[T9A] 21.02.2016 - Turniej Fantasy Battles "Kill Team" 2x1400 pts.

Pogadanki, plotki i takie tam...
Awatar użytkownika
kamel
Posty: 151
Rejestracja: 24 wrz 2015, 9:38
bitewniaki:

[T9A] 21.02.2016 - Turniej Fantasy Battles "Kill Team" 2x1400 pts.

Post autor: kamel »

Fundacja "Szalony Krasnolud" i Olsztyński Klub Fantastyki mają zaszczyt zaprosić na turniej Fantasy Battles The 9th Age "Killl Team".
Data: 21.02.2016 r.
Miejsce: Sklep Crazy Dwarf (Olsztyn, ul. Kołobrzeska 30, dawna księgarnia językowa)
Limit miejsc - 20

Plan:
08.00 - rejestracja
08.15 - 11.15 - 1 bitwa
11.30 - 14.30 - 2 bitwa
14.45 - 17.45 - 3 bitwa
18.00 - ogłoszenie wyników i sprzątanie pobojowiska.

Nagrody - będzie za 1. miejsce, 2-3 - pamiątkowe dyplomy + nagroda motywacyjna.

Wjazd: 10 PLN wpisowe + 5 PLN do świni (w sumie 15 PLNów)

Pod sklepem jest spożywczak, a po drugiej stronie ulicy Biedronka i kolejny spożywczak, na miejscu można zakupić słodkie napoje i energetyki.
Alkohol - nie.

Format: 2x1400 pkt - losowe parowanie: gracz lepszy + gracz słabszy (unikamy dream-teamów i osób, które grałyby dwiema armiami)
Wszystkie armie w sojuszach dzialaja jako "suspicios allies" - ten środkowy z WFB8.
Progi co 200mp. Generał i BSB po 100pts.

Gramy na jawne rozpiski.

Ograniczenia ogólne:
Min. 3 oddziały
Nie wystawiamy żadnych Lord'ów!
Max. 2 takich samych Herosów
Max. 2 takie same jednostki Core
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych
Zakaz dublowania jednostek Rzadkich
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne
Max. 1 jednostka "Jedyna w swoim rodzaju" (one of a kind).

Limity punktowe:
Core - co najmniej 25%
Specjalne - bez ograniczeń
Rzadkie - max 25%
Herosi - max 50%

Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów.
Na koniec bitwy jednostki sprowadzone do 25% ilości początkowej modeli lub mniej, albo te które uciekają oddają 50% victory points. Jednostki uciekające oraz sprowadzone do 25% lub mniej w dalszym ciągu oddają tylko 50% punktów.
BSB może brać ekwipunek tak, jak by nie był BSB.

Magia:
W trakcie własnej fazy magii można do puli kości mocy dołożyć maksymalnie 1 kostkę ze źródła innego niż wiatry magii (np. channeling lub kości pochodzące z przedmiotów)
Jeżeli wygenerujesz więcej niż 1 kość mocy z dodatkowego źródła, to te kości przepadają.
Do rzucenia pojedynczego czaru można użyć maksymalnie 4 kości (dotyczy to wszystkich domen magii) a suma użytych kości w trakcie jednej fazy magii nie może przekroczyć 12.

Zasady:
The 9th Age - Rules - v0.11.9.3
The 9th Age - Paths of Magic - v0.11.2
The 9th Age - Magic Cards - Greyscale - v0.11.2_1
The 9th Age - Magic Cards - Colored - v0.11.2_1

Slim Armybooks:
Beast Herds - v0.11.0
Daemon Legions - v0.11.1
Dread Elves - v0.11.0
Dwarven Holds - v0.11.0
Empire of Sonnstahl - v0.11.1
Highborn Elves - v0.11.0
Infernal Dwarves - v0.11.0
Kingdom of Equitaine - v0.11.0
Ogre Khans - v0.11.0
Orcs and Goblins - v0.11.1
Saurian Ancients - v0.11.0
Sylvan Elves - v0.11.1
The Vermin Swarm - v0.11.0
Undying Dynasties - v0.11.1
Vampire Covenant - v0.11.0
Warriors of the Dark Gods - v0.11.1

Zgłoszenia proszę przesłać na adres: kamel@uwm.edu.pl do 18.02.2016 r. do godz. 23.59.59. Za brak przysłanego zgłoszenia z poprawną rozpiską 5 punktów karnych. Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko gracza, ID ze strony ligi oraz poprawną rozpiskę w formacie html.

Linki:
The 9th age: http://www.the-ninth-age.com
Rulebook, Paths of Magic i Armybooki: http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... 6925d503d0
W zakładce Community Support dostępne są aktualne pliki do Army Buildera, BattleScribeai BattlePlannera.

Zapraszamy wszystkich graczy, nawet tych co chcą, ale się boją - zostaniecie sparowani z dobrymi graczami i mam nadzieję, że kilka osób się wciągnie. Jeśli nie posiadasz ID ligowego - nie przejmuj się, wszystko zostanie odpowiednio zgłoszone.

Dysponuję pełną wersją ArmyBuildera 2.2 - proszę o kontakt przez mejla.

Zgłoszeni:
ODPOWIEDZ