[40k] 26.11.2016 - Battlefield 40k III -jak nie wypali turniej
- Grzechu12
- Posty: 711
- Rejestracja: 01 sie 2015, 18:31
- bitewniaki: Kings of War, 9th Age, Age of Sigmar, Malifaux
Re: [40k] 26.11.2016 - Battlefield 40k III -jak nie wypali turniej
Arek pozwolił, mamy termin-26.11.2016 wpadamy na apo Będziemy grali bez spiny, jak ktoś jest początkujący to też niech wbija, na spokojnie nauczymy grania Zapraszamy!
"Your doom is coming, man-things."
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: [40k] 26.11.2016 - Battlefield 40k III -jak nie wypali turniej
Poprawione - dopuszczalna wartość unitu to 260 zamiast 250.
Do zobaczenia w sobotę o 11:00!
Do zobaczenia w sobotę o 11:00!
- Grzechu12
- Posty: 711
- Rejestracja: 01 sie 2015, 18:31
- bitewniaki: Kings of War, 9th Age, Age of Sigmar, Malifaux
Re: [40k] 26.11.2016 - Battlefield 40k III -jak nie wypali turniej
Lista na dzień dzisiejszy
Lojaliści
1.Dany-sm
2.Wiesiek-sm
3.Młody-DA
4.Peterk-
5.Żaba-DA
Chaos i xenos
1.Grzechu-dark eldar
2.Mateusz-csm
3.Jasiek-tau
4.Rambo-necron
Lojaliści
1.Dany-sm
2.Wiesiek-sm
3.Młody-DA
4.Peterk-
5.Żaba-DA
Chaos i xenos
1.Grzechu-dark eldar
2.Mateusz-csm
3.Jasiek-tau
4.Rambo-necron
"Your doom is coming, man-things."
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: [40k] 26.11.2016 - Battlefield 40k III -jak nie wypali turniej
Tzn ja się dostosuję jak trzeba będzie. A ty Grzechu to nie Gwardią?
Re: [40k] 26.11.2016 - Battlefield 40k III -jak nie wypali turniej
Ja będę grał mieszanką sił imperialnych. Głównie skitarii i gwardia.
Edit: tak z ciekawości jak to się stało, że na parówkę brakuje ludzi a na battlefielda jest 9 chętnych?
Edit: tak z ciekawości jak to się stało, że na parówkę brakuje ludzi a na battlefielda jest 9 chętnych?
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: [40k] 26.11.2016 - Battlefield 40k III -jak nie wypali turniej
Peterk pisze:Edit: tak z ciekawości jak to się stało, że na parówkę brakuje ludzi a na battlefielda jest 9 chętnych?
Re: [40k] 26.11.2016 - Battlefield 40k III -jak nie wypali turniej
Magiczne słowo, którego szukasz to "turniej".
- Grzechu12
- Posty: 711
- Rejestracja: 01 sie 2015, 18:31
- bitewniaki: Kings of War, 9th Age, Age of Sigmar, Malifaux
Re: [40k] 26.11.2016 - Battlefield 40k III -jak nie wypali turniej
W tamtym terminie i na turniej i na bf zgłosiły się 3 osoby Myślałem, ze nie zbierzemy tylu chętnych i jestem bardzo miło zaskoczony, teraz zagramy battlefielda a może jakąś parówkę w styczniu zrobimy.
"Your doom is coming, man-things."
Re: [40k] 26.11.2016 - Battlefield 40k III -jak nie wypali turniej
Takie pytanko na szybkości - patrząc na liczbę uczestników i licząc około 10 minut na gracza ( ruchy, strzelanie, walka ) wychodzi 90 minut na turę, dodając do tego wyjaśnienia zasad podstawowych i zasad specjalnych da nam to około 2 godziny na turę? inaczej - czyli czysto hipotetycznie każdy z uczestników wykona jeden swój ruch na około 80 minut? macie może jakiś plan aby tego uniknąć, albo aby jakoś to urozmaicić czy po prostu na żywioł - mój predator strzela w "to" a teraz ZW na godzinę?
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: [40k] 26.11.2016 - Battlefield 40k III -jak nie wypali turniej
Wiesz to już 3 gra z serii Battlefield, poprzednie przyniosły jakieś doświadczenia i myślę, że nie będzie źle. Zapewne gra nieco zwolni, ale ponieważ jest beznapięciowa to działania jednej strony są "symultaniczne". Po jednej stronie wszyscy na raz się ruszamy, strzelamy i szarżujemy. To nie turniej, ani gra o złote kalesony, gdzie ważne jest dokładne przemyślenie która jednostka z 5k punktów armii w co strzeli w danym momencie. Poza tym stoły będą minimum dwa złączone, więc część jednostek będzie poza zasięgiem żeby np strzelać.
Początkujący gracz będzie "na żywo" widział zasady i swoje działania i nie będzie miało większego znaczenia czy jego ruch/strzał/szarża był najlepszą możliwą akcją dla jego strony konfliktu
Początkujący gracz będzie "na żywo" widział zasady i swoje działania i nie będzie miało większego znaczenia czy jego ruch/strzał/szarża był najlepszą możliwą akcją dla jego strony konfliktu