to ok.
Limit miejsc: 16 (Minimum 4 osoby)
Organizator: Gromek
1.RAMÓWKA CZASOWA
9:00-9:20 Zapisy, ustawianie terenów,blatów itd
9:20-11:50 I bitwa
11:50-12:00 Wyniki, ogłoszenie kolejnych par
12:00-14:30 II bitwa
14:30-14:40 Wyniki, ogłoszenie kolejnych par
14:40-17:10 III bitwa
17:10-17:30 Sprzątanie,ogłoszenie wyników i Koniec
2. BUDOWA ARMII:
- Każdy gracz ma na budowę armii 1500pkt
- max 1 Lord of War w armii
- max 3 Flyers w armii
- dopuszczone modele FW do max 31 Power Level
- niedopuszczone są armie unbound
Gracze zobowiązani są posiadać rozpiskę (w wersji papierowej), kostki, miarkę oraz codexy armii której używają.
3. ZASADY OGÓLNE:
--Obowiązują zasady 8 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW
- moce i warlord traity wyznaczamy wg rulebooka (tj. można wybrać lub losować)
- obowiązują zasady "Matched play missions" (str. 215): Psychic focus, Strategic discipline i Tactical reserves oraz boots on the ground, first turn i objective secured.
- zagramy na stołach 60x48 cali
- zasada Sudden Death obowiązuje jak w rulebooku (str. 215) z tą różnicą, że podajemy wynik 20:0
- Random Game Lenght: 6 tura na 3+, 7 tura na 4+
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Lasy traktowane są jakby zasłaniały w 50% i są „do nieba”
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszy (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Graczy pauzujący otrzymuje 13DP i 3 MP.
4. PUNKTACJA:
Prosta jak budowa cepa, zwykła różnica VP czyli różnica 5 punktów to wynik 15:5 itd
5. KOLEJNOŚĆ CZYNNOŚCI PRZED BITWĄ:
1. Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie.
2. Rzut na wybór strony.
3. Wybór bądź losowanie Warlord Traitów i Psychic Powers
4. Wystawienie armii - wystawiamy unity na przemian, zaczyna gracz, który nie wybierał strony.
5. Rzut na zaczynanie. Gracz, który pierwszy skończył wystawianie swoich jednostek ma +1 do rzutu. Gracz, który wygra rzut decyduje kto będzie zaczynał I turę.
6. Rzut na przejęcie inicjatywy (tylko jeśli gracz decydujący wskazał na siebie jako zaczynającego)
7. Vanguard Moves.
8. Początek właściwej rozgrywki.
Misje
W każdej misji mamy slay the warlord, line breaker i first blood warte 1VP
1.
Rozstawienie: Search & destroy
Misja: Na środku każdej ćwiartki stawiamy znacznik.
Znacznik w strefie przeciwnika wart jest 4VP, boczne 3VP a znacznik w naszej strefie 2VP
2.
Rozstawienie: Front line assault
Misja: Wystawiamy do 6 znaczników każdy wart 2VP
3.
Rozstawienie: Dawn Of War
Misja: Relic.
Relikt w posiadaniu wart jest 5VP, jeżeli nikt nie jest w posiadaniu relic liczy się jak znacznik i warty jest 2VP. Dodatkową są kill pointy za każdy zabity unit dostajemy 1VP (maks 7VP).
Zgłoszenia.
Gromek
Piter
Spyro
Grzechu
Dany
Zaba
Rambo ?
Janos?
Wojciech Łobacz
Prezes
Leon?
Mateusz
Kero?
Tak jak widzicie regulamin jest prosty, łatwy i przyjemny bo taki ma być ten turniej. Jego głównym założeniem jest z reaktywowanie naszego środowiska więc nie ma tu skomplikowanych misji ani innych wymogów.
Miejsce: Kortowo
Wpisowe: 5zł chyba, że jesteś cwaniak to wtedy 30zł
Sędzia: Dread i Ja . Liniowi Maciek i Piter.
