Bitwy- wątek ogólny
- Mateusz Wasilewski
- Posty: 118
- Rejestracja: 22 paź 2015, 18:55
- bitewniaki: AOS,40K
Re: Bitwy- wątek ogólny
U mnie rozpiska także zrobiona.
- Pilliquetzal
- Posty: 187
- Rejestracja: 10 gru 2015, 23:31
- bitewniaki: AoS, Hinterlands, Mordheim, Necromunda, KoW
Re: Bitwy- wątek ogólny
I jak tam wam poszło?
Support Undeath and report all Sigmarites to your local Mortarch
- Mateusz Wasilewski
- Posty: 118
- Rejestracja: 22 paź 2015, 18:55
- bitewniaki: AOS,40K
Re: Bitwy- wątek ogólny
Było bardo fajnie i skończyło się remisem 1300 do 1300.
nagasch był spoko ale stormverminy prawie zabiły go w 1 turę i już na początek 4 nie żył. Ale poza tym był kozakiem.
nagasch był spoko ale stormverminy prawie zabiły go w 1 turę i już na początek 4 nie żył. Ale poza tym był kozakiem.
- Pilliquetzal
- Posty: 187
- Rejestracja: 10 gru 2015, 23:31
- bitewniaki: AoS, Hinterlands, Mordheim, Necromunda, KoW
Re: Bitwy- wątek ogólny
Oooo, no ładnie, też parę dni temu zastanawiałem się, co byłoby na niego dobre, pomyślałem o gwardzistach, wyszło z obliczeń na samym prawdopodobieństwie, że 30 zadałaby mu ładnie 19 ran po boostach z krela i nekromanty w turę, gdyby doleźli. A jak się prezentowały wasze rozpiski?
Support Undeath and report all Sigmarites to your local Mortarch
Re: Bitwy- wątek ogólny
Nagash cierpi na to, na co cierpią wszystkie monstery - jest duży i groźny, dopóki jest zdrowy. I ściąga na siebie cały ogień - strzelanie i walkę wręcz. Kosztuje 900 punktów i po 2-3 turach powinien zostać ugotowany przez przeciwnika, co Mateusz zrobił. Trochę kości nie poszły, bo 1 rana zadana w komabcie, to słabo.
Leczy się słabo, bo zależy to od czaru, a czar zależy od brawery przeciwnika. Z moimi rzutami uleczyłem mu 2 rany w 2 tury.
