Shadow War: Armageddon czyli nie-Necromunda

W mrocznych wiekach dalekiej przyszłości istnieje tylko wojna
Awatar użytkownika
Seba_stian
Posty: 556
Rejestracja: 07 paź 2015, 17:38
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: Malifaux, Legenda 5 Kręgów LCG, Infinity, Blood Bowl
Kontakt:

Re: Shadow War: Armageddon czyli Necromunda

Post autor: Seba_stian » 17 maja 2017, 12:41

Obrazek

Jestem już prawie gotowy do walki! :D
Jeszcze tylko podstawki, dokleić co nieco i lakier ;)

Swoją drogą myślicie, że jest szansa, że dodadzą inne, nowe modele do Shadow War? :) Bo z chęcią bym pograł takim Wraithem, hehe :)
Obrazek

Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1407
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Shadow War: Armageddon czyli Necromunda

Post autor: danyboy » 17 maja 2017, 14:09

Jak zwykle Seba piękne malowanie :) i zdjęcie :P

Przy okazji - 3 czerwca będziemy robić pokazy na GameGrinderze, myślę że będzie wtedy okazja zainaugurować i rozegrać kilka pierwszych bitew w nowej kampanii :)
Siądę w tym tygodniu rozpiszę co i jak w związku z nią.

W kwestii dodawania modeli - to mam nadzieję, że jednak nie dodadzą już nic, bo skończy się jak w 40k - ludzie chcą coraz większych i za chwilę będziemy w SWA Imperial Knightami popitalać :P

Awatar użytkownika
Krystus
Posty: 275
Rejestracja: 19 sie 2015, 12:58
Gram w: a w co ja nie gram?!

Re: Shadow War: Armageddon czyli Necromunda

Post autor: Krystus » 17 maja 2017, 14:42

Multiplayer Scenario: Przejąć kontrolę nad Imperial Knightem!

...

:P

Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1407
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Shadow War: Armageddon czyli Necromunda

Post autor: danyboy » 17 maja 2017, 18:50

Jakby co to jednak będę jutro z SWA.

Awatar użytkownika
Seba_stian
Posty: 556
Rejestracja: 07 paź 2015, 17:38
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: Malifaux, Legenda 5 Kręgów LCG, Infinity, Blood Bowl
Kontakt:

Re: Shadow War: Armageddon czyli Necromunda

Post autor: Seba_stian » 17 maja 2017, 23:02

danyboy pisze:
17 maja 2017, 14:09
Jak zwykle Seba piękne malowanie :) i zdjęcie :P
Dzięki ;)
Ja tam jestem mocno krytyczny wobec siebie ;)
Taki suchy pędzel na potęgę :P Hehe ;)
Ale jestem zadowolony, jutro dokończę podstawki i będzie czym grać ;)

A co do jutra to Grzesiek chyba nie da rady (przynajmniej w kwestii modeli), ale Ty będziesz plus możliwe, że rambo ;) Więc będzie grane :D
Już nie mogę się doczekać, hehe :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Jurgen
Posty: 230
Rejestracja: 13 lip 2016, 9:51
Lokalizacja: Barczewo
Gram w: Bolt-Action, Spectre Operation

Re: Shadow War: Armageddon czyli Necromunda

Post autor: Jurgen » 18 maja 2017, 8:55

No.... Seba - bardzo fajne malowanie - gratulacje - może się uda oblookać na żywo przy okazji.

Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1407
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Shadow War: Armageddon czyli Necromunda

Post autor: danyboy » 18 maja 2017, 11:50

Zapraszam do dyskusji o zasadach kampanii. Praktycznie wszystko na zasadach rulebooka, za wyjątkiem zasad parowania.
Czekam na uwagi i propozycje!


