Zasady Olsztyńskiej Ligi Blood Bowl

Brutalny football w Starym Świecie
Awatar użytkownika
Krystus
Posty: 288
Rejestracja: 19 sie 2015, 12:58
bitewniaki: .

Zasady Olsztyńskiej Ligi Blood Bowl

Post autor: Krystus »

OLBB_2017_02.jpg
Zasady Olsztyńskiej Ligi Blood Bowl

W lidze muszą wziąć udział przynajmniej cztery drużyny. Jeśli zgłosi się ich osiem, lub więcej, zostaną podzielone na (w miarę możliwości) równe grupy. Drużyna musi zagrać z każdym przeciwnikiem ze swojej grupy dwa razy.
Za zwycięstwo otrzymuje się 3 punkty ligowe, za remis 1, a za przegraną 0.
Po tym jak wszystkie drużyny zaliczą wymaganą ilość meczy, albo po upływie czasu, jaki przeznaczony zostanie na cały sezon, rozegrany zostanie turniej, w którym wezmą udział cztery najlepsze drużyny. Dwa mecze półfinałowe i w końcu finał wyłoni zwycięzcę Pierwszego Sezonu Olsztyńskiej Ligii Blood Bowl.

Tworzenie drużyny:
Korzystamy z ligowej karty drużyny dostępnej tutaj
Drużynę wybieramy spośród nowych, jak i tych dostępnych w Teams of Legends
Każdy trener otrzymuje od sponsorów 1,000,000 sztuk złota.
Drużyna musi się składać z przynajmniej 11 zawodników, ale nie może być ich więcej niż 16.
Wybierając zawodników musimy pamiętać o ograniczeniach, jakie ma każda drużyna. 0-4 Blitzers oznacza, że możemy mieć tylko czterech blitzerów.
Nie możemy kupować sobie Gwiazd (Star Players). Podczas gier ligowych wolą służyć jako najemnicy i wolni strzelcy – bardziej im się to opłaca.
Oprócz zawodników, każda drużyna może wykupić sobie dodatkową pomoc:

Team Re-Rolls – koszt i ilość zależy od drużyny (UWAGA! Jeśli będziemy chcieli wykupic re-rolle w późniejszym czasie to będą one kosztować podwójnie!) - liczba przerzutów kości, jakie możemy wykorzystać w każdej połowie gry. Reprezentują wyszkolenie naszych zawodników.
Fan Factor – 10,000 sztuk złota – można wykupić maksymalnie 9. Wpływa na wykopy (kick-off table), ilość fanów i złota, jakie dostaniemy po każdym meczu.
Trenerzy asystujący – 10,000 sztuk złota – zapewniają bonus, jeśli rezultatem wykopu (kick-off table) będzie "Brilliant Coaches", który zapewnia jeden dodatkowy Team Re-Roll. Modele nie są wymagane.
Cheerleaderki – 10,000 sztuk złota - zapewniają bonus, jeśli rezultatem wykopu (kick-off table) będzie "Cheering Fans", który zapewnia jeden dodatkowy Team Re-Roll. Modele nie są wymagane.
Medyk – 50,000 sztuk złota – maksymalnie jeden na drużynę. Drużyna Nurglowa nie może go wykupić. Medyk raz podczas meczu może ocucić gracza, który został znokautowany, albo postarać się uratować tego, który odniósł ranę. Gracz znokautowany (KO'd) zostaje na boisku i jest uznany za ogłuszonego (stunned). Jeśli nie ma go już na boisku, trafia do rezerwy. Jeśli zawodnik odniósł ranę (Casualty), przeciwnik musi jeszcze raz rzucić na tabelkę ran i to my wybieramy, którą z dwóch ran przyjmie nasz gracz.
Trener – czyli my! Mamy go za darmo, ale UWAGA! Zasady Trenera (Head Coach) działają tylko jeśli mamy figurkę, która go reprezentuje. Musi to być prawdziwa konwersja trenera do Blood Bowl! Zadaniem naszej miniaturki jest wrzeszczenie na graczy i wykłócanie się z sędziami. Jeśli któryś z naszych zawodników zostaje wyrzucony z boiska za faul, albo za wniesienie nielegalnej broni, rzucamy K6. Na 6 sędzia bierze pod uwagę nasze argumenty, i zawodnik zostaje tylko odesłany do rezerwy. Jeśli wynik rzutu to 1, sędzia nie dał się przekonać, a co więcej, wkurzył się i wyrzucił nas z boiska. Zdejmujemy figurkę ze stołu i dodatkowo, jeśli rezultatem wykopu (kick-off table) będzie "Brilliant Coaches" to odejmujemy -1.

