Umówię się na bitwę

Piloci do maszyn! Niech Moc będzie z wami!
Awatar użytkownika
Krystus
Posty: 271
Rejestracja: 19 sie 2015, 12:58
Gram w: a w co ja nie gram?!

Umówię się na bitwę

Post autor: Krystus » 25 lut 2016, 22:35

Jest nas co raz więcej i może przyda się taki temat w dziale z X-Wingiem :)

A ode mnie: umówiłem się w najbliższą sobotę 27.02 z kilkoma osobami na grę treningową i pokazową, ale nie będę mógł pojawić się w ten dzień w sklepie. Sorki chłopaki.

Awatar użytkownika
Seba_stian
Posty: 552
Rejestracja: 07 paź 2015, 17:38
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: Malifaux, Legenda 5 Kręgów LCG, Infinity, Blood Bowl
Kontakt:

Re: Umówię się na bitwę

Post autor: Seba_stian » 25 lut 2016, 22:55

Najważniejsze, że zarażasz nowych ludzi ;)
Grajmy jak najwięcej ;)
Ja niestety dopiero w następny czwartek będę mógł znowu polatać :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Grzechu12
Posty: 748
Rejestracja: 01 sie 2015, 18:31
Gram w: Kings of War, 9th Age, Age of Sigmar, Malifaux

Re: Umówię się na bitwę

Post autor: Grzechu12 » 25 mar 2016, 19:10

Wpadłbym w czwartek do was o 15, ktos zagrałby z poczatkujacym bitewkę?
PS
Mam scumy ;)
"Your doom is coming, man-things."

Awatar użytkownika
Seba_stian
Posty: 552
Rejestracja: 07 paź 2015, 17:38
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: Malifaux, Legenda 5 Kręgów LCG, Infinity, Blood Bowl
Kontakt:

Re: Umówię się na bitwę

Post autor: Seba_stian » 25 mar 2016, 19:54

Na pewno się ktoś znajdzie :)
Ja też chętnie zagram :)
Pewnie jak zwykle będę miał czas już od 13 :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Grzechu12
Posty: 748
Rejestracja: 01 sie 2015, 18:31
Gram w: Kings of War, 9th Age, Age of Sigmar, Malifaux

Re: Umówię się na bitwę

Post autor: Grzechu12 » 26 mar 2016, 14:28

Bede kolo 15, wezme rozpe na 100 punkcioszków i zobacze kto bedzie chcial poobijac poczatkujacego ;)
"Your doom is coming, man-things."

Lisow
Posty: 74
Rejestracja: 02 wrz 2015, 12:09
Gram w:

Re: Umówię się na bitwę

Post autor: Lisow » 02 wrz 2016, 11:16

Witam serdecznie : )
Mam ogromną przyjemność ponownie gościć w Olsztynie - jeżeli znajdzie się chętny do rozegrania potyczki w X-Wing dajcie znać. Będę u Was od 07.09. (środa) do 09.09. (piątek), dysponuję czasem od 11:00 do 16-17:00 każdego z trzech dni. Piszcie i dawajcie znać - jestem otwarty na wszystkie alternatywy i scenariusze (z gury zaznaczam ze jestem świerzakiem w temacie - rozegrałem tylko dwie gry kierująć jednym statkiem : P) : )
Miejsce gry to oczywiście Olsztyńska świątynia bitewniaków - "Crazy Dwarf" : P

Marian
Posty: 337
Rejestracja: 22 lut 2016, 21:19
Gram w: X-Wing, WOT, Bolt Action, Blood Bowl, Warhammer Underworlds: Shadespire, STAR WARS Przeznaczenie

Re: Umówię się na bitwę

Post autor: Marian » 03 wrz 2016, 18:57

Witam Słabe godziny jak dla mnie. Będę we czwartek ok 16 więc krótką bitwę możemy rozegrać.

ODPOWIEDZ