Turnieje w Crazy Dwarf - ustalenia ogólne

Turnieje, imprezy, wydarzenia cykliczne
Awatar użytkownika
Wiakson
Posty: 90
Rejestracja: 28 lip 2015, 20:53
Gram w: WH40K (DA, SW, WS, DW, Inq)
AoS (zaczynam)
Warmachine (Cyngar)

Re: Turnieje w Crazy Dwarf - terminy

Post autor: Wiakson » 10 sie 2015, 9:41

To tego terminu się trzymajmy. Ja się piszę :)
KRZYCZ WIAKSON!

Crazy Dwarf
Posty: 71
Rejestracja: 29 lip 2015, 10:32
Gram w:

Re: Turnieje w Crazy Dwarf - terminy

Post autor: Crazy Dwarf » 10 sie 2015, 11:15

Taaa... To teraz proszę sobie ustawiać całe życie pod terminy powołań pod sztandary wojenne ;)

Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1407
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Turnieje w Crazy Dwarf - terminy

Post autor: danyboy » 10 sie 2015, 13:08

No cóż jak wszystko zobaczymy jak wyjdzie "w praniu" :)
Ma być minimum 6 osób żeby turniej się odbył zatem wpisywać się ludziska i zapraszać znajomych ;)

Piszcie z całą listą, będzie przejrzyściej.
22 sierpnia:
1. Dany
2. Patrrael
3.
4.
5.
6.

Awatar użytkownika
Wiakson
Posty: 90
Rejestracja: 28 lip 2015, 20:53
Gram w: WH40K (DA, SW, WS, DW, Inq)
AoS (zaczynam)
Warmachine (Cyngar)

Re: Turnieje w Crazy Dwarf - zasady - ustalenia ogólne

Post autor: Wiakson » 10 sie 2015, 22:24

Jak obiecałem tak i robię. Tego typu modyfikowane zasady znajdziecie wszędzie. Oczywiście, pewne rzeczy na potrzeby lokalne można zmienić ;) np fortyfikacje. Ogarnijcie na spokojnie i dajcie znać. Tego typu zasady na toruńskim podwórku się sprawdziły.

egulamin:

1. Armie:
- 1666 punktów;
- Battle Forged (1 Primary Detachment + 1 Allied Detachment lub/i 1 Detachment Inkwizycyjny)
- Dopuszczone fortyfikacje: Aegis Defence Line, Imperial Bastion, Skyshield Landing Pad
- Każdy gracz na turnieju ma możliwość posiadania dwóch rozpisek ograniczonych do jednego codexu jako Primary np. 1. tau+gk 2. samo tau albo tau+gk (proszę pamiętać,że np. TAU i Enclavy to różne codexy
- Przed każdą bitwą gracze pokazują sobie dwie rozpiski, po czym potajemnie wybierają jedną i na ustalone hasło odkrywają tą którą wybrali.
- Zabronione: Escalation, Stronghold Assault, Datasheets, Formation, Lords of War
- W ramach detachmentu inkwizycyjnego można wystawić: Belakora, Cyphera lub Inkwizycję

2. Dopuszczone armie:

Wszystkie oficjalne codexy i ich suplementy.
- gramy na zasady: Klaryfikacje ETC oraz oficjalne Faq-i

3. Gracze zobowiązani są posiadać czytelną rozpiskę, oraz kodeksy/zasady swojej armii, a oprócz tego także kostki, miarki oraz wzorniki.

Wzór rozpiski jaką należy posiadać na turnieju:

Gracz (imię, nazwisko, armia)

HQ1 : (nazwa jednostki, wykupione opcje, odnośnik do trasportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts]
HQ2 : (...)

Elite1 : (...)
Elite2 : (...)
Elite3 : (...)

Troop 1 : (...)
Troop 2 : (...)
Troop 3 : (...)
Troop 4 : (...)
Troop 5 : (...)
Troop 6 : (...)

FA1: (...)
FA2: (...)
FA3: (...)

HS1: (...)
HS2: (...)
HS3: (...)

Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts]
Transport2 : (analogicznie...)
TransportX : (...)
(proszę nie umieszczać domyślnych opcji!)

TOTAL: [(punkty)pts]
KP: liczba kill ponitów
Modele: liczba modeli

4. Tereny na stołach ustawiają sędziowie i tylko oni mogą je zmieniać.

5. Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), otrzymują automatyczną masakrę w bitwie w której oszukiwali. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
Przyłapanie na „ustawianiu” wyników skutkuje dyskwalifikacją.

6. Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.