Nie trzeba wykorzystywać całej puli 1,000,000 sztuk złota. To co zostanie należy zanotować na karcie drużyny.

Zasady dodatkowe:

Team Value
Wartość drużyny. Oblicza się ją przed każdym meczem, sumując koszt wszystkich zawodników biorących udział w meczu i dodatków jak Fan Factor, Re-Rolle, Cheerleaderki itp. Do kosztu zawodników dodajemy również ich ulepszenia.
Team Value wpływa na możliwe dodatki jakie możemy otrzymać jednorazowo przed samym meczem i ilość dostępnych kart zagrywek specjalnych (Special Play cards).
Do Team Value nie wliczamy zawodników, którzy nie wezmą udziału w meczu (kontuzje), oraz niewydanego złota.

Casualties
Kontuzje. Jeśli podczas bloku zraniliśmy przeciwnika i na rzucie w Injury table wypadnie "11-12 – Casualty" to musimy wykonać rzut na Casualy table za pomocą K6 (dziesiątki) i K8 (jedności).

Casualty table:
rzut k68 = efekt
11-38 = brak efektu
41-48 = opuszcza następną grę
51-52 = drobna rana (niggling injury)
53-54 = -1 MA
55-56 = -1 AV
58 = -1 ST
61-68 = martwy!

Przy rzucie 51-58 gracz również opuszcza swoją następną grę. Przy niggling injury, należy zaznaczyć przy tym graczu "N". Od teraz, jeśli trzeba będzie rzucać na Injury Table dla tego gracza, to dodajemy +1 do wyniku. Minusy do statystyk trzeba zaznaczyć na karcie drużyny. Żadna wartość nie może zostać zmniejszona więcej niż 2 razy, oraz nie może zejść poniżej 1.

Star Player Points (SPP)
Doświadczenie naszych zawodników. Po uzbieraniu odpowiedniej ilości punktów, gracz awansuje na wyższy poziom, otrzymując jakąś zdolność, albo zwiększając jedną ze swoich statystyk.

Punkty zdobywa się za:
Completion (COMP): gracz, który wykonał celne podanie, które zostało złapane dostaje 1 SPP
Touchdown (TD): gracz, który zdobywa przyłożenie dostaje 3 SPP
Interception (INT): gracz, który przechwyci piłkę przeciwnika dostaje 2 SPP
Casualty (CAS): gracz, który blokuje, albo został zablokowany zrani przeciwnika i na Injury table wypadnie Casualty dostaje 2 SPP
Most Valuable Player (MVP): Na koniec meczu każdy trener wybiera trzech graczy, którzy są typowani do na MVP. Rzut K3 określi, który z nich dostanie tytuł i 5 SPP.
UWAGA! Drużyna, która się podda, musi oddać możliwość wyznaczenia MVP przeciwnikowi.

spp Table
ilość SPP = tutuł
0-5 = Rookie
6-15 = Experienced
16-30 = Veteran
31-50 = Emerging Star
51-75 = Star
76-175 = Super Star
176+ = Legend

Jeśli na koniec gry jakiś gracz awansował na wyższy poziom należy sprawdzić czego się nauczył:

Improvement Table
rzut 2K6 = Rezultat
2-9 = Nowa zdolność
10 = Nowa zdolność, albo zwiększenie MA, albo AV o 1
11 = Nowa zdolność, albo zwiększenie AG o 1
12 = Nowa zdolność, albo zwiększenie ST o 1

Statystyki można zwiększyć maksymalnie 2 razy, nie mogą być też większe niż 10.

