Kampania Krucjata wersja robocza

Awatar użytkownika
Spyro
Posty: 106
Rejestracja: 03 wrz 2017, 23:36
Gram w: 40k!

Re: Kampania Krucjata wersja robocza

Post autor: Spyro » 26 sty 2018, 20:50

Czy skoro mmy zasadę lepkiej mazi i błota na planecie mogą Flayery mogą latać w trybie Hover? ;D i

Awatar użytkownika
Grzechu12
Posty: 748
Rejestracja: 01 sie 2015, 18:31
Gram w: Kings of War, 9th Age, Age of Sigmar, Malifaux

Re: Kampania Krucjata wersja robocza

Post autor: Grzechu12 » 27 sty 2018, 22:47

I czy za zasoby można coś kupić? Czy są tylko do rankingu?
"Your doom is coming, man-things."

Awatar użytkownika
Iliach
Posty: 148
Rejestracja: 01 paź 2016, 13:30
Gram w: WH40k , AoS , Infinity

Re: Kampania Krucjata wersja robocza

Post autor: Iliach » 29 sty 2018, 9:17

Raport sytuacyjny :

Wojska Macy zajmują Kaurusa.
Wojska Janosa zajmują Glorię.
Wojska Danego i Gromka walczą o Melinos
Wojska Grzecha zajmują Fearos
Wojska Spyro przeszukują Pen-nis ( xD)
Wojska Żaby zajmują Hellino
Wojska Iliacha zajmują Flegmosa.


Odpowiadając na pytania :

- Za zasoby można stawiać budowle, kupować artefakty ( artefakty dojdą później bo musi być bardzo duża ich tabelka) oraz przekupywać graczy np. wystawić zadanie, że za zaatakowanie danego gracza w tej turze płaci się x zasobów.

- Flyery mogą latać w trybie hover. Chodzi o to, że np. jetbiki, landspeedery czy inne modele bądź antygrawy które dodatkowo mają zasadę "fly" nie latają na tym samym pułapie co latacze, tak samo wznoszą się z punktu A, przemierzają jakąś odległość i lądują w punkcie B więc mają bezpośrednią styczność z maziastymi glutami :P

Widziałem , że nowe osoby chcą się dołączyć, ale to postaram się dodać Was w niedzielę, bo muszę powiększyć mapę galaktyki bo na tej będzie już zbyt tłoczno, oraz przerobię później zasady na "tekst pisany" dla Danego.
Obrazek

Awatar użytkownika
Iliach
Posty: 148
Rejestracja: 01 paź 2016, 13:30
Gram w: WH40k , AoS , Infinity

Re: Kampania Krucjata wersja robocza

Post autor: Iliach » 09 lut 2018, 21:02

Lista artefaktów. Artefakty losowane są przez rzut k20. Jeżeli trafi się Wam bezużyteczny artefakt ( np. nie dla waszej frakcji) to można go sprzedać jakiemuś graczowi za dowolną cenę zasobów, albo sprzedać do Rougue Tradera za 1 szt. Zasobów. Dodatkowo raz na jakiś czas Rouge trader będzie losował z tabelki artefakty za które zapłaci w danej turze 6 pkt zasobów i więcej. Jeżeli artefakt jest bronią, to jak sama logika wskazuje, artefakt zamienia broń modelu. Jeżeli mamy miecz, to nasz bohater może mieć np. miecz z artefaktu i pistolet etc. Jeżeli ma jakąś broń dwuręczną to broń zastępuje inne bronie. Kostury są dla psioników etc. etc.

