Nowi CSMi na horyzoncie

Pogadanki, plotki i takie tam...
Awatar użytkownika
Janosik
Posty: 420
Rejestracja: 28 lip 2015, 20:27
Gram w:

Nowi CSMi na horyzoncie

Post autor: Janosik » 03 wrz 2015, 10:05

Jak w temacie, tutaj kolejna porcja plotek i informacji na temat kodeksu CSM, na który wielu (w tym ja) czeka i już powoli zaczyna tracić nadzieję :P http://www.belloflostsouls.net/2015/09/ ... ished.html

Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1396
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Nowi CSMi na horyzoncie

Post autor: danyboy » 03 wrz 2015, 11:21

Trzymam kciuki, mam nadzieję, że będzie minimum na poziomie nowego kodeksu Lojalistów :)

MaCa
Posty: 204
Rejestracja: 28 lip 2015, 14:41
Gram w:

Re: Nowi CSMi na horyzoncie

Post autor: MaCa » 03 wrz 2015, 11:32

Nadzieja zawsze umiera ostatnia. CSMi (poza zaskakującym wyjątkiem z edycji 3,5) byli jednymi z chłopców do bicia GW. Nie zdziwiłbym się nawet jakby poleciały jakieś bezpodstawne nerfy w to, co mają obecnie.

Awatar użytkownika
Janosik
Posty: 420
Rejestracja: 28 lip 2015, 20:27
Gram w:

Re: Nowi CSMi na horyzoncie

Post autor: Janosik » 03 wrz 2015, 11:34

Oby, bo GW chyba niespecjalnie lubi CSMów :) Chociaż z drugiej strony, to gorzej chyba już być nie może :) Skoro naprawili i zboostowali też "niechcianego braciszka" SMów w postaci DA, to może i dla Chaosu jest nadzieja :)

Awatar użytkownika
Wiakson
Posty: 90
Rejestracja: 28 lip 2015, 20:53
Gram w: WH40K (DA, SW, WS, DW, Inq)
AoS (zaczynam)
Warmachine (Cyngar)

Re: Nowi CSMi na horyzoncie

Post autor: Wiakson » 03 wrz 2015, 20:18

Na pewno nie będzie gorszy
KRZYCZ WIAKSON!

MaCa
Posty: 204
Rejestracja: 28 lip 2015, 14:41
Gram w:

Re: Nowi CSMi na horyzoncie

Post autor: MaCa » 03 wrz 2015, 20:38

Sorki, ale dupa te plotki i dupa ci ludzie, którzy te plotki dali w eter. Nie wierzę na razie w te bzdurki, do czasu, aż ktoś ze sprawdzonym plotkarskim rekordem się odezwie na ich temat (Harry, Hastings (wątpliwe), Lords of Wargaming (też wątpliwe) lub Atia (najprędzej)).

Edit: Wiaku - o orkach też tak mówili :D Nie doceniasz powera GW.

Awatar użytkownika
Janosik
Posty: 420
Rejestracja: 28 lip 2015, 20:27
Gram w:

Re: Nowi CSMi na horyzoncie

Post autor: Janosik » 04 wrz 2015, 8:29

Ja tez nie wierzę do końca, pożyjemy, zobaczymy. Ale kodeks jak nic wymaga update'u :)

Awatar użytkownika
RedOctober
Posty: 120
Rejestracja: 10 wrz 2015, 13:05
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w:

Re: Nowi CSMi na horyzoncie

Post autor: RedOctober » 10 wrz 2015, 15:04

Osobiście czekam bardzo wiernie :)

Boję się żeby tylko nie poszli w szwadrony i formacje z pominięciem samych statów / specjalnych zasad / kosztów jednostek.

Optymalnie wydaliby zbalansowany codex, zoptymalizowany pod 7-dmą edycję.
W tej chwili jest cała masa rzeczy niegrywalnych w dexie chaosu i na prawdę trzeba rzeźbić żeby grać w imię lepszych bogów ;)

W zasadzie niemal każda jednostka coś potrzebuje żeby dorównać standardom 7 edycji... nie chcę drugich eldarów, ale niech to będzie konkurencyjny dex dla SMów.

