Szacun za robotę, mam parę uwag z racji doświadczenia zawodowego i znajomości absurdów urzędniczych:
„Olsztyński Klub Gier Bitewnych”
Tutaj moja sugestia, zróbmy tak, żeby stowarzyszenie miało nazwę własną, która się kojarzy profesjonalnie bardziej niż z hobby, co by łatwiej to się wszędzie drukowało , sponsorowało itp (wiem że to LONG SHOT, ale po co sobie zamykać). Głównie chodzi mi o słowa "GRY" w nazwie to dość niepoważny charakter wskazuje dla zewnętrznych podmiotów. Np.: "Olsztyński Klub Bitewniaków".
Tak tylko luźno sugeruję. Tak samo urząd mniej chętnie w razie czego da dotację na coś co ma w nazwie GRY!
§12 - dopisałbym warsztaty, w tym warsztaty artystyczne w zakresie modelarstwa oraz tworzenia makiet terenów - tutaj może nam się kiedyś uda jakiś wniosek UE przepchnąć
§24 - nie dawałbym tych 7 dni wyprzedzenia, bez przesady mamy (nawet docelowo) niewielu członków i choćby godzinę przed jak będzie więcej ludków to spoko
Jako metody poinformowania to dałbym po prostu ogłoszenie na forum klubu a reszta jako uzupełniające na równi.
U nas i tak pewnie będą same nadzwyczajnie bo Walne raz do roku to głównie będzie istotne jak się ewentualnie jakieś wybory będą odbywały czy coś - taka ode mnie sugestia - prościej bardziej elastycznie żeby się samemu nie paraliżować
§29 Zarząd zbiera się w razie potrzeby, lecz nie rzadziej niż raz na kwartał.
- jak dla mnie to się w ogóle nie musi zbierać wystarczy że będzie w kontakcie... w końcu to 2 osoby tylko
§33 Dla ważności pism oraz dokumentów Stowarzyszenia wymagane są podpisy prezesa lub wiceprezesa (w razie ich nieobecności osoby przez nich wyznaczonej) i Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej.
- Tutaj rzeba rozbić na 2 punkty i w drugim napisać opcję z osobą wyznaczoną teraz to brzmi jakby musiał być prezes lub v-ce lub wyznaczony i (zawsze) Przewodniczący Komisji Rewizyjnej
Generalnie świetna robota moje uwagi raczej kosmetyczne!
Pozdro600