Wraz ze wzrostem doświadczenia, nasi gracze są więcej warci. Przy obliczaniu Team Value trzeba dodać do kosztu zawodnika jego rozwinięcia:
Nowa zdolność z Normalnej Kolumny = + 20,000 sztuk złota
Nowa zdolność z Kolumny Dubli = + 30,000 sztuk złota
+1 MA, albo +1 AV = + 30,000 sztuk złota
+ AG = + 40,000 sztuk złota
+ ST = + 50,000 sztuk złota


Sekwencje Spotkania:

Sekwencja przed-meczowa:

1 .Roll on Weather Table - rzut na tabelkę pogodową. Trenerzy rzucają K6, sumują wynik i sprawdzają tabelkę
2. Flip for the Kick - rzut monetą, albo kośćmi na pierwszy wykop. Zwycięzca wybiera czy chce wykopywać czy otrzymywać piłkę.
3. Choose Inducements - wybór wsparcia. Każdy gracz może wydać pozostałe mu pieniądze na różne bonusy. Można je wykupić tylko na ten jeden mecz i żegnamy się z nimi po jego zakończeniu. Żaden z nich nie może stać się częścią naszej drużyny na stałe. W tym momencie obliczamy Team Value czyli wartość drużyny (opis w poprzednim poście). Trener, który ma “gorszą” drużynę dostaje drobne na wyrównanie szans. Wydajemy je tylko na ulepszenia, a jeśli zostanie nam jakaś reszta to ją tracimy. Drużyna z wyższym Team Value wykupuje ulepszenia jako pierwsza. Przykład: nasza drużyna ma wartość 1,000,000 sztuk złota. Przeciwnik wystawił ekipę wartą 1,250,000 sztuk złota. Dostajemy 250,000 sztuk złota, które możemy przeznaczyć na wykupienie wsparcia.
Wsparcie jakie możemy wykupić:

0-2 Bloodweiser Keg - 50,000 sztuk złota - Beczka z napojem orzeźwiającym (:>). Za każdą wykupioną beczkę dostajemy +1 do wyniku rzutu na powrót naszego gracza na boisko po znokautowaniu (KO’d - normalnie na 1-3 jest nadal nieprzytomny, na 4-6 wraca do gry).
0-3 Bribes - 100,000 sztuk złota - Jeśli planujemy grać ostro to lepiej przygotować co-nieco dla sędziów. Każdą wykupioną łapówkę możemy wykorzystać kiedy jakiś sędzia złapie nas na faulowaniu, albo zauważy nielegalną broń u jednego z zawodników. Na rzucie 2-6 sędzia ignoruje przewinienie, ale jeśli wypadnie 1 to tracimy łapówkę i postępujemy zgodnie z normalnymi zasadami, czyli nasz gracz jest wyrzucany z boiska, a my oddajemy turę.
0-4 Extra Team Training - 100,000 sztuk złota - Szybki trening przed meczem. Za każdy trening dostajemy extra re-roll na każdą połowę gry.
Mercenaries - różne ceny - Możemy wykupić sobie gracza-najemnika na jeden mecz. Taki zawodnik musi pochodzić z listy drużyny, którą gramy i kosztuje dodatkowe 30,000 sztuk złota. Obowiązują ich te same ograniczenia co naszą drużynę. Tzn, że nie możemy wziąć blitzera, jeśli mamy wykupioną ich maksymalną ilość i nie możemy mieć więcej niż 16 graczy w drużynie. Jednak gracze, którzy przez kontuzję nie mogą wziąć udziału w grze to w tej chwili nie liczą się oni do tego limitu. Najemnik ma zasadę Loner - jeśli będzie chciał użyć jednego z naszych przerzutów to najpierw rzucamy kostką. Na wyniku 4-6 możemy normalnie użyć re-rolla, na wyniku 1-3 nie możemy tego zrobić, a sam przerzut się marnuje.
Możemy mu wykupić dodatkową zdolność dostępną graczowi na jego pozycji z tabelki rozwinięć na rzucie Normal za dodatkowe 50,000 sztuk złota. Przykład: Human Lineman z dodatkową zasadą Tackle będzie kosztował 130,000 sztuk złota (40,000 koszt linemana + 30,000 za najemnika + 50,000 za skill tackle).
0-2 Star Players - różne ceny - Gwiazdy. Nie można wykupić gwiazdy jeśli mamy 16 graczy w naszej drużynie. Jeśli któryś z graczy z powodu kontuzji nie bierze udziału w meczu to nie liczy się do limitu drużyny. Jeśli obaj trenerzy w jakiś sposób wykupią tego samego gwiazdora to ucieka on z górą pieniędzy i nie bierze udziału w grze.
0-2 Wandering Apothecaries - 100,000 sztuk złota - Wędrowni medycy i kapłani lokalnych świątyń. Obowiązują ich te same zasady co naszych zwykłych medyków. Mogą wykupić je te drużyny, które normalnie mają do nich dostęp. Nie można użyć medyka, żeby poprawił pracę poprzedniego medyka (nie można re-rollować tabelki casualty 2 razy używając 2ch medyków - jeden medyk na jedną ranę)
0-5 Special Plays - 100,000 sztuk złota - Dodatkowa karta zagrywek specjalnych, jaką dobieramy i zostawiamy.

