<odwołane>

Pogadanki, plotki i takie tam...
Awatar użytkownika
Grzechu12
Posty: 711
Rejestracja: 01 sie 2015, 18:31
bitewniaki: Kings of War, 9th Age, Age of Sigmar, Malifaux

<odwołane>

Post autor: Grzechu12 »

ObrazekFundacja "Szalony Krasnolud" oraz sklep Crazy Dwarf zapraszają na epicką bitwę w świecie Warhammera 40.000!
Założenia spotkania: "Fall of Ironrath'' to pomysł na miłe spędzenie całego dnia przy stole bitewnym w realiach Warhammera 40.000. Mimo iż bitwa będzie bezpardonowa, to najważniejszym aspektem spotkania jest dobra zabawa.

Termin: 10:00, 20.08.2016
Miejsce: Crazy Dwarf, Olsztyn, Kołobrzeska 30 (1. piętro)
Wpisowe: 0PLN (+5PLN świnka)
Sędzia: Pan Podręcznik
Proksy: modele odpowiadające rozmiarem i podstawką z oryginalnym
Limit miejsc: 16
Organizator:Grzechu(rasz12@wp.pl), sklep Crazy Dwarf, Fundacja "Szalony Krasnolud"
Zakończenie bitwy około godziny 17-18
Specyfika imprezy:
Zgłoszeni gracze podzieleni zostaną na dwie strony konfliktu:Obrońców Żelaznego Fortu(Złe Wilki Grzecha, Chaos i Xeno) i Atakujących (Imperium) Poziom sojuszu między wszystkimi armiami jednej strony to Allies of Convivnience.
Kompozycja armii:
Limit punktów: 1000(obrońcy)(Wilki Grzecha 1150) 1000+250(atakujący) (atakujący muszą wystawić dwa detachmenty-jeden normalny , a drugi składający się z samych troopsów+dedicated transports za 250 pts.)
1 Detachment do wyboru: CAD/FOC/Formacja
Dopuszczone modele FW (obowiązuje tylko i wyłącznie pełny WYSIWYG);
Zakaz używania bohaterów imiennych;
1 Flyer/FMC na gracza
Zakaz używania SH/GC/LoW;
Zakazane: detachmenty formacyjne, unbound;
Obrońcy mają dodatkowy slot na fortyfikacje
Dodatkowe ograniczenia:
żaden unit z dołączonym Independent Characterem nie może przekroczyć 300 punktów w żadnym momencie bitwy;
zakazane czary: Invisibility, modyfikujące ustawienia terenu na stole i wszelkie przejmujące wrogie oddziały (jak wylosujemy taki czar to przerzucamy);
maksymalny FNP to 4+;
maksymalny Reanimation Protocol to 5+;
maksymalnie jeden czar summoniongu na turę;
maksymalny Inv 3+;
żaden save 2+ nie może byc rerollowany w żaden sposób;
zabroniona siła D;
Modyfikacja fazy magii:
Na początku fazy magii jeden z graczy rzuca kością aby wygenerować ilość Warp Chargy dla każdego gracza. Następnie każdy gracz do swojej puli dodaje WC za każdego swojego Psykera na polu bitwy (zgodnie z zasadami RB).
Gracz może wykorzystać tylko swoje kości podczas czarowania przez jego Psykerów.
Jeden gracz może podjąć jeden test Deny the Which wykorzystując dowolną ilość kości ze swojej puli.

Kolejność w fazie strzelania:
W trakcie fazy strzelania, jeśli gracze nie mogą dojść do porozumienia kto będzie strzelał do danej jednostki przeciwnika, o kolejności decyduje:
1. Gracz z najwyższą Inicjatywą modelu w strzelającym oddziale.
2. W przypadku takich samych Inicjatyw decyduje rzut kością.

Kolejność w fazie walki wręcz:
W trakcie fazy walki wręcz gracze postępują zgodnie z zasadami (Inicjatywa).
Jeśli kilku graczy inicjuje Challange pierwszeństwo ma atakujący z wyższą Inicjatywą. W przypadku remisu obrońca wybiera z kim będzie walczył.

