Mapa świata Ul-Thuar

Awatar użytkownika
Iliach
Posty: 144
Rejestracja: 01 paź 2016, 13:30
bitewniaki: WH40k , AoS , Infinity

Mapa świata Ul-Thuar

Post autor: Iliach »

Oto rozstawienie graczy w bitwie o świat Ulthuar i rozmieszczenie Realm Gates :


Obrazek
Realm Gate Tomb Kings - 111

Iron Jawz - 75

Wyznawcy Tzeentcha - 144

Strona która straciła swój Realm Gate odpada.

Szturmowanie Realm gates

Kiedy toczycie bitwę o miejsce z Realm Gates, gracz który się broni, zaczyna jako pierwszy. Gracie normalny losowy scenariusz z Generals Handbooka, dodając do tego właściwości terenu mapy , np. las, pustynia etc. Oraz gracz który broni realm gate'u stawia jakiś teren na swojej strefie rozstawienia, który jest realm gate'm . Realm Gate ma 14 woundów i save 4+. Bramy możemy atakować tylko za pomocą siege weapon. Siege weapon wykupujemy wtedy, kiedy atakujemy pole z Realm gate. Koszt takiej broni wynosi 3 GP

Legenda

Aby nie robić chaosu i wypisywać wszystkich numerów aby opisać " co jest czym" zamieszczam wam tutaj legendę, oraz proponuję przed bitwą skonsultować się z przeciwnikiem, by patrząc na mapę uzgodnić dokładnie na oko, jakie rodzaje terenu występują na danym polu.

Obrazek

Pustynia - oddziały na pustyni nie mogą biegać. Dodatkowo na blacie mogą występować jedynie "górki".

Lasy - 65% blatu muszą pokryć lasy , roślinność oraz inny rodzaj krzewiastego terenu, dającego cover bądź Loss blockera

Wynaturzenia chaosu - Frakcje chaosu mają dodatkową kość na czarowaniu, inne frakcje mają tzwn. Peril / miscast na każdym "dublu" oraz mają - 2 do czarowania.

Co do terenów i ich zasad jeszcze to dopracuje, bo na stan obecny nie będzie w pierwszej turze żadnej bitwy.


DEKLARACJE RUCHÓW

Trwa tura 1wsza. Deklarujecie swoje ruchy wysyłając mi na forum wiadomość prywatną.

Tura składa się z :
Fazy świtu
Fazy zmierzchu

Czyli każdy z graczy w 1 turze może wykonać 2 ruchy. Jedna tura trwa 2 tygodnie, chyba że ruchy zostaną zakończone znacznie szybciej.
Obrazek
Awatar użytkownika
Iliach
Posty: 144
Rejestracja: 01 paź 2016, 13:30
bitewniaki: WH40k , AoS , Infinity

Re: Mapa świata Ul-Thuar

Post autor: Iliach »

AKTUALIZACJA MAPY

Obrazek


Pierwsza tura nie oferuje możliwości walki. Przypominam aby ludzie deklarowali ruch do 18 lutego ( jeżeli ktoś nie miał dostępu do neta etc, to jeszcze mogę uznać deklarację ruchu np. w poniedziałek ale obsówa musi być w granicach rozsądku )

Do walki dołączył Elfi lord feniks który postawił swą świątynie na polu 37

W czwartek 16 lutego będzie oficjalne losowanie zwolenników. Przypominam, że proksy na potrzebę kampanii są dopuszczane. Jednak nie można przesadzać ani nie proksujemy behemothów .
Obrazek
Awatar użytkownika
Iliach
Posty: 144
Rejestracja: 01 paź 2016, 13:30
bitewniaki: WH40k , AoS , Infinity

Re: Mapa świata Ul-Thuar

Post autor: Iliach »

AKTUALIZACJA MAPY

Obrazek

Banda "Suche kości" zdobyła pola 106 i 112

Gwardia feniksa zdobyła pola 45 i 46

Banda "Zerwiłby" zdobyła pola 85 i 79


Banda "Pana zmian" nie wykonała żadnego ruchu

UWAGA! Dopiero teraz zauważyłem błąd w numeracji i okazało się, że były dwa pola o tej samej numeracji, mianowicie dublowały się pola 78 i 79. Aby nie wprowadzać chaosu bo zmiana 2 numerków zmieniłaby numerację wszystkich pól na mapie, po prostu jedne pole 79 zostało zalane, a po prostu stolica Iron Jawz będzie traktowana jako pole bez numeru. Każdy gracz stojący na dowolnym z następujących pól - 73/74/79/85/84 może zadeklarować atak na stolicę iron jawz, po prostu pisząc że atakuje stolicę Iron Jawz zamiast "atakuję pole nr. "