4. Draw Special Cards Play - dobieranie kart z talii zagrywek specjalnych. Ilość kart zależy od najwyższej Team Value drużyn biorących udział w meczu. Trener drużyny, która ma więcej Team Value dobiera karty pierwszy, te, które odrzuca trafiają na spód talii. Następnie robi to drugi trener.
Do 1,000,000 - dobieramy 2 karty, zostawiamy 1.
Do 1,990,000 - dobieramy 3 karty, zostawiamy 2.
Do 2,990,000 - dobieramy 4 karty, zostawiamy 3.
3,000,000 i więcej - dobieramy 5 karty, zostawiamy 4.


Mecz:

Ustalamy liczbę fanów i FAME - Każdy gracz rzuca 2k6, dodaje swój Fan Factor, a wynik mnoży razy 1,000. Wychodzi nam z tego liczna fanów która przyszła oglądać nasz mecz. Fame czyli Fans Advantage ModeifiEr określa siłę z jaką pomagaja nam nasi fani. Zależy on od ilości fanów na trybunach. Jeśli mamy tyle samo fanów, albo mniej niż przeciwnik nasz FAME wynosi 0. Jeśli mamy więcej fanów wynosi on +1. W wyjątkowych przypadkach, kiedy stawiło się dwa razy więcej naszych fanów to FAME wynosi +2
Kick-off - drużyna wykopująca rozstawia się pierwsza, potem odbierająca. Piłkę ustawiamy na połowie przeciwnika i rzucamy k8 na kierunek i k6 na ilość pól jakie przeleci piłka. W tym momencie rzucamy na tabelkę Kick-off. Wykopująca drużyna rzuca 2k6 i sprawdza tabelkę. Po zastosowaniu rezultatu rzutu piłka ląduje. Jeśli na jej polu stoi gracz to próbuje ją złapać. Jeśli jest to puste pole to piłka odbija się jeden raz. Uwaga! Jeśli piłka nie trafi na boisko, albo znajdzie się na połowie drużyny wykopującej to następuje touchback i trener drużyny odbierającej przekazuje piłkę dowolnemu swojemu graczowi.
Gramy! - wiadomo, pamiętajcie jednak, że o zwycięstwie decyduje ilość przyłożeń, a nie trupów ;)

Sekwencja po-meczowa:

Improvement Rolls - wyznaczamy MVP i awansujemy graczy.
Po zakończonym meczu każdy trener wyznacza 3 graczy, i rzuca k3, żeby losowy wyznaczyć MVP tego meczu. Ten gracz dostaje 5 Star Player Points (SPP).
Jeśli któryś gracz zdobył tyle SPP żeby awansować na wyższy poziom to rzucamy dla niego 2k6 i sprawdzamy tabelkę:

Improvement Table:
2k6 = rezultat
2-9 = nowa zdolność
10 = nowa zdolność, albo zwiększenie MA, albo AV o 1
11 = nowa zdolność, albo zwiększenie AG o 1
12 = nowa zdolność, albo zwiększenie ST o 1

Umiejętności są podzielone na 5 kategorii:
General (G)
Agility (A)
Strength (S)
Passing (P)
Mutations (M)

Każda drużyna w swoich zasadach ma zaznaczone z których kategorii może uczyć się nowych zdolności. Są one podzielone na Normal i Double. Jeśli w rzucie na Improvement Table wyrzucimy jakiegoś dubla to możemy wybrać zdolność z kategorii wypisanej w rubryce Double.

