Strona 3 z 3

Re: AoS - Azyr comp

: 11 sty 2016, 20:14
autor: Mateusz Wasilewski
A jest ktoś jeszcze chętny na grę w sobotę w CD ?

Re: AoS - Azyr comp

: 11 sty 2016, 22:40
autor: Pilliquetzal
O ile nasz zmumifikowany druh nie zechce mnie odwiedzić by zawzięcie macać herohammer, to się w końcu po chorobie do krasnala przywlokę, ale na jakieś wtedy skromne punkty, bo po ostatniej 20-stce tachałem do domu nie tylko połamane patyczki od fell batów, ale też strasznie zmasakrowane tarcze grobowej gwardii. Dopóki nie pobłogosławi mnie jakieś gąbczaste pudło, o czym pomyślę po mordheimowych makietach i po przemalowaniu jazdy, bo takie herezje wstyd mi postawić na stole, tak będę grał na razie 10-15 punktów mniej więcej standardowym składem.
A propos, ktoś ewentualnie byłby skłonny kiedyś, gdzieś- omacać Mordheim? Możnaby wykoncypować jakieś zasady dla armii niereprezentowanych w oryginale, do tego jest bardzo ładne tłumaczenie rulebooka na polski.


a właśnie bo nie dopisałem- mamy jakichś dzielnych zwolenników piątej czy szóstej edycji- bo patrzyłem na ten dziewiąty wiek czy jakoś tak, co tam ma być turniejowane; i zasady są jakoby z szóstki wzięte, przynajmniej w podręczniku trupaków, bo punktowanie ogólne jakby trąci piątką.

Re: AoS - Azyr comp

: 12 sty 2016, 8:54
autor: kamel
to test przed kolejnym turniejem w AoSa - chcemy zmienić trochę zasady zasady, bo do tej pory jeździły identyczne rozpiski, a strzelanie wymiata wszystko zanim dojdzie do kombatu. ten format to mój pomysł wzorowany na End of times z WFB8. Zobaczymy jak działa i ew. wprowadzimy poprawki.

gotowego pomysłu na rozpiskę jeszcze nie mam, ale planuję wystawić Settrę, licza, nekrotekta, może kaszkiet + węże + jakieś śmieci. wolny jestem tylko w sobotę i mogę zagrać w CD. Jest ktoś chętny?

9th age jest napisany przez środowisko dla środowiska (produkt szwedzki). Cały czas się rozwija, co kilka tygodni jest update do zasad i armybooków. W battla gram od 1,5 roku, nie wiem co było grane wcześniej. Nie wiem czy są w Olsztynie gracze w 5-6 ed. O Mordheim słyszałem, że to fajna gra i to wszystko co wiem.

Re: AoS - Azyr comp

: 12 sty 2016, 16:53
autor: Pilliquetzal
Aye, słusznie powiadasz, te strzelectwo, jak słyszałem- skaveńskie szczególnie- jest nie do ruszenia. Zresztą sam pamiętam, jak mi nasz młody lustriański kamrat ciężką piechotę powystrzelał praktycznie balistą stegadona, a nie wiem, czy to moje nikłe umiejętności dowódcze zrobiło, czy sroga moc machiny.
Settra powiadasz, do tego trochę wojaków- to na nich być może nie muszę dźwigać od razu Zachariasza i Melchiora plus czerwony smok na koszmarze albo i Nagash, powinno starczyć trochę bardziej ordynaryjnych bohaterów. Wykombinuję najwyżej jakieś pudełko po butach i opatulę dowództwo w różne szmatki, ostatecznie z lenistwa wezmę staroedycyjnego Nagasza za 15 punktów od razu, jest mniejszy niż zombi dragon a i przy ostrożności powinien się dać przetransportować. Sprawdzę szczegóły transportu i poszukam pudełka, dam zatem jeszcze znać, choć najpewniej się pojawię i jedną bitwę popróbuje się niestandardowo.
A gdybym nie znalazł w szafach błogosławieństwa pudła to proponuję, kamraci, bitewkę skirmisz lub półskirmisz (15 punktów, herosi za 4). Ostatnio nie byłem mimo umówienia, choroba zaatakowała znienacka, ale teraz się pojawię na pewno.

A gdyby ktoś był skory mordheim spróbować, to dam znać, jak skończę podstawowe elementy makiety miasta, bo na razie zrujnowaną katedrę mam, kawałki cmentarza, gotyckie łuki w różnych ustawieniach. Też bym kiedyś chętnie zagrał, bo, jak kamrat nehekharski powiada, chodzą słuchy, że dobra gra.

Re: AoS - Azyr comp

: 12 sty 2016, 17:02
autor: Przeor
Nie wiem co za problem z transportem, pudło ot bele jakie, i rolka ręcznika papierowego albo chusteczki do zawijania modeli. Sam tak awaryjnie transportuje modele jak gąbki nie starczy i nic mi się nie posypało.

A co do Mordheim, to odpisałem Ci z miesiąc temu w innym Twoim temacie że można w polski Warheim pyknąć. Z tym że teraz wywiozłem swoje makiety do innego miasta i nieprędko wrócą pod Olsztyn.

Re: AoS - Azyr comp

: 12 sty 2016, 20:06
autor: kamel
Z uwagi na konieczność testowania Azyra upieram się na 30 pkt. Jak nie ma chętnych, to mam w domu trochę zajęć.

Re: AoS - Azyr comp

: 12 sty 2016, 21:35
autor: Pilliquetzal
Toż powiadam kamracie, że wezmę herosa i będziemy testowali wspomniane ustawienie, czyli 30.
A pozostałe wojowania już będę chciał grać standardowo mniejszą punktacją.

A nie zauważyłem jeszcze jednego zagadnienia- a nie pamiętam druhu Przeor, byśmy gawędzili na ten temat, alboż mi coś umknęło, nic to, trudno, najwyżej kiedyś się powojuje. Warheim to te cudo, gdzie różne armie bodajże się w taki mordheimowy skirmisz bawią, dobrze kojarzę? To chyba nawet jakaś polska inicjatywa.

Masz rację z transportem, ale patrząc jak mi się na nietoperzach klej nawarstwia co złamanie to ciut denerwuje. Kurdebelek, nie po to morduję się z malowaniem, by obdrapane i połamane modele oglądać, a co tydzień musieć robić renowację xd. Póki mi jakaś walizeczka i gąbki nie pojawią się w chałupie to zastosuję wzmożoną ostrożność najwyżej i owinięcie w miękkie śmieci.

Re: AoS - Azyr comp

: 12 sty 2016, 21:44
autor: Pilliquetzal
A kurde faktycznie odpisałeś mi o kislevitach! No nic to, kiedy indziej będziemy wojować, wybacz nieuwagę!

Re: AoS - Azyr comp

: 13 sty 2016, 14:39
autor: kamel
to jesteśmy umówieni. Będę w sobotę ok. 10-10.30

Re: AoS - Azyr comp

: 14 sty 2016, 1:12
autor: Pilliquetzal
Ja tak punktualnie na 11-stą powinienem się zjawić, jakbym się spóźnił kwadrans to wybacz, śnieg bywa zdradliwy dla piechura. Bodajże jest tego dnia turniej, ale najwyżej dostawimy sobie jakiś stoliczek.