1 Pizgołam - Pizgołam jest pałką do walki wręcz, ze statystykami - +2a +1s ( Tylko orkowie )

2. Kostur tysiąca uciech - Kostur jest bronią do walki wręcz który daje +1s oraz posiada zasadę specjalną - Śmiertelna uciecha :
"Bohater dzierżący kostur wybiera 1 sojuszniczy unit który musi znajdować się w 6" od bohatera. Na 2+ rany które miały być zadane bohaterowi, przechodzą na wskazany oddział. Aby rany przechodziły na oddział, oddział musi znajdować się cały czas w 6" od bohatera. Rany można przekazywać do momentu, aż ostatnia jednostka z oddziału polegnie. Artefakt znika po rozegraniu bitwy, niezależnie od tego czy przekazywało się rany czy też nie ( Tylko Chaos )

3. Pierdolec Mózgowia - Tajemniczy orkowy przedmiot wypełniony esencją waagh. Każdy wrogi czarodziej podczas castowania mocy znajdujący się w 18" od posiadacza artefaktu otrzymuje k3 mortal woundów za każdy castowany czar. ( Tylko orkowie )

4. Miecz tysiąca prawd - Potężny miecz wypełniony tajemniczą energią. Wszystkie rany zadane jednostkom z keywordem CHAOS zamiast normalnych obrażeń, otrzymują mortal woundy (Tylko jednostki imperium )

5. Khhhhhhhhhh - Tajemny kryształ zwany przez nekronów "Khhhh". Raz na turę pozwala właścicielowi przerzucić nieudany reanimation Protocol ( Tylko Necroni )

6. Zaawansowany zestaw naprawczy - posiadacz zestawu może przywrócić d3 woundów pojazdowi znajdującemu się w 3" od niego . Naprawa zastępuje atak strzelecki ( wszystkie frakcje )

7. Księga tajemna - Pozwala posiadaczowi na wybranie 1 dodatkowego czaru . Księgi sumują się ( Wszystkie frakcje )

8. Invictus - Potężny bolter o statystykach : 30" Assault k6 S5 DMG 2 AP -2 . ( Space Marines / Chaos Space marines )

9. Dziennik weterana - Dziennik w którym zapisano genialną technikę przeładowania dział i czogłów. Wybrany pojazd może w tej turze strzelić ponownie ( Wszystkie frakcje )

10 . Genialny prototyp silniku - Posadacz prototypu wybiera jeden pojazd, który podczas bitwy zyskuje bonusowe 6" ruchu. Jednak przy korzystaniu z dodatkowej puli ruchu, wykonywany jest rzut k6. Na wyniku 1 silnik wybucha, artefakt jest stracony a pojazd do końca bitwy staje się immobil. Prototypu nie można naprawiać zdolnościami techmarinów i mechaników, jednak posiadacz "zaawansowanego zestawu naprawczego" może zniwelować efekt 1dynki jeżeli w tej samej turze na rzucie k6 uda mu się wyrzucić 3+. ( wszystkie frakcje )

11. Pancerz Zbawiciela / Pancerz Mrocznego Lorda - Pancerz dający 2+ save 3+ invurable. Jeżeli pancerz znajdują Space Marines, zbroja dodatkowo daje +1 leadership sojusznikom w 6" . Jeżeli pancerz znajdują Chaos space marines, pancerz daje -1 do leadership modelom przeciwnika w 6".

12. Tajemne Arcanum - Przedmiot magiczny, który poświęca 3 woundy z wybranego unitu na 1 dodatkową kość do czarowania. Woundy stracone przez tajemne Arcanum nie można wyleczyć, chyba , że posiada się specjalny artefakt. Po poświęceniu woundów, przy następnym generowaniu kościu musimy poświęcać ten sam unit. Możemy generować dodatkowe kości aż do wybicia unitu.

13. Mistrz apostołów ( tylko chaos / demony )- Mroczny kostur o statystykach - +1s +1a -1AP . Dodatkowo posiada zasadę :

Mroczna wiązka- Mroczna wiązka to czar ofensywny który wychodzi na 3+. Kostur można przeładować mroczną energią, przez co czar wychodzi na 6+, albo można spróbować sprowadzić totalną zagładę na przeciwnika, na wyniku 9+. W przypadku kiedy czar podczas przeładowania nie wychodzi, czarujący otrzymuje K6 mortal woundów. Jeżeli sprowadzenie zagłady się nie powiedzie, wówczas model czarującego jest zabity ( całkowicie w czasie kampanii. Wtedy wybieramy nowego bohatera jako dowódcę jeżeli był to nasz główno-dowodzący )dodatkowo wszystkie unity w obrębie 6" otrzymują k6 mortal woundów.