Kampania:
Gracze zobowiązani są do prowadzenia aktualnej Karty Drużyny w formie wątku na forum w stosownym dziale kampanii.
Pierwszy post to opis/fluff drużyny.
Aktualizacja Karty Drużyny nastepuje poprzez napisanie nowego posta. Aktualizacja starych postów z Kartami Drużyn jest zabroniona.
Zachęcam do opisywania fabularnego bitew i wydarzeń kampanijnych na swojej Karcie Drużyny!

Karta Drużyny musi zawierać:
- numer tury kampanii NA KONIEC której jest przygotowana;
- listę wojowników, oraz ich aktualne statystyki, wyposażenie, umiejętności, ilość rozegranych misji, informacje o pauzowaniu;
- aktualnie posiadane Promethium Cache;
- aktualną Wartość Armii;

Wartość Armii wyznaczamy:
Zasoby - Z: ilość zgromadzonych Promethium Cashes x 100
Wartość Bojowa - WB: wartość drużyny w punktach. Wojownicy plus wyposażenie plus umiejętności. Każda umiejętność warta jest 50pts.
Wartość Armii - WA: Z + WB

Tura kampanii
Tura kampanii rozpoczyna się od wylosowania par na podstawie Wartości Armii;
Gracze mają 7 dni na rozegranie bitew;
Następnie gracze aktualizują swoje karty gracza;

Dobieranie par:
- priorytet na rozergranie misji Rescue;
- parowanie na podstawie Wartości Armii (najlepsi z najlepszymi);
- wymuszone unikanie tych samych par w dwóch bitwach pod rząd (za wyjątkiem misji Rescue);

Ogłoszenie par nastepuje na forum. Gracze zobowiązanie są do rozegrania bitw w ciągu 7 dni.

Porządek bitwy:
- To War! - losowanie misji:
- - 1. Kill Team Fight;
- - 2. Scavengers;
- - 3. Hit and Run;
- - 4. The Raid;
- - 5. Ambush;
- - 6. Roll-off, wygrany wybiera misję.
- - Rescue w specjalnym przypadku;
- Muster for Battle - Mobilzacja Special Operatives;
- Hunt for Promethium Sprawl - losowe wydarzenia w Hivie;
- Mission - działania zgodnie z zasadami misji

Podsumowanie:
1. Recover Injured Fighters
Rzut k6 za każdego wojownika, który skończył misję jako "Down".
1-3 wojownik poważnie się wykrwawił, jest on "Out Of Action";
4+ opatrzono wojownikowi rany, wraca w pełni sił do drużyny;

- Serious Injuries
Rzut k6 za każdego wojownika, który jest Out Of Action.
1 Death... or Worse, kolejny rzut k6:
-- 1-3 śmierć wojownika;
-- 4+ wojownik został schwytany przez przeciwną drużynę;
2 Head Wound, wojwonik dostaje zasadę Frenzy - zaznaczamy to w karcie drużyny, wojownik pauzuje najbliższą bitwę;
3 Painful Recovery, wojownik dostaje zasadę Hatred przeciw wojownikowi z przeciwnej drużyny (ranny wybiera) - zaznazamy to w karcie drużyny, wojownik pauzuje najbliższą bitwę;
4-5 Full Recovery, wojownik zdrowieje do następnej misji;
6 What Doesn't Kill You..., wojownik zdrowieje do następnej misji, dodatkowo dostaje Advance, chyba że jest Rekrutem - wtedy dostaje tylko odznaczenie Ukończonej Misj.

2. Claim Promethium
Gracze otrzymują Promethium Caches zgodnie z wynikiem misji.
W przypadku przegranej lub remisu dostają 1 Promethium Cache.
W przypadku zwycięstwa dostają k3 Promethium Cache.

3. Advance
Jeśli wojownik dostał awans rzuć 2k6:
2-3 Hardy, wybierz jedno: +1 Toughness lub +1 Wound;
4 Fierce, wybierz jedno: +1 Strength lub +1 Attack;
5-9 Skilled, wylosuj nową umiejętność;
10 Quick: wybierz jedno: +1 Move lub +1 Initiative;
11-12 Deadly, wybierz jedno: +1 Weapon Skill lub +1 Ballistic Skill;
Ważne, każda cecha może być podniesiona tylko raz, jeśli wojownik już ma obie z danego rzutu to rzuca ponownie.