Pamiętajcie, że każde rozwinięcie zwiększa wartość zawodnika:
Nowa zdolność z Normalnej Kolumny = + 20,000 sztuk złota
Nowa zdolność z Kolumny Dubli = + 30,000 sztuk złota
+1 MA, albo +1 AV = + 30,000 sztuk złota
+ AG = + 40,000 sztuk złota
+ ST = + 50,000 sztuk złota

Update Team Stats
Zapisujemy wynik meczu, zwycięstwo daje 3 punkty ligowe, remis 1 punkt ligowy, a przegrana 0 punktów. Zaznaczamy ile przyłożeń uzyskaliśmy, oraz ilość ran jakie zadaliśmy (chodzi o wynik casualty na tabelce casualty table).

Record fortune and FAME - dostajemy złoto i FAME
Każdy trener rzuca k6 i dodaje swój FAME. Wynik mnożymy razy 10,000. To jest złoto jakie dostajemy po meczu. Zwycięzca dostaje dodatkowe 10,000 sztuk złota i dodatkowo może przerzucić swój rzut k6, ale musi zaakceptować drugi wynik. Drużyna, która się poddała nie otrzymuje żadnego złota.
Jeśli wygraliśmy, rzucamy 3k6. Jeśli wynik jest większy od naszego obecnego Fan Factor, to zwiększamy go o 1. Jeśli przegraliśmy, rzucamy 2k6. Jeśli wynik jest mniejszy od naszego obecnego Fan Factor, to zmniejszamy go o 1. Jeśli mecz zakończył się remisem, rzucamy 2k6. Jeśli wynik jest większy od naszego obecnego Fan Factor, to zwiększamy go o 1, a jeśli wynik jest mniejszy od naszego obecnego Fan Factor, to zmniejszamy go o 1.

Hire and Fire - Kupujemy nowych graczy, albo pozbywamy się starych.
Usuwamy martwych graczy z naszej listy.
Możemy przeznaczyć złoto na wykupienie nowych zawodników i pomocy tak samo jak przy tworzeniu drużyny. Team Re-Rolls kosztują teraz podwójnie, ale przy obliczaniu Team Value liczą się normalnie. Teraz możemy też się pozbyć niechcianych graczy, albo pomocy.
Jeśli drużyna ma Journeymana (patrz punkt 5. Prepare for Next Match), trener musi go albo zwolnić, albo zatrudnić na stałe. Traci wtedy zasadę Loner. Wszystkie SPP jakie zdążył zdobyć mu zostają.

Prepare for Next Match
Jeśli któraś z drużyn pozostawiła w swoim skarbcu przynajmniej 100,000 sztuk złota to trener takiej drużyny musi się rzucić k6 i zastosować się do tabelki:

Expensive Mistakes
K6 = do 190k = 200k do 290k = 300k do 390k = 400k do 490k = ponad 500k
1 = Minor Incident = Major Incident = Catastrophe = Catastrophe = Catastrophe
2 = Minor Incident = Minor Incident = Major Incident = Catastrophe = Catastrophe
3 = Crisis Averted = Minor Incident = Minor Incident = Major Incident = Catastrophe
4 = Crisis Averted = Crisis Averted = Minor Incident = Minor Incident = Major Incident
5 = Crisis Averted = Crisis Averted = Crisis Averted = Minor Incident = Minor Incident
6 = Crisis Averted = Crisis Averted = Crisis Averted = Crisis Averted = Minor Incident

Crisis Averted - nic się nie dzieje, drużyna jakimś cudem potrafiła się zachować
Minor Incident - utrata k3 x 10,000 sztuk złota
Major Incident - połowa złota ze skarbca znika
Catastrophe - skarbiec zostaje wyczyszczony. Zostaje tylko 2k6 x 10,000 sztuk złota, które ukryliśmy właśnie na takie okazje.

Jeśli drużyna nie może wystawić 11 graczy to trener może nająć tylu Journeymanów (amatorów, fanów, cheerlederki) żeby mieć znowu 11 graczy zdolnych do gry. Są darmowi, ale ich wartość wlicza się do Team Value. Journeyman dostaje zdolność Loner.

Na koniec ustalamy Team Value naszej drużyny i zapisujemy ją na karcie drużyny.


DOWNTIME

Czas, kiedy gracze i trenerzy mogą się trochę zrelaksować, wydać ciężko zarobione złoto, albo promować drużynę i szukać nowych sponsorów.