TURA II


Rozpoczyna się druga tura kampanii. Pamiętajcie, że możecie deklarować ruchy od każdego zajętego pola, przykładowo Iron jawz mając pole 85 może ruszyć z tego pola i zająć pola np. 86 i 94, albo może wykonać ruch podczas świtu z pola 89 na 75 a w fazie świtu z 85 na 84. Piszę to tylko w ramach przypomnienia mechaniki ruchu. Pamiętajcie też, że ta tura niesie możliwość spotkania się dwóch graczy, a na wykonanie tury mamy 2 tygodnie. Dlatego prosiłbym o deklarację ruchów do dnia 28 lutego, aby potem gracze mieli tydzień na rozegranie bitw.
Obrazek
Awatar użytkownika
kamel
Posty: 151
Rejestracja: 24 wrz 2015, 9:38
bitewniaki:

Re: Mapa świata Ul-Thuar

Post autor: kamel »

śmigamy kolejną turę?
Awatar użytkownika
Iliach
Posty: 144
Rejestracja: 01 paź 2016, 13:30
bitewniaki: WH40k , AoS , Infinity

Re: Mapa świata Ul-Thuar

Post autor: Iliach »

Tak tak, do 8smego marca miała być deklaracja ruchów , tyle że jako iż mam swoją kobitę a 8smego był dzień kobiet, to nie miałem czasu na to aby aktualizować mapę, a dzisiaj widziałem się z Lisowem na gralni i przy okazji chciałem się dowiedzieć czy będzie chciał brać udział :)
Obrazek
Awatar użytkownika
Iliach
Posty: 144
Rejestracja: 01 paź 2016, 13:30
bitewniaki: WH40k , AoS , Infinity

Re: Mapa świata Ul-Thuar

Post autor: Iliach »

AKTUALIZACJA


Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
kamel
Posty: 151
Rejestracja: 24 wrz 2015, 9:38
bitewniaki:

Re: Mapa świata Ul-Thuar

Post autor: kamel »

coś gramy w tej kampanii?
Awatar użytkownika
Iliach
Posty: 144
Rejestracja: 01 paź 2016, 13:30
bitewniaki: WH40k , AoS , Infinity

Re: Mapa świata Ul-Thuar

Post autor: Iliach »

Gramy gramy, tyle że teraz mi jedna sprawa wyskoczyła i jest taka pauza tak na tydzień :P napiszę o tym w organizacyjnych
Obrazek
Awatar użytkownika
Iliach
Posty: 144
Rejestracja: 01 paź 2016, 13:30
bitewniaki: WH40k , AoS , Infinity

Re: Mapa świata Ul-Thuar

Post autor: Iliach »

AKTUALIZACJA MAPY

Obrazek

Władcy Grobowców budują kompleks świątynny na polach 112 /119 /120
Tym sposobem co turę TK będzie otrzymywać 1PG na turę.

FAQ niszczenia świątyń
Przerwanie kompleksu świątynnego - Przeciwnik ma kilka możliwości planowania ruchu związanego ze świątynią przeciwnika. Świątynia posiada kompleks świątynny składający się z 3 pól sąsiadujących ze sobą. Jeżeli przeciwnik zerwie połączenie , tak, że zajmie pole a pozostałe 2 pola nie będą się stykały, wtedy uznane jest przerwanie kompleksu świątynnego ( zakładamy, że wróg zaatakował samo serce światyni, zniszczył ołtarz, zabił głównego kapłana, akolici się rozbiegli w popłochu )

Gracz broniący serca świątyni wystawia podczas bitwy jeden model kapłana o statystykach 5" ruchu , 5 Woundów, 5+ save, 1 atak 4+/4+ Bravery 10. Kapłan jest czarodziejem, posiadającym dostęp do czarów frakcyjnych i podręcznikowych. Przez cały czas jak model kapłana znajduje się na blacie, gracz broniący się ma przerzuty na battleshocku.

Uszkodzenie kompleksu świątynnego Przeciwnik może po prostu uszkodzić kompleks świątynny, zajmując 1 z 3 świątynnych pól, gdzie powstaje sytuacja, że 2 pozostałe pola są ze sobą styknięte. Przy uszkodzonym kompleksie świątynnym gracz posiadający świątynie dostaje za nią 1PG co 2 tury, zamiast co turę.

Ograbienie kompleksu świątynnego Przeciwnik może wkroczyć na świątynne pole, deklarując grabież. Jeżeli atakujący wygrywa bitwę, otrzymuje 1PG za wygrane starcie, oraz zabiera przeciwnikowi 1PG który wygenerowała jego świątynia. Prościej to ujmując - Po wygranej to atakujący otrzymuje 1PG za świątynie, a nie gracz ją posiadający. Wygrana jednak nie skutkuje zajęciem pola czy też uszkodzeniem kompleksu.

Odbudowa świątyń

Aby odbudować kompleks świątynny, musimy po prostu na nowo połączyć 3 pola na których była postawiona świątynia. Nie musimy tracić tury na budowanie, wystarczy odbić pole.
Obrazek
Awatar użytkownika
kamel
Posty: 151
Rejestracja: 24 wrz 2015, 9:38
bitewniaki:

Re: Mapa świata Ul-Thuar

Post autor: kamel »

Fajnie. Dobry pomysł.
Zablokowany