Pytanie o zasady

Poprzednia edycja i inne raczej stare tematy
Gromek
Posty: 193
Rejestracja: 04 sie 2016, 19:56
Gram w: W40k (Orkz, GK)
Malifaux (Guild-Sonia)
Warmachine (Cygnar)
Nastawiam się na X-wing ;)

Re: Pytanie o zasady

Post autor: Gromek » 28 gru 2017, 14:58

Szanowni takie pytanie w celu upewnienia się bo chcę zrobić kolejną próbę mixu Gk z inkwizycją ;).
Czy mogę do Vangaurd detachment inkwizycji wrzucić z mojego kodeksu Land Raidera crusadera?
Z tego co czytam wynika że tak tyle że nie będzie mógł korzystać z Stratagemów z mojego kodeksu.
Czy się mylę i jakiś FAQ wyskoczył?

Pytanie do tych co na turnieje jeżdżą czy wprowadzane są jakieś zasady dublowania lub triplowania detachmentów?

Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1486
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Pytanie o zasady

Post autor: danyboy » 28 gru 2017, 17:43

Gromek pisze:
28 gru 2017, 14:58
Szanowni takie pytanie w celu upewnienia się bo chcę zrobić kolejną próbę mixu Gk z inkwizycją ;).
Czy mogę do Vangaurd detachment inkwizycji wrzucić z mojego kodeksu Land Raidera crusadera?
Z tego co czytam wynika że tak tyle że nie będzie mógł korzystać z Stratagemów z mojego kodeksu.
Czy się mylę i jakiś FAQ wyskoczył?
Możesz, tyko wtedy detachment nie jest ani <Inkwizycja> ani <Grey Knights> tylko <Imperium>.
Nie będziesz miał dostępu do Strategemów Inkwizycji ani Grey Knights.
Bo żeby mieć dostęp do Strategemów GK musisz mieć chociaż jeden detachement GK w armii (czyli składający się tylko i wyłącznie z jednostek GK).
Gromek pisze:
28 gru 2017, 14:58
Pytanie do tych co na turnieje jeżdżą czy wprowadzane są jakieś zasady dublowania lub triplowania detachmentów?
Tu nie pomogę, nie śledzę sceny turniejowej.

Awatar użytkownika
Grzechu12
Posty: 742
Rejestracja: 01 sie 2015, 18:31
Gram w: Kings of War, 9th Age, Age of Sigmar, Malifaux

Re: Pytanie o zasady

Post autor: Grzechu12 » 28 gru 2017, 21:34

Zazwyczaj jest zakaz dubli detachmentów ;)
"Your doom is coming, man-things."

ODPOWIEDZ