Podczas fazy downtime musimy wykonać następujące kroki:

- Za każdego gracza w drużynie, który ukończył przynajmniej dwa sezony (na razie nas to nie dotyczy) rzucamy K6. Jeśli uzyskamy wynik mniejszy od ilości sezonów, to stawiamy krzyżyk w kolumnie Wants to Retire na karcie drużyny. Gracz ma po prostu dość tej całej przemocy i zastanawia się nad rzuceniem sportu - wrócimy do tego później.
- Usuwamy wszystkie krzyżyki wpisane w kolumnie Miss Next Game.
- Za każde Niggling Injury rzucamy K6. Wynik 4 i więcej oznacza, że przerwa od Blood Bowla też czasami się przydaje i gracz leczy swoją ranę. Jeśli w drużynie jest Medyk to do wyniku dodajemy +1.
- Fan Factor. Rzucamy 2K6. Jeśli wynik jest mniejszy od naszego obecnego Fan Factora to zmniejszamy go o K3
- Jeśli drużyna chce wziąć udział w następnym sezonie trzeba ustalić początkowy skarbiec (o tym niżej).
- Nabór drużyny do nowego sezonu.


Zdobywanie funduszy


Na początek każdego sezonu, każda drużyna otrzymuje 1,000,000 sztuk złota od sponsorów.
Drużyny, które grały w poprzedniej lidze dorzucają swoje wcześniej zgromadzone złoto, oraz otrzymują bonusowo:
10,000 sztuk złota za każdy mecz drużyna rozegrała w poprzednim sezonie.
5,000 sztuk złota za każde przyłożenie z poprzedniego sezonu.
5,000 sztuk złota za każdą zadaną ranę (casualty).
Po zsumowaniu, należy zaokrąglić liczbę zgromadzonego złota do 10,000 (jak uzbieraliśmy 1,005,000 to zaokrąglamy to do 1,010,000).


"RE-DRAFTING"

Zasady są takie same jak przy tworzeniu całkiem nowej drużyny za wyjątkiem tych trzech zmian:
- Stary Fan Factor przechodzi za darmo. Wlicza się też do wartości drużyny (Team Value). Oczywiście możemy go zwiększyć po 10,000 sztuk złota za punkt.
- Możemy nająć graczy z poprzedniego sezonu, za koszt, który widnieje na naszej starej karcie drużyny. Kopiujemy też ich zdolności, wszelkie odniesione urazy (niggling injury), doświadczenie (SPP) i czy chcą przejść na emeryturę (wants to retire). Dopiero w tym momencie zaznaczamy im ukończenie poprzedniego sezonu.
- Każdego gracza, który chce odejść (wants to retire) i którego nie zwerbowaliśmy, możemy za darmo zamienić na Trenera Asystującego (Assistant Coach) - ich wartość (10,000) jest dodawana do wartości drużyny (Team Value).

Podsumowując: drużynę werbujemy całkowicie na nowo ze wszystkimi graczami, re-rollami, cheerleaderkami, medykami i innymi dodatkami. Z ostatniego sezonu przechodzi tylko Fan Factor.
Ostatnio zmieniony 03 paź 2017, 16:09 przez Krystus, łącznie zmieniany 4 razy.
AVE DOMINUS NOX
Obrazek
Awatar użytkownika
Seba_stian
Posty: 557
Rejestracja: 07 paź 2015, 17:38
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: Malifaux, Legenda 5 Kręgów LCG, Infinity, Blood Bowl
Kontakt:

Re: Zasady Olsztyńskiej Ligi Blood Bowl

Post autor: Seba_stian »

To lecę z pytaniami ;)

Rozumiem, że Star Players nie można rekrutować na stałe (logiczne i jak widziałem zgodne z zasadami obowiązującymi od jakiegoś czasu).
Ale rozumiem, że jak w trakcie ligi zarobimy jakieś pieniądze to na pojedynczy mecz możemy sobie taką gwiazdę wynająć? ;)

I kolejne pytanie, czy własne konwersje Star Players wchodzi w grę? Oczywiście mówię o odpowiedniej konwersji odpowiadającej odpowiedniej Gwieździe ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Krystus
Posty: 288
Rejestracja: 19 sie 2015, 12:58
bitewniaki: .