Mroczna wiązka - 12" S5 A3 Dk3 mortal woundów AP-2
Przeładowana wiązka - 24" S6 A6 DK6 mortal woundów Ap- 4
Zagłada - 36" S10 A10 3D6 Mortal woundów AP -6

14. Pięść Boga - Powerfist który posiada S10 3A Trafia na 2+ oraz Zadaje k3 mortal woundów. Pięść Boga ma dodatkowe użycie :

Boski gniew - Bohater zamiast normalnego ataku uderza w ziemie i rani wszystkie wrogie unity znajdujące się w 3" od niego na 4+. Atak zadaje modelom k3 mortali.

15. Leksykon sztuk walki - Leksykon sztuk walki daje +1do hita bohaterowi ( jeżeli trafia na 2+ to daje reroll ) oraz uczy bohatera umiejętności unik, która daje specjalną ochronę w CC na 4+ (Unikiem można obronić się przed mortal woundami które wpadły w CC) Leksykony sumują się a każdy kolejny leksykon daje większą ochronę specjalną w CC o 1 ( czyli 2 leksykony dadzą ochronę 3+) ( Wszystkie frakcje )

17. Starożytna zbroja ostrzy - Legendarna zbroja najpotężniejszego Incuba w galaktyce. Zapewnia posiadaczowi save 2+ , invurable save 5+ oraz daje specjalną zasadę :
ukryte ostrza - Każdy atak który zrani posiadacza zbroi ostrzy, generuje automatyczne trafienie w atakującego przeciwnika które rani na 4+ ( 4+ d1 ap 0). Dodatkowo szarżujący bohater odziany w tym pancerzu, który dobiega base to base do przeciwnika generuje k6 automatycznych trafień z s4 d1 ap 0 w model z którym styka się base to base. Te obrażenia należy rozstrzygnąć przed walką. ( Tylko mroczni eldarzy )

18. WARWRATH (Tylko Chaos Khorna ) - Topór który został zesłany przez samego Khorna dla swych championów. (Można posiadać tylko 1 taki przedmiot. Jeżeli już jesteś posiadaczem tego topora , musisz jeszcze raz losować artefakt ) Topór ten ma 3 tryby ataku :

Wicher piekieł - Bohater podczas CC wykonuje obrót i rani wszystkie modele do okoła siebie w promieniu 3" ( zarówno wrogów jak i sprzymierzeńców ) modele są zranione automatycznie i otrzymują 2 mortal woundy.

Furia wojny - Bohater wykonuje morderczą serię ataków bijąc na oślep. Generuje 3k6 hitów które trafiają na 5+ i zadają 2D AP -2.

Zerwiryj - Bohater mocno ściska stylisko topora obiema rękoma i skupia całą siłę w pojedynczym ataku. Atak może być skierowany tylko na pojedynczy model przeciwnika. Atak trafia na 2+ rani na 2+ i zadaje 2k6 mortal Woundów z Ap -2.

19. Boska łza - fiolka z tajemniczym płynem która potrafi wyleczyć każdą ranę ( nawet zgon ) Artefakt przywraca k6 woundów wybranemu unitowi na 5+, D3 woundów na 2+ oraz przywraca model do życia z k6 woundami na 3+ ( jeżeli model miał 3 woundy a wypadło 6 to model nie zyskuje dodatkowych punktów życia. Po wskrzeszeniu modelu artefakt przepada. Niezależnie od tego czy wskrzeszaliśmy modele czy nie, artefakt niknie po 1 bitwie na której był używany ) (Tylko Aeldari )

20. Zguba - Potężny karabin snajperski który ma następujące zasady :
38" 3a 2+ Hit 2+ wound 1DMG -3 AP. Zguba może strzelać w charactery, nawet jeśli nie są najbliższym modelem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Iliach
Posty: 148
Rejestracja: 01 paź 2016, 13:30
Gram w: WH40k , AoS , Infinity

Re: Kampania Krucjata wersja robocza

Post autor: Iliach » 11 lut 2018, 20:38

Przypominajka - Gromek oraz Dany mają bitwę do rozegrania. Czekamy na jej rezultat aby dać raport sytuacyjny i powoli przejść do drugiej tury :P

Jeżeli bitwa nie nastąpi, planetę zdobywa gracz który daje "oznaki życia" *
Oprócz planety zdobędzie on 200 exp za bitwę i 200 exp za wygraną walkowerem.

*przez oznaki życia chodzi mi o to, że jak odpowiada na wiadomości, tłumaczy sytuacje etc. Jeżeli obydwaj gracze dają takie oznaki a nie mogą rozegrać bitwy z jakichś powodów, zostają na swoich sektorach i zdobywają zasoby, aby tura nie poszła na marne
Obrazek

Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1423
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Kampania Krucjata wersja robocza

Post autor: danyboy » 11 lut 2018, 22:34

Ok, ok głupia sprawa, nie zauważyłem że tylko na nas czekacie. Ze względu na napięty grafik nie miałem kiedy zagrać więc poddaję bitwę.
Przejdźmy do kolejnej tury.

Awatar użytkownika
Iliach
Posty: 148
Rejestracja: 01 paź 2016, 13:30
Gram w: WH40k , AoS , Infinity

Re: Kampania Krucjata wersja robocza

Post autor: Iliach » 22 lut 2018, 10:48

Aktualizacja mapy

Obrazek


Raport sytuacyjny :

Wojska Macy zajmują Kaurusa.
Wojska Janosa zajmują Glorię.
Wojska Gromka zajmują Melinos
Wojska Grzecha zajmują Fearos
Wojska Spyro przeszukują Pen-nis ( xD) i znajdują na nim genialny prototyp silnika. Po mimo bacznych poszukiwań dodatkowego artefaktu nie odnaleziono.
Wojska Żaby zajmują Hellino
Wojska Iliacha zajmują Flegmosa.
Wojska Danego zebrały 1 pkt zasobów ( jako iż Dany nie mógł wykonać ruchu, to według zasad kampanii aby tura nie szła na marne z automatu zbierane są zasoby)
Wojska Rambo dołączyły do mapy kampanii.


Deklarujcie kolejne ruchy :) Przypominam aby ruchy deklarować w Prywatnych wiadomościach albo na forum albo na facebooku. Rambo w tej turze deklaruje 2 ruchy jako iż dołączył w trakcie deklarowania ruchów w 1 turze.
Obrazek

Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1423
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Kampania Krucjata wersja robocza

Post autor: danyboy » 01 mar 2018, 10:30

Ze względu na brak czasu zmuszony jestem zrezygnować z udziału w kampanii :?

Awatar użytkownika
Iliach
Posty: 148
Rejestracja: 01 paź 2016, 13:30
Gram w: WH40k , AoS , Infinity

Re: Kampania Krucjata wersja robocza

Post autor: Iliach » 05 mar 2018, 12:57

Raport sytuacyjny :

żaba - Przeszukanie hellino - MG wykonuje rzud D20 i żaba znajduje artefakt 17 - Zbroja ostrzy.
Maca - Zajmuje sektor 18
Wojska Janosa, Grzecha i Spyro walczą o zaszczytną planetę Pen-nis ( pole 16)
Wojska Gromek Gk zbierają zasoby
Wojska Danego wycofują się i zbierają zasoby ( przerwa w kampanii)
Wojska Rambo wycofują się i zbierają zasoby ( przerwa w kampanii)
Iliach rusza na sektor 37


W galaktyce pojawia się Rouge Trader. W przyszłych ruchach można sprzedać mu artefakty za 2pkt zasobów za sztukę. Dodatkowo Rouge Trader pragnie aby jego kolekcję uzupełnił artefakt : ( MG wykonuje rzut kością , rzut d20 wypada 4) Miecz tysiąca prawd. Za ten artefakt Rouge trader jest w stanie dać 10 pkt zasobów!
Obrazek

Awatar użytkownika
Spyro
Posty: 106
Rejestracja: 03 wrz 2017, 23:36
Gram w: 40k!

Re: Kampania Krucjata wersja robocza

Post autor: Spyro » 05 mar 2018, 18:28

Haha! Janos! Nie uciekniesz przed Death Garden!:D nie oddam Pen-isa bez walki!

Zablokowany