Marzą mi się:

1. Kultyści w Rhino :) autogun "upgrade" za 0 PLNów, więcej cieżkich broni (flamer / heavy stubber broń ciężka! :D żal.pl)
2. Tańszy forgefiend (albo na tyle lepszy żeby uzasadniał swój koszt)
3. poprawione cult troopsy (w zasadzie tylko plague jest grywalne, a noise się ociera o grywalność... KhorneZerkerz (AP4 powinno być standard a dopłata za AP3) oraz 1ksons są daleko w ciemnym warpie....i za dużo kosztuje choćby taxi dla nich)
4. Poprawieni zwykli CSM marines: tańsze icony (albo i marki), 2 spec bronie dla 5! Ceny base modelu to nie ma szans że GW obniży.
5. Zmieniony Deamonic Possesion (kara do WS i BS nie jest w pełni zrekompensowana savem Inv5++): może tak dać tym pojazdom chaos marki ze specjalnymi zasadami dla pojazdów?
6. Rework na mutilatorach: A może by tak były grywalne? :)
7. Warp talony: chyba po prostu muszą wychodzić taniej.
8. Demon Prince = wszystko fajnie ale albo T6 albo niech nie kosztuje miliarda pts.
9. Helbrute = 4A (tak jak SMowy), i jakaś opcja transportowa (nie wiem choćby deepstrike) bo teraz praktycznie niewystawialny model... a szkoda bo jest piękny.
10. Defiler = CENA!
11. Spawny... w porównaniu do Wraithów Necrona to są dużo za drogie... ale żeby wszystkiego po prostu nie potaniać to dać im cover save tudzież demon save.
12. Possesed: no tutaj to jedynym wyjściem jest gruba redukcja kosztów, albo totalny rework. Aktualnie niegrywalni choćby zdalnie.
13. Choseni: w sumie to nie jest zły unit, ale drogi (znowu!) może niech mają discount na specjalnie bronie, a champion niech ma power weapon na dzieńdobry? Tutaj jest sporo do zrobienia bo unit jest super klimatyczny i zasługuje na dobre zasady.
14. HQ: Warpsmith niech naprawia na 2+ żeby to miało sens. Każdy HQ z markiem czyni cult troopsy, troop choisem (choćby demon prince) trochę by to odświeżyło skostniałe listy CSM. Dark Apostle niech dostanie opcję zamiany power maula na coś innego (nawet za niewielką dopłatą) bo ta broń jest okrutnie nie w punkt, a to nie jest named char więc czemu by nie?
14.1 Zmiany w demonic steeds (obecnie grywalny jest głównie lord na juggu...9 na 10 lordów jak nie jest na bike'u to na nim idzie)
14.2 poprawa artefaktów: Scroll of Magus (niech daje 1 spell na turę ale bez ryzyka, i może nie aż z tylu kategorii...zbyt randomowy żeby był grywalny), Murder Sword (Jakieś +1S chociaż bo miecz do zabicia jednego gościa trochę za drogo wychodzi...), Dimensional Key (niech to będzie po prostu że jak się deepstrike do gościa co to ma to bez scattera... bo z tym zabiciem to już trochę przegięli.... ktoś to kupuje? :) )
15. Dodanie pojazdom marków (nawet nie powiązanych z demonic possesion) lub upgradeów powiązanych z bogiem (np.: Chaos Predator z Mark of Tzeentch dostaje Soulblaze i Inferno Bolts (AP3) albo z Mark of Nurgle dostaje Shrouded , za Slanesha fast a za Khorne'a: It will not die! czy coś... to tylko sugestia ;) )
16. Jakiś upgrade czy coś jako dedykowane AA (forgefiend z hadesami by się nadawał np żeby miał upgrade SkyFire za 25 pts - obecnie i tak ma BS3 więc nie byłoby to tak wcale OP)

Ogólnie to jest lista życzeń i ona ma więcej punktów :D

Ale nie mam złudzeń. GW znerfi Oblity, Heldrake'a, Bikersów i Lorda... i będziemy grali blobami kultystów po 40 żeby nie dać się zdjąć z mapy zanim skończy się gra :D
Blood for the Blood God!
Khorne for the Corn Flakes!

Awatar użytkownika
Wiakson
Posty: 90
Rejestracja: 28 lip 2015, 20:53
Gram w: WH40K (DA, SW, WS, DW, Inq)
AoS (zaczynam)
Warmachine (Cyngar)

Re: Nowi CSMi na horyzoncie

Post autor: Wiakson » 10 wrz 2015, 18:39

Długa lista. Jak poprawią połowę trzeba się będzie cieszyć.
KRZYCZ WIAKSON!

MaCa
Posty: 204
Rejestracja: 28 lip 2015, 14:41
Gram w:

Re: Nowi CSMi na horyzoncie

Post autor: MaCa » 10 wrz 2015, 19:31

Z tego co realnie ma największe szanse się stać to imo:

2. Tańszy forgefiend (albo na tyle lepszy żeby uzasadniał swój koszt)
9. Helbrute = 4A (tak jak SMowy)
14.2 poprawa artefaktów (najprawdopodobniej dadzą nowe)
16. Jakiś upgrade czy coś jako dedykowane AA

No i obv 4 nowe modele, z czego 3 ssą pęto szatana a jeden będzie taki turbo-op-gięty-przekosmicznie-kozacki, że wygeneruje pornorozpiskę CSMową i dostanie nerfbatem po kolektywnym płaczu miliona nerdów. (Ach przypominają się czasy Heldrejka ze starym vectorem i flamerem na 360).

ODPOWIEDZ