Re: Zasady Olsztyńskiej Ligi Blood Bowl

Post autor: Krystus »

Wszyskie konwersje sa mile widziane :)
Jutro postaram sie dodac nastepna czesc zasad dot. schematu rozgrywania meczy, gdzie bedzie podpunkt o wykupowaniu sobie przed gra bonusow jak np. Star Playerow. Moze juz od razu napisze o gwiazdach bo nie jest tego duzo: podczas ligi mozemy ich najmowac przed meczem, ale tylko na czas tej jednej gry. Nie zostaja z nami na stale, ani nie zdobywaja expa!

Sorki, pisane z kom.
AVE DOMINUS NOX
Obrazek
Awatar użytkownika
Seba_stian
Posty: 557
Rejestracja: 07 paź 2015, 17:38
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: Malifaux, Legenda 5 Kręgów LCG, Infinity, Blood Bowl
Kontakt:

Re: Zasady Olsztyńskiej Ligi Blood Bowl

Post autor: Seba_stian »

Krystus pisze: 05 mar 2017, 20:28Moze juz od razu napisze o gwiazdach bo nie jest tego duzo: podczas ligi mozemy ich najmować przed meczem, ale tylko na czas tej jednej gry. Nie zostaja z nami na stale, ani nie zdobywaja expa!
Tak właśnie myślałem, ale potrzebowałem potwierdzenia ;)
No to mega ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Krystus
Posty: 288
Rejestracja: 19 sie 2015, 12:58
bitewniaki: .

Re: Zasady Olsztyńskiej Ligi Blood Bowl

Post autor: Krystus »

Sekwencje Spotkania - wrzuciłem wszystko do pierwszego posta
Ostatnio zmieniony 03 paź 2017, 15:35 przez Krystus, łącznie zmieniany 2 razy.
AVE DOMINUS NOX
Obrazek
Awatar użytkownika
Seba_stian
Posty: 557
Rejestracja: 07 paź 2015, 17:38
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: Malifaux, Legenda 5 Kręgów LCG, Infinity, Blood Bowl
Kontakt:

Re: Zasady Olsztyńskiej Ligi Blood Bowl

Post autor: Seba_stian »

To jeszcze jedno pytanko.
Gramy z zasadą "Illegal Procedure"? :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Krystus
Posty: 288
Rejestracja: 19 sie 2015, 12:58
bitewniaki: .

Re: Zasady Olsztyńskiej Ligi Blood Bowl

Post autor: Krystus »

Nie, chyba ze obaj trenerzy beda chcieli sie w to pobawic. To nasza pierwsza liga i nie powinnismy sie zajmowac liczeniem tur przeciwnikowi, zanim sie nie ogramy z reszta zasad.
AVE DOMINUS NOX
Obrazek
Awatar użytkownika
Krystus
Posty: 288
Rejestracja: 19 sie 2015, 12:58
bitewniaki: .

Re: Zasady Olsztyńskiej Ligi Blood Bowl

Post autor: Krystus »

Update zasad.
AVE DOMINUS NOX
Obrazek
Marian
Posty: 511
Rejestracja: 22 lut 2016, 21:19
bitewniaki: X-Wing, Bolt Action, Blood Bowl, Warhammer Underworlds: Shadespire, STAR WARS Przeznaczenie

Re: Zasady Olsztyńskiej Ligi Blood Bowl

Post autor: Marian »

0-2 Bloodweiser Keg - 50,000 sztuk złota - Beczka z napojem orzeźwiającym (:>). Za każdą wykupioną beczkę dostajemy +1 do wyniku rzutu na powrót naszego gracza na boisko po znokautowaniu (KO’d - normalnie na 1-3 jest nadal nieprzytomny, na 4-6 wraca do gry).

0-2 oznacza, że można kupić max 2 Kegi??
Keg działa przez cały czas meczu nawet na kilku zawodników z KO??
Prezes; Władca Ogrów; Rebel scum
Awatar użytkownika
rambo
Posty: 251
Rejestracja: 08 gru 2015, 17:00
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: Horus Heresy, OnePageRules, Bolt Action, Kings of War, Warmachine & Hordes

Re: Zasady Olsztyńskiej Ligi Blood Bowl

Post autor: rambo »

Możesz mieć dwa i działa przez cały mecz, czyli na 2+ wracają :)
ODPOWIEDZ