7. Od decyzji sędziego głównego nie można się odwołać:

9. Stoły 72x48

10. Klaryfikacje terenowe:
Zachęcamy do omówienia z przeciwnikami wszystkich terenów przed bitwa

11. Ocena WYSYWIG i malowania:
+3 pkt za w pełni pomalowaną armię z pełnym WYSIWYG-iem

12. Dodatkowe punkty turniejowe:
3 pkt – za przesłanie poprawnej rozpiski do 21.08.2013 do godz. 23.59
Spóźnienie w oddaniu wyników: za każde 3 min. spóźnienia minus 1DP dla obu graczy
Po 15 min. - bitwa zostanie nie uznana i obaj gracze otrzymają po 0 punktów

13. Harmonogram:
10.00 - 10.15 Zapisy
10.15 - 12.45 I Bitwa
12.45 - 15.15 II Bitwa
15.15 - 17.45 III Bitwa
18.00 - Koniec eventu + sprzątniecie sali

14. Punktacja:
Różnica VP...................wynik bitwy
0 .................................. 10 - 10
1-2 ............................... 11 - 9
3-4 ............................... 12 - 8
5-6 ............................... 13 - 7
7-8 ............................... 14 - 6
9-10 ............................. 15 - 5
11-12 ........................... 16 - 4
13-14 ........................... 17 - 3
15-16 ........................... 18 - 2
17-18 ........................... 19 - 1
19+ .............................. 20 - 0

Poza celami misji w każdej bitwie obowiazuje +1VP za First Blood, Slay the Warlord, Linebreaker. Dodatkowo Traity jak Legendary Fighter czy The Hunt funkcjonują w taki sam sposób.

W każdej grze wymagane jest rozegranie minimum 4 tur (wyjątkiem jest tabled), w przypadku rozegrania 3- tur gra kończy się wynikiem 0:0

Mealstorm:
Każdy gracz otrzyma zmodyfikowana listę kart rozpisanych poniżej. Kiedy cel karty jest wypełniony na koniec tury, należy zanotować zdobyte VP i odrzucić kartę. Każdy tactical objectivy może być uzyty tylko raz na gre. Można uzyc tylko dwóch kart na ture. Jeżeli jakiś objective nie może być spełniony, dla przykładu ‘zniszczenie budynku’ a przeciwnik ich nie ma, należy ja zaraz po wylosowaniu odrzucić i dociagnac nowa. Oczywiście nie dotyczy to sytuacji w której wylosujemy np. Zniszczenie flyera gdy flyery przeciwnika sa jeszcze poza stolem. Proszę mieć na uwadze ze niektóre objectivy zostały zmienione, dla przykłady wszystkie referencje do d3vp zostały zmienione na 2vp.
Jako referencje proszę zawsze uzywac tabeli poniżej:

D36 # Tactical Objective # Description

11 31 Secure Objective 1
12 32 Secure Objective 2
13 33 Secure Objective 3
14 34 Secure Objective 4
15 35 Secure Objective 5
16 36 Secure Objective 6
21 42 BEHIND ENEMY LINES—Score 1 VP if one of your scoring units is within 12" of your
opponent's table edge at the end of your turn.
22 44 ASCENDENCY—Score 2 Victory Points if you control any three objective markers at the end of your turn. (Changed from D3 Victory Points)
23 45 SUPREMACY—Score 2 Victory Points if you control at least two Objective Markers and at least twice as many Objective Markers as your opponent controls at the end of your turn. (Changed from D3 Victory Points)
24 51 OVERWHELMING FIREPOWER— Score 2 Victory Points if you completely destroyed
3 units or more in the shooting phase
25 52 BLOOD AND GUTS— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 2 units or more in the Assault Phase
26 53 NO PRISONERS—Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 or more enemy units during your turn.
31 54 HUNGRY FOR GLORY—Issue a Challenge in a HTH Phase
32 62 WITCH HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy unitwith the Psyker, Psychic Pilot or Brotherhood of Psykers/Sorcerers special rule was
completely destroyed during your turn.
33 63 SCOUR THE SKIES—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Flyer or Flying Monstrous Creature was removed as a casualty during your turn.
34 64 ASSASINATE—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy character was removed as a casualty during your turn.
35 65 DEMOLITIONS—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one gun
emplacement or enemy building was destroyed during your turn.
36 66 BIG GAME HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Vehicle or Monstrous Creature was destroyed during your turn.

Kill points (max +8vp):

W każdej bitwie liczbę ‘killpointow’ za zabite jednostki, uwzględniając jednostki stworzone w trakcie gry poprzez Conjuring, the Portaglyph itp. Następnie liczymy ich różnice, za każdy Kp więcej od oponenta otrzymujemy +1VP (do max +8VP).

15. Misje:
Zagramy 3 misje z tych wskazanych poniżej.

Misje wg rulebooka czyli dla przykładu:
W misji Big Guns Never Tire, nadal otrzymujemy 1 Victory Point za każdy zniszczony haevy support.

Zawsze wystawiamy 6 znaczników i umawiamy się które dotyczą Eternal War a które tylko Maelstorm War gdzie mamy mniej niż 6 znaczników. Jeżeli chodzi o numeracje znaczników możemy przyjąć kolejność wystawiania lub umówic się którym przypisujemy który numer.

