Projekt Kampanii Path to Glory - Conquer

Warhammer Fantasy!

Czy wyrażasz chęć udziału w takiej kampanii?

Tak
2
40%
Jedynie i tylko i wyłącznie wtedy jakby dorzucić parę zmian
0
Brak głosów
Tak ale jeżeli bitwy nie musiałyby się toczyć na gralni
0
Brak głosów
Nie, bo nie mam modeli
1
20%
Nie
2
40%
 
Liczba głosów: 5

Awatar użytkownika
Mateusz Wasilewski
Posty: 118
Rejestracja: 22 paź 2015, 18:55
bitewniaki: AOS,40K

Re: Projekt Kampanii Path to Glory - Conquer

Post autor: Mateusz Wasilewski »

Prawdopodobnie możecie mnie wpisać :D
Czy prawa ręka może być bechemotem?
Awatar użytkownika
Iliach
Posty: 144
Rejestracja: 01 paź 2016, 13:30
bitewniaki: WH40k , AoS , Infinity

Re: Projekt Kampanii Path to Glory - Conquer

Post autor: Iliach »

Prawa ręka nie może być Behemothem. Jedynie jak zginie wódz to potem jest możliwość dokupienia prawej ręce behemotha jednak pamiętaj że podczas grania musisz mieć wtedy model bo behemotha ciężko proksować :) W dziale z kampanią wyślij swoją kartę gracza :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Mateusz Wasilewski
Posty: 118
Rejestracja: 22 paź 2015, 18:55
bitewniaki: AOS,40K

Re: Projekt Kampanii Path to Glory - Conquer

Post autor: Mateusz Wasilewski »

Czyli mogę wystawić na generała np Verminlorda?
Awatar użytkownika
kamel
Posty: 151
Rejestracja: 24 wrz 2015, 9:38
bitewniaki:

Re: Projekt Kampanii Path to Glory - Conquer

Post autor: kamel »

Tak. Byle nie był postacią specjalna.
Awatar użytkownika
Iliach
Posty: 144
Rejestracja: 01 paź 2016, 13:30
bitewniaki: WH40k , AoS , Infinity

Re: Projekt Kampanii Path to Glory - Conquer

Post autor: Iliach »

Pytanie do uczestników :

Czy chcecie takie rozmieszczenie pozycji startowej graczy, aby każdy miał dopiero możliwość ataku / konieczność obrony dopiero w drugiej turze kampanii, czy też mam wygenerować pozycję losowo? Jedna tura składa się z fazy ruchu o świcie i zmierzchu czyli poruszamy się dwa razy. Jedna tura kampanii rozgrywana jest przez okres tygodnia. Oto mapa :

Obrazek

Jak sami widzicie mamy tu 145 pól. Jakbym generował losowe rozmieszczenie graczy, to musiałbym już używać jakiejś stronki która symulowałaby rzut kością k145. Jednak takie rzuty mogą przynieść zupełnie losowy efekt, gdzie może wyjść tak, że 2 graczy może być zaraz na sąsiednich polach a kolejny gracz na końcu mapy, albo może zaistnieć sytuacja, że da wszystkich uczestników na różne krańce świata i spotkamy się dopiero pod koniec kampanii :P Jaka jest wasza wola? :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Mateusz Wasilewski
Posty: 118
Rejestracja: 22 paź 2015, 18:55
bitewniaki: AOS,40K

Re: Projekt Kampanii Path to Glory - Conquer

Post autor: Mateusz Wasilewski »

chyba lepiej będzie jak się ustali.
A poza tym czy trzeba losować jednostki? Bo kuję sobie nową nację w ilości odpowiedniej dla właśnie tej kampanie i chciałbym wystawić wszystkie modele.
Awatar użytkownika
Iliach
Posty: 144
Rejestracja: 01 paź 2016, 13:30
bitewniaki: WH40k , AoS , Infinity

Re: Projekt Kampanii Path to Glory - Conquer

Post autor: Iliach »

Po prostu deklarujesz czy jednostki losuje Ci MG czy sam sobie budujesz warbanda. Pamiętaj jednak że warbanda musisz stworzyć według określonych kampanijnych zasad.
Obrazek
Awatar użytkownika
Mateusz Wasilewski
Posty: 118
Rejestracja: 22 paź 2015, 18:55
bitewniaki: AOS,40K

Re: Projekt Kampanii Path to Glory - Conquer

Post autor: Mateusz Wasilewski »

ok nie ma problemu.
Jutro powinienem już przygotować i wkleić. I takie pytanie kiedy zaczynamy??
Awatar użytkownika
Iliach
Posty: 144
Rejestracja: 01 paź 2016, 13:30
bitewniaki: WH40k , AoS , Infinity

Re: Projekt Kampanii Path to Glory - Conquer

Post autor: Iliach »

Jak na stan obecny czekamy głównie na Ciebie :) Czekam aż zamieścisz swoją kartę gracza.
Obrazek
Awatar użytkownika
Mateusz Wasilewski
Posty: 118
Rejestracja: 22 paź 2015, 18:55
bitewniaki: AOS,40K

Re: Projekt Kampanii Path to Glory - Conquer

Post autor: Mateusz Wasilewski »

Sorry że tak opuźńam ale będę mógł zacząć dopiero w sobotę za tydzień. Ale kartę zrobię dzisiaj.
ODPOWIEDZ