Klasyfikacje terenowe:
Las: typu olsztyńskiego: 5+ cover w i za lasem;
Bagna: teren niebezpieczny, 5+ cover w, tylko dla jednostek Infantry;
Budynki i ruiny: model zasłaniany przez ściany 4+ cover, w pozostałych przypadkach 5+;
Bunkry, wysokie skały, murki powyżej 1 cala – impass po obrysie;
Murki poniżej cala – trudny teren, cover 6+;
Monstrous Creatures korzystają z covera na zasadach pojazdów;

Gracz, którego armia została całkowicie zniszczona, lub który się poddał, może zagrać "od nowa". Może on dowolnie zmodyfikować/zmienić armię i dołączyć od nowej tury, dostając nowy Dziennik Kapitański;
Gramy nieokreśloną liczbę tur, bitwa trwa aż do zakończenia imprezy;
Zasady bitwy:
Gramy na zasadach 7. edycji z uwzględnieniem aktualnych zasad wraz z modyfikacjami narzuconymi przez format eventu;
Klaryfikacje: FAQ > ETC > PKZ;
Nieoficjalne FAQ obowiązuje tylko w zakresie ugrywalnienia jednostek (np +1 Access Point dla Immolatora);
Nie obowiązują zasady Death from the Skies;
W pierwszej turze bitwy obowiązuje Night Fight;
Teren bitwy:
Bitwę rozegramy na 2 dużych stołach i 1 małym ustawionych w literę "H"
Oprócz udziału w warunkach zwycięstwa, kontrolowanie objectivów daje również bonusy podczas samej bitwy. Mam nadzieję, że wywoła to reakcję graczy w rodzaju „nie możemy im pozwolić kontrolować tego choćby turę dłużej! Widzieliście jak się to kończy!” ;) Kontrolowanie budynków (Lądowisko, Północny Gaj i Hab Block XI) wymaga posiadania scoringa i nieobecność jakichkolwiek jednostek przeciwnika na ich całym obszarze. Kontrolowanie obiektów impassable (Stacja Radarowa, Przekaźnik Artyleryjski i Pomnik Guillimana) wymaga posiadania scoringa w 3” od niego i nieobecność przeciwnika w tym samym dystansie.

1.Pomnik Lorda Forrestera – jeśli jest kontrolowany przez Obrońców, wszystkie ich oddziały przerzucają nieudane testy Ld. Jeśli jest kontrolowany przez wroga - wszystkie oddziały Obrońców przerzucają udane testy Ld.
2.Stacja Radarowa – strona kontrolująca Stację może zmusić do przerzucenia dowolne rzuty na rezerwę i stronę outflanku, swoje i przeciwnika
3.Lądowisko – strona kontrolująca Lądowisko może umieszczać swoje rezerwy zaklasyfikowane jako Infantry na obszarze lądowiska, tak jak w zasadzie Deep Strike, ale bez scatterowania.
4.Hab Block XI – najwyższy budynek w tej części miasta to znakomity punkt obserwacyjny –kontrolująca go strona nie musi rzucać na scatter podczas ostrzału artyleryjskiego.
5.Północny Gaj-strona kontrolująca gaj może, na początku swojej tury, przyzwać 2k6 blodletterów i k6 bloodcrusherów.
6.Przekaźnik Artyleryjski-pozwala wezwać ostrzał artylerjski w dowolne miejsce na stole w 36 calach od niego
S8 ap2 large blast, barrage, ordnance, zawsze scatteruje 2k6x2
WARUNKI ZWYCIĘSTWA
Na koniec imprezy na podstawie wszystkich Dzienników Kapitańskich zostanie wyłoniony zwycięzca - gracz, który zdobył największa ilość punktów. Tylko jeden dziennik danego gracza (z najwyższą liczbą punktów) jest brany pod uwagę.
Punkty można zdobyć za:
First Blood-1 punkt
Slay the Warmaster-obie strony wybierają któregoś z Warlordów na Warmastera-2 punkty
Robienie kart-gramy na karty maelstorm of war ogólnofrakcyjne
wykonanie warunków zwycięstwa swojej strony-6 punktów
Atakujący-zajęcie strefy wystawienia Obrońców(W 12'' od krawędzi Obrońców są tylko jednostki Atakujących.)
Obrońcy-nie dopuszczenie do zajęcia swojej strefy wystawienia.
Zajęcie objectivów-każdy z nich daje na koniec gry 2 punkty.
LISTA UCZESTNIKÓW
Obrońcy
1.Grzechu
2.Frodek
Atakujący
1.Patrrael
2.Wiaku
3.Żaba
Ostatnio zmieniony 29 cze 2016, 18:10 przez Grzechu12, łącznie zmieniany 7 razy.
"Your doom is coming, man-things."
Awatar użytkownika
Patrrael
Posty: 48
Rejestracja: 28 lip 2015, 23:19
bitewniaki: Warhammera 40K, Age of Sigmar, Warmachine/Hordes

Re: 20.07.2016 - [40k] Fall of Ironrath

Post autor: Patrrael »

+1
Awatar użytkownika
Grzechu12
Posty: 711
Rejestracja: 01 sie 2015, 18:31
bitewniaki: Kings of War, 9th Age, Age of Sigmar, Malifaux

Re: [40k] 20.08.2016 - Fall of Ironrath

Post autor: Grzechu12 »

Impra odwołana, tzn jest termin w cd, jak ktoś chce, niech robi ;)
"Your doom is coming, man-things."
ODPOWIEDZ