W I turze można wykonać tylko 2 tactical objectivy

Gracze, którzy w wymaganym czasie nie zagrają przynajmniej 4 pełnych tur automatycznie dostają po 0 pkt

Scenariusz 1:

Eternal War: Big Guns Never Tire - 5 Objectives (3 Victory Points each)

Maelstrom of War: Tactical Escalation

Deployment: Hammer and Anvil

___________________________________________

Scenariusz 2:

Eternal War: Crusade 4 objectives (3 Victory Points each)

Maelstrom of War: Cleanse and Control

Deployment: Vanguard Strike

____________________________________________

Scenariusz 3:

Eternal War: The Emperor’s Will (4 Victory Points for each EMPEROR'S WILL objective)

Maelstrom of War: Contact Lost

Deployment: Dawn of War

____________________________________________

Scenariusz 4:

Eternal War: The Relic (6 Victory Points; the relic is a separate objective from all others)

Maelstrom of War: Spoils of War

Deployment: Dawn of War

____________________________________________

Scenariusz 5:

Eternal War: Crusade 4 objectives (3 Victory Points each)

Maelstrom of War: Cloak and Shadows

Deployment: Hammer and Anvil
KRZYCZ WIAKSON!

Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1407
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Turnieje w Crazy Dwarf - zasady - ustalenia ogólne

Post autor: danyboy » 10 sie 2015, 22:39

Uh, ja bym te zasady maelstrom to na razie odpuścił :/

Awatar użytkownika
Wiakson
Posty: 90
Rejestracja: 28 lip 2015, 20:53
Gram w: WH40K (DA, SW, WS, DW, Inq)
AoS (zaczynam)
Warmachine (Cyngar)

Re: Turnieje w Crazy Dwarf - zasady - ustalenia ogólne

Post autor: Wiakson » 11 sie 2015, 7:16

A grałeś kiedyś jakieś?
KRZYCZ WIAKSON!

Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1407
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Turnieje w Crazy Dwarf - zasady - ustalenia ogólne

Post autor: danyboy » 11 sie 2015, 10:28

Wiakson pisze:A grałeś kiedyś jakieś?
Na rulebookowe maelstormy grałem wielokrotnie i nigdy nie była to przyjemna zabawa ;)
Na zmodyfikowane nie grałem.
Z tego co się orientuję 5 z 6 znanych mi osób nie ma tych kart w ogóle, a czy chociaż raz grali na maelstormy to też ciekawe pytanie, więc od razu turniej na to moim zdaniem średni pomysł.

Ludzie wypowiadać się, żeby nie było, że ja ustawiam turniej ;)

Awatar użytkownika
Wiakson
Posty: 90
Rejestracja: 28 lip 2015, 20:53
Gram w: WH40K (DA, SW, WS, DW, Inq)
AoS (zaczynam)
Warmachine (Cyngar)

Re: Turnieje w Crazy Dwarf - zasady - ustalenia ogólne

Post autor: Wiakson » 11 sie 2015, 11:07

Ja prywatnie lubię, jest śmiesznie. W tej chwili na większości imprez gra się. To wymaga czasem czegoś więcej niż kampienie się gwardia za aegisem czy tau walace do wszystkiego co się zbliża. Ja będę lobbował za, a karty nie są potrzebne. Tylko ułatwiają
KRZYCZ WIAKSON!

Crazy Dwarf
Posty: 71
Rejestracja: 29 lip 2015, 10:32
Gram w:

Re: Turnieje w Crazy Dwarf - zasady - ustalenia ogólne

Post autor: Crazy Dwarf » 11 sie 2015, 11:14

Ludzie wypowiadać się, żeby nie było, że ja ustawiam turniej ;)
Daniel, nie chcę Cię martwić, ale ktoś musi ;) Dogadywanie się co do formatów (i nie tylko) nie najlepiej u nas wychodzi. Ktoś musi być ten zły i podjąć decyzję za resztę - albo zaakceptują i przyjdą, albo nie. Zero-jedynkowo. Wrzuć format według swojego pomysłu, we wrześniu będzie próba na maelstromy.

Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1407
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Turnieje w Crazy Dwarf - zasady - ustalenia ogólne

Post autor: danyboy » 12 sie 2015, 9:38

No dobra poczytałem i mam kilka pytań technicznych w kwestii tych Maelstormów.
1. Bym zmniejszył na razie punkty, do jakichś 1250, albo jeszcze mniej. 1666 to sporo i ogranicza liczbę uczestników.
2. Grałbym wg PKZ a nie ETC. Jakoś tak wolę naszych ;)
3. Wiakson da radę zagrać te Maelstormy na stołach 48x48? Nie będzie za gęsto?
4. Arek damy radę rozegrać 4 bitwy w czasie działania sklepu?

ODPOWIEDZ