Proksy: W granicach rozsądku, jeżeli chcesz bardziej jakiś hardcorowy proks to zapytaj się na forum, jeżeli nikomu przeszkadzać nie będzie to ok.
Limit miejsc: 16 (Minimum 4 osoby)
Organizator: Gromek
1.RAMÓWKA CZASOWA
9:00-9:20 Zapisy, ustawianie terenów,blatów itd
9:20-11:50 I bitwa
11:50-12:00 Wyniki, ogłoszenie kolejnych par
12:00-14:30 II bitwa
14:30-14:40 Wyniki, ogłoszenie kolejnych par
14:40-17:10 III bitwa
17:10-17:30 Sprzątanie,ogłoszenie wyników i Koniec
2. BUDOWA ARMII:
- Każdy gracz ma na budowę armii 1500pkt
- max 1 Lord of War w armii
- max 3 Flyers w armii
- dopuszczone modele FW do max 31 Power Level
- niedopuszczone są armie unbound
Gracze zobowiązani są posiadać rozpiskę (w wersji papierowej), kostki, miarkę oraz codexy armii której używają.
3. ZASADY OGÓLNE:
--Obowiązują zasady 8 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW
- moce i warlord traity wyznaczamy wg rulebooka (tj. można wybrać lub losować)
- obowiązują zasady "Matched play missions" (str. 215): Psychic focus, Strategic discipline i Tactical reserves oraz boots on the ground, first turn i objective secured.
- zagramy na stołach 60x48 cali
- zasada Sudden Death obowiązuje jak w rulebooku (str. 215) z tą różnicą, że podajemy wynik 20:0
- Random Game Lenght: 6 tura na 3+, 7 tura na 4+
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Lasy traktowane są jakby zasłaniały w 50% i są „do nieba”
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszy (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Graczy pauzujący otrzymuje 13DP i 3 MP.
4. PUNKTACJA:
Prosta jak budowa cepa, zwykła różnica VP czyli różnica 5 punktów to wynik 15:5 itd
5. KOLEJNOŚĆ CZYNNOŚCI PRZED BITWĄ:
1. Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie.
2. Rzut na wybór strony.
3. Wybór bądź losowanie Warlord Traitów i Psychic Powers
4. Wystawienie armii - wystawiamy unity na przemian, zaczyna gracz, który nie wybierał strony.
5. Rzut na zaczynanie. Gracz, który pierwszy skończył wystawianie swoich jednostek ma +1 do rzutu. Gracz, który wygra rzut decyduje kto będzie zaczynał I turę.
6. Rzut na przejęcie inicjatywy (tylko jeśli gracz decydujący wskazał na siebie jako zaczynającego)
7. Vanguard Moves.
8. Początek właściwej rozgrywki.
Misje
W każdej misji mamy slay the warlord, line breaker i first blood warte 1VP
1.
Rozstawienie: Search & destroy
Misja: Na środku każdej ćwiartki stawiamy znacznik.
Znacznik w strefie przeciwnika wart jest 4VP, boczne 3VP a znacznik w naszej strefie 2VP
2.
Rozstawienie: Front line assault
Misja: Wystawiamy do 6 znaczników każdy wart 2VP
3.
Rozstawienie: Dawn Of War
Misja: Relic.
Relikt w posiadaniu wart jest 5VP, jeżeli nikt nie jest w posiadaniu relic liczy się jak znacznik i warty jest 2VP. Dodatkową są kill pointy za każdy zabity unit dostajemy 1VP (maks 7VP).
Zgłoszenia.
Gromek
Piter
Spyro
Grzechu
Dany
Zaba
Rambo ?
Janos?
Wojciech Łobacz
Prezes
Leon?
Mateusz
Kero?
Tak jak widzicie regulamin jest prosty, łatwy i przyjemny bo taki ma być ten turniej. Jego głównym założeniem jest z reaktywowanie naszego środowiska więc nie ma tu skomplikowanych misji ani innych wymogów.