[WMH] Liga warmachine/hordes

Pogadanki, plotki i takie tam...
JustCallMeMefju
Posty: 4
Rejestracja: 25 lip 2016, 16:37
bitewniaki: wszystko :)

[WMH] Liga warmachine/hordes

Post autor: JustCallMeMefju »

Najwspanialsza liga we wszechświecie i ten tego no regulamin.
1. Liga startuje w Sobotę 16 Lipca 2016 r. Kończy się w momencie spełnienia przez graczy celu Kampani (czyt. pkt 1a ),
2. Gry odbywają się w Crazy Dwarfie ( Olsztyn ul. Kołobrzeska 30 ),
3. Liga jest bezpłatna,
4. Koordynatorem ligi jest Mateusz Nawrocki ( nr tele. 668 250 836 e-mail mattinawroc@o2.pl ),
5. Do ligi można dołączyć w dowolnym momencie (po zapisach w dniu 2 lipca 2016r.) jej trwania na zasadach ustalonych przez koordynatora,
6. Wszystkie niejasności i spory rozsądza koordynator ligi,

Regulamin przebiegu kampanii
1a. Celem kampani jest przejęcie 4 stolic 4 różnych frakcji ( włączając swoją ) i utrzymanie ich przez 3 okresy,
2a. Okres gry jest równy jednemu pełnemu tygodniowi
3a. Każdy z graczy może wykonać podczas okresu 1 ruch ofensywny każdym z casterów/warlocków,
4a. Każdy z uczestników na początku kampani otrzymuje 3 podstawowych casterów/warlocków oraz do rozdysponowania 20 pkt na każdego,
5a. W momencie gdy caster/warlock ginie odradza się w stolicy danej frakcji po 7 dniach,
6a. Caster/Warlock może uciec z pola bitwy wybiegając poza krawędź stołu ale tylko w momencie gdy może cofnąć się na mapie strategicznej do innego przyjaznego terytorium,
7a. Przyjazne terytorium to każda twoja lokacja oraz lokacje graczy z którymi masz podpisane porozumienie lub sojusz,
8a. sojusz, porozumienie lub pakt o nieagresji można podpisać z każdym graczem który wyrazi na to chęć,
8b. porozumienie pozwala na swobodne poruszanie się po terytorium gracza z którym zawarło się porozumienie i jesz równoznaczne z paktem o nieagresji ( pkt 8d ) tyle że bez terminu trwania co daje mozliwość zerwania go w każdej chwili. ( może dojść do sytuacji że porozumienie zostanie zerwane w momencie gdy oddziały jednego z graczy są na terytorium gracza który zerwał porozumienie w tym momencie oddział walczy o terytorium na którym się znajduje lub jeżeli nie ma oporu automatycznie je przejmuje),
8c. sojusz pozwala na swobodne poruszanie się po terytorium gracza z którym zawarło się sojusz oraz wzajemną pomoc podczas bitew ( w momencie gdy na jednym terytorium znajdzie się 3 casterów/warlocków dochodzi do potrójnej bitwy gdzie każdy z graczy jest stroną sobie wrogą chyba że 2 lub więcej graczy ma podpisany sojusz lub porozumienie )
8d. pakt o nie agresji zawiera się z graczem na 3,4 lub 5 okresów nie pozwala on na wkraczanie na terytorium gracza z którym został podpisany pakt o nieagresji ( może dojść do przypadku gdy walczy 3 graczy i 2 z nich ma podpisany pakt o nie agresji w takim wypadku wszystkie strony są stroną przeciwną ale po zniszczeniu poddaniu się lub ucieczce gracza który nie ma paktu, dwóch pozostałych graczy może odstapić od dalszej walki wtedy wycofują się do swoich granic a terytorium staje się neutralne, jeżeli jednak chcą dalej walczyć pakt o nieagresji podczas tej bitwy nie obowiązuje).
8e. wypowiedzenie wojny, wypowiadasz wojne w dowolnym momencie chyba że akurat masz pakt o nieagresji z danym graczem.


Ekonomia gry
-Stolica produkuje 7 pkt na okres
- Każde inne terytorium 3pkt
- Lasy dają dodatkowy 2 pkt oroborororororororoosowi czy jakoś tak to się pisze i odejmują 1 pkt trololololom,
- Góry dają 2 dodatkowe pkt trolololololom
-wyspy 4 dodatkowe pkt dla cryxu, pustynia -2 pkt dla cryxu
- pustynie skorne +4 pkt, wyspy -2pkt
- tereny z miastami khador, cygnar, cyris, elfy, +2 ,tereny bez miast -1
- tereny przylegające do wody miniony +2pkt ( bagna też się liczą ) tereny bez wody -2pkt
-Edit*** merce nie dostają bonusów ani plusów od terenów tylko podstawowe.
a legion to chuju muju dzikie węże jest rozsiany po całym świecie nie ma bonusów i nie ma plusów tylko podstawowe.
Produkcja jednostek
w stolicy kosztuje normalnie poza stolicą 25% więcej, nie można szkolić własnych jednostek na terenie które nie jest pod kontrolą gracza który chce tworzyć jednostkę.

Całą resztę zasad będę objaśniał w trakcie kampanii ale to będą zasady typu dostaniesz coś np: castera/warlocka za wykonanie jakiegoś zadania dla twojej frakcji. albo czy moge zaatakować 3 casterami/warlockami jedno terytorium i bić się 3 vs 1 ( od razu mówię tak ) :)

Mapa będzie zrobiona lub wydrukowana będzie to mapa Immorenu ( poproście wujka google to wam pokaże )
Jeżeli coś jest niezrozumiałe to priv na FB albo telefon jak chcecie coś dodać od siebie to priv albo tele :)

FAQ
- podstawowy przy casterze/warlocku oznacza prime czyli pierwsza wersja danego castera/warlocka
-mercenaries i minions normalnie można dodawać do swojej armii
-w armii każdego gracza może być tylko jeden charakter na zasadzie z tym casterem/warlockiem jest Bane Lord Tartarus to z innym casterem/warlockiem w TWOJEJ armii nie może go być dopuki nie zginie ale inny gracz grający cryxem może go mieć w swojej armii na takich samych zasadach.





liga zaczęła się 16 lipca ale do tej pory były to próbne bitwy więc pełną parą ruszamy w sobotę 30 lipca, jeżeli chcecie coś dodać lub zmienić piszcie priv na FB albo sms'em
ODPOWIEDZ