- Skills
Jeśli wojownik dostał umiejętność wybieramy typ umiejętności dostępny dla jego frakcji i roli.
Następnie rzucamy 2k6 i przerzucamy jedną jeśli wypadł dublet (do skutku). Wybieramy jedną z umiejętności przypisanych do wyniku rzutów.
Wojownik nie może posiadać tej samej umiejętności dwa razy, jeśli na obu kościach wypadły umiejętności jakie mamy to przerzucamy kości.

4. Promote
Dodajemy odznaczenie Ukończonej Misji dla każdego Rekruta, który nie był Out Of Action.
Każdy Rekrut z trzema odznaczeniami Ukończonej Misji awansuje na Troopera, traci starą rolę, zmienia statystyki na Troopera, ale zachowuje swój ekwipunek.

W tym momencie gracze ustalają czy wymieniają się porwanymi wojownikami, płacą okup: po 1 Promethium Cache za 1 wojownika, czy rozgrywają misję Rescue.
Jeśli gracz porzuci swojego schwytanego wojownika (nie wymienia się, nie płaci okupu, nie chce rozegrać misji Rescue) to przeciwnik dostaje dodatkowe 100pts w kroku "Recruit or Rearm".

5. Resupply
Krok ten można rozpatrzyć na spokojnie w domu.
Drużyna dostaje zaopatrzenie.
Jeśli zginął Leader, należy wskazać nowego (nie może nim zostać Rekrut). Nowy Leader traci poprzednią rolę, ale zachowuje swoje statystyki, umiejętności i wyposażenie.
Jeśli zostali tylko Rekruci druzyna zostaje rozwiązana, gracz traci wszystkie Promethium Cache i musi wybrac nową drużynę jakby zaczynał nową kampanię.
Jeśli Leader nie zginął gracz może wybrać jedną z akcji Recruit lub Rearm.

Recruit: dodaj nowych wojowników do drużyny o sumarycznym koszcie nie większym niż 100 punktów*, punkty niewykorzystane przepadają.
Rearm: zakup wyposażenie dla swoich wojowników o sumarycznym koszcie nie większym niż 100 punktów*, punkty niewykorzystane przepadają.

*Możesz wymienić jeden Promethium Cache do zwiększenia ilości punktów dostępnych w kroku Recrui lub Rearm o 100pts. Na ograniczenie ilości punktów w kroku Recruit lub Rearm mogą mieć również inne zasady.

W czasie tego kroku można wymienić wyposażenie pomiędzy wojownikami (pod warunkiem, że mogą go używać), jednak nie pomiędzy nowo dodanymi wojownikami. Ekwipunek nie przydzielony do wojowników przepada.

Po dokonaniu Resupply należy zaktualizować swoją kartę gracza!

Zwycięstwo w kampanii.
Aby wygrać kampanię Shadow War: Armageddon Twoja drużyna musi zebrać 15 Promethium Caches - to jest maksymalna liczba jaką można zebrać, jakakolwiek nadwyżka przepada.
Nastepnie musisz wygrać Ostateczną Bitwę oznaczającą przejęcie kontroli nad regionem. Jeśli zremisujesz lub przegrasz, nie otrzymujesz już Promethium Chches - rozgrywaj misje aż wygrasz, lub inny gracz zgarnie zwycięstwo pierwszy!
Jeśli z jakiegoś powodu ilość posiadanych przez Ciebie Promethium Caches spadnie poniżej 15 musisz ponownie uzbierać wymaganą ilość aby móc rozegrac Ostateczną Bitwę - oznacza to, że nie możesz wynająć Special Operatives aby wygrać kampanię.

W czasie rozgrywki obowiązują następujące Home Rules:
1. Wspinaczka na maksymalną wysokość 3" (wysokość piętra ruin GW) odbywa się po udanym teście Siły i "kosztuje" cały ruch. Oznacza to, że aby się wspinać na 3" trzeba zaczynać ruch bezpośrednio pod miejscem gdzie chcemy zacząć wspinaczkę i kończymy w miejscu wdrapania. W wyjątkowych okolicznościach możliwe jest pokonanie dwóch pięter o ile drugie zaczyna się bezpośrednio nad podstawką po wspięciu się na pierwsze piętro (wtedy wymagany jest kolejny testy Siły).
Nieudany test Siły powoduje, że wojownik pozostaje w miejscu.
*Zasady te dotyczą modeli nie wyposażonych w specjalistyczny frakcyjny ekwipunek wpływający na ruch.

Awatar użytkownika
Seba_stian
Posty: 556
Rejestracja: 07 paź 2015, 17:38
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: Malifaux, Legenda 5 Kręgów LCG, Infinity, Blood Bowl
Kontakt:

Re: Shadow War: Armageddon czyli Necromunda

Post autor: Seba_stian » 18 maja 2017, 20:52

Pograliśmy dziś z Danym i gra naprawdę fajna, ale i wymagająca ;) O losowości nie wspomnę, ale to urok naszego hobby :P
Ale trzeba przyznać, że trzeba liczyć się ze stratą każdej jednostki, bo dość krwawa to gra ;) Hehe :D

Do następnego! :D
Obrazek

Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1407
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Shadow War: Armageddon czyli Necromunda

Post autor: danyboy » 18 maja 2017, 21:55

No było ekstra, trochę lekkomyślnie bo to nie gra do kampanii :)

BTW zrobiłem w zasadach kampani lekki błąd z Awansem (nominujemy jednego wojownika do awansu po każdej bitwie) oraz będzie dodatek do House Rulowej wspinaczki - test S lub I (dla zwinnych modeli).
Jutro poporawiam.

Leszek
Posty: 227
Rejestracja: 10 kwie 2016, 23:19
Gram w: Bolt Action, Ogniem i Mieczem, Malifaux, Saga,

Re: Shadow War: Armageddon czyli Necromunda

Post autor: Leszek » 19 maja 2017, 1:21

Dzisiaj Z Krystusem zagraliśmy trzy misje.

Pierwsza na rozgrzewkę to Kill Team Fight, moje Skitarii przechodzą chrzest bojowy mocno obrywając od Tau, jak by nie kumali o co chodzi :D , przed sromotną klęską połowa oddziału ratuje się taktyczną ucieczką.

Drugi to Scavengers, do przejęcia 5 znaczników z łupami, Tau mają trochę szczęścia i rozstawiają się blisko dwóch, mój Team ma niedaleko jeden, pozostałe dwa około środka pola. Początek nieciekawy :) , mój snajper szachuje jeden łup, jednak mocno zezując :D . Na domiar złego Bestia porywa mi jednego Rangersa :shock: . Kiedy Dron Tau zadowolony pędzi z łupem nieoczekiwanie przebudził się snajper kładąc go jednym strzałem. Tego było już za wiele dla dzielnych Tau, którzy postanowili porzucić wszystkie łupy i czym prędzej się oddalić :) .
P.S. Jeszcze tylu jedynek podczas jednej gry to nigdy nie miałem :( .

Tau zawiedzeni poprzednią misją postanowili się zasadzić na Skitarii którzy przebywali w budynku. Morale obydwu Teamów było mocno nadszarpnięte. Mimo zaskoczenia i przewagi liczebnej to Tau po pierwszej wymianie ognia lizało rany. Dalej nie było lepiej, Tau trafiają tylko jednego Rangersa reszta pudłuje, Skitarii odgryza się niszcząc dwa drony i ostrzeliwuje przeciwników. Morale Tau tego nie wytrzymało :) .

Krystus dzięki za grę , świetnie mi się grało :D .

ODPOWIEDZ