#14 Walki o Pustkowia Chaosu! [Olsztyn] 06.10.2019

Poprzednia edycja i inne raczej stare tematy
Awatar użytkownika
Giovanni
Posty: 42
Rejestracja: 02 sie 2018, 5:28
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: WH 40K, Kill Team
Kontakt:

#14 Walki o Pustkowia Chaosu! [Olsztyn] 06.10.2019

Post autor: Giovanni »

#14 Walki o Pustkowia Chaosu! [Olsztyn] 06.10.2019

Miejsce: lokal OKGB - Warmińska 4, Olsztyn
 
Data: 06.10.2019 godz 10:00 - 19:00
 
Zapisy: PW do mnie, email, w temacie
 
Płatność: 20 zł (10 zł dla członków OKGB )
 
Sędzia: Pan Podręcznik i Eduseek (w tej kolejność :D )
 
Budowa armii:
- gramy na 1500 pkt.
- max 3 detachmenty
- LoW dopuszczone
- FW dopuszczony
- Vigilus dopuszczony
- zasada Understrength Units nie jest używana na turnieju
 
Zasady ogólne:
- Gramy na Blatach 48”x60”
- Gramy na karty Maelstorm
- Gramy na "WH40K 8th edition FAQ and Clarifications (Version: DRAFT 3)"
LINK: https://drive.google.com/file/d/1Ih2UKk ... s7NK_/view
- Refined Strategy: przed każdą grą odrzucamy 6 kart ze swojej talii 
- pod koniec tury możemy zgłosić wykonanie maksymalnie 3 Tactical Objective!
- pod koniec swojej tury możemy odrzucić maksymalnie 1 aktywny Tactical Objective
- Obowiązują zasady 8 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz ustalenia Ligi Sędziowskiej i Beta Rules
- obowiązują zasady: Psychic focus, Strategic discipline, Tactical reserves, Matched play mission rules, Organised Events
- wszystkie objective marker muszą być umieszczone na poziomie gruntu 
- Random Game Lenght: 6 tura na 3+, 7 tura na 4+ 
- D3 VP = 2 VP, D6 VP = 4
- okna ruin na parterze traktujemy jako zabite dechami (brak LoS), pozostałe piętra według WYSWIG'u
- modele z keyword <INFRANTRY> mogą przechodzić przez RUINY bez ograniczeń 
- modele z kewyword <INFRANTRY> dostają cover kiedy stykają się podstawką ze ścianą 
- las traktujemy jakby zawsze zasłaniał w 51%, modele inne niż <INFRANTRY> Muszą mieć przynajmniej 51% hulla lub podstawki w lesie!!!
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszy (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją. 
- zakaz rozpoczynania kolejnej rundy 10 minut przed końcem czasu
- każde 5 min spóźnienia w oddaniu wyników oznaczają -3DP do klasyfikacji końcowej
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją. . 
 
Rozpiski: Za wysłanie poprawnej rozpiski na adres warhammer40kolsztyn@gmail.com do 1.10.2019 +10DP do końcowego rankingu. Przykład rozpiski poniżej:
 
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+PLAYER: Michael Bramer Nielsen
+ PLAYER TOURNEYKEEPER PROFILE: Michael Bramer Nielsen, 1
+ ARMY FACTION: Blood Angels
+ TOTAL COMMAND POINTS: 13
+ TOTAL KILL POINTS: 14
+ TOTAL ARMY POINTS: 1991 pts
+ ARMY FACTIONS USED: Blood Angels, Adeptus Mechanicus
+ TOTAL REINFORCEMENT POINTS: Not Applicable
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
== Batallion Detachment == Blood Angels [568 Points] 5 CP
HQ: Captain with Jump Pack (93), Storm Shield (15), Thunder Hammer (21), Angels Wings (1
CP), Death Visions of Sanguinius (1 CP) - [6pls] [129pts] – WARLORD <Selfless Valour>
HQ: Captain with Jump Pack (93), Storm Shield (15), Thunder Hammer (21), The Hammer of
Baal (free), Death Visions of Sanguinius (1 CP) - [6pls] [129pts]
HQ: Mephiston (145) - [8pls] [145pts] - Psychic Powers: Smite, Quickening, Unleash Rage, Wings
of Sanguinius
TR: 5 Scouts (55), Combat knife and bolt pistol (0) - [4pls] [55pts]
TR: 5 Scouts (55) - [4pls] [55pts]
TR: 5 Scouts (55) - [4pls] [55pts]
== Batallion Detachment == Adeptus Mechanicus [1423 Points] 5 CP
HQ: Tech-priest Enginseer (35), Omnissian axe (0), Servo-arm (12) [3pls] [47pts]
HQ: Tech-priest Enginseer (35), Omnissian axe (0), Servo-arm (12) [3pls] [47pts]
TR: Skitarii Rangers (5*7=35) [4pls] [35pts]
TR: Skitarii Rangers (5*7=35) [4pls] [35pts]
TR: Skitarii Rangers (5*7=35) [4pls] [35pts]
FA: Sydonian Dragoons (6*59=354), Broad spectrum data-tether (6*0=0), Taser lance (6*9=54)
[18pls] [408]
FA: Sydonian Dragoons (6*59=354), Broad spectrum data-tether (6*0=0), Taser lance (6*9=54)
[18pls] [408]
FA: Sydonian Dragoons (6*59=354), Broad spectrum data-tether (6*0=0), Taser lance (6*9=54)
[18pls] [408]
ARMY REINFORCEMENT POINTS: 0
ARMY REINFORCEMENT FACTION: NONE

Więcej szczegółów można znaleźć w zasadach ETC na stronie 14stej: https://drive.google.com/file/d/1NrA9hT ... 7of9RXIBfo
 
MISJE:

https://drive.google.com/file/d/13Lx9sk ... -v3QaRwia4

Gra 1 - misja 3
Gra 2 - misja 6
Gra 3 - misja 4

PUNKTACJA: 
Na wynik składają się 4 elementy: 
a) Kill Pointy - co 1 KP różnicy - 1VP (do max 6). 
b) Eternal War - zgodnie z zasadami misji 
c) Tactical Objectives 
d) First Strike (zniszczenie unitu przeciwnika w pierwszej battle round), Linebreaker, Slay the Warlord po 1VP każdy
 
Ostateczny wynik bitwy wyznaczamy z poniższej tabelki: 
Różnica VP..........................wynik bitwy 
0 ................................... 10 - 10 
1-2 ................................. 11 - 9 
3-4 ................................. 12 - 8 
5-6 ................................. 13 - 7 
7-8 ................................. 14 - 6 
9-10 ................................ 15 - 5 
11-12 ............................... 16 - 4 
13-14 ............................... 17 - 3 
15-16 ............................... 18 - 2 
17-18 ............................... 19 - 1 
18+ ................................. 20 - 0 
 
RAMÓWKA: 
10:00 - 10:30 zapisy
10:30 - 13:00 I Bitwa
13:00 - 15:30 II Bitwa  
15:30 - 16:15 Przerwa
16:15 – 18:45 III Bitwa
18:45 – 19:00 Sprzątanie, podziękowania oklaski itp. :D
 
CZYNNOŚCI PRZED BITWĄ

1. Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker.
2. Odrzucamy karty w ramach zasady Refined Strategy
3. Zaczynając od gracza, który wygrał #1 następuje wybór Warlord Traitów. 
4. Zaczynając od gracza, który wygrał #1 następuje wybór Psychic Powers. 
5. Zaczynając od gracza, który wygrał #1 następuje wybór Relics oraz wszelkie decyzje odnośnie wykorzystania stratagemów na dodatkowe relikty i tym podobne, np. Death Visions of Sanguinius. 
6. Rozmieszczenie objective markerów.
7. Rzut na wybór strony. 
8. Gracz, który przegrał #7 wystawia swoją całą armię, następnie armię wystawia przeciwnik. 
9. Gracz, który wystawił się jako pierwszy decyduje kto zacznie. 
10. Rzut na przejęcie inicjatywy. 
11. Pre-game deployment (wynikający np ze zdolności oddziałów czy użytych stratagemów takich jak Forward Operatives). 
12. Gracze oznajmiają pozostałą im ilość CP
13. Rozpoczęcie właściwej rozgrywki
 
OCENA MODELARSKA: 
 
1.4.1.Jakość malowania :
· Armia niepomalowana – 0 pkt
· Armia pomalowana nieschludnie – 3 pkt
· Armia pomalowana schludnie – 6 pkt
1.4.2.Rozróżnienie oddziałów:
· Brak widocznych rozróżnień – 0 pkt
· Widoczne rozróżnienia – 2 pkt
1.4.3.Jakość podstawek
· Podstawki niezrobione – 0 pkt
· Podstawki zrobione – 2 pkt
1.4.4.WYSYWIG
· Brak WYSYWIGu – 0pkt
· Pełen WYSYWIG – 3 pkt
1.4.5.Przygotowanie do gry
· brak więcej niż jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/karty MoW/rozpiski – 0 pkt
· brak jednego z wyżej wymienionych elementów – 1 pkt
· pełne przygotowanie do gry – 2 pkt
1.5. Maksymalna liczba punktów, którą gracz może uzyskać z oceny modelarskiej wynosi 15
 
Turniej zostanie zgłoszony do Ligi Ogólnopolskiej. 
Zgłoszenia:
1. Mariusz Woźniak *
2. Krystian Kos *
3. Jakub Dowgun *
4. Paweł Bogdaszewski *
5. Piotr Marianski
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.

* - członek OKGB

Challenge:
Facebook Ogólnopolskiej Ligi WH40k: https://www.facebook.com/Liga40k/?ref=bookmarks
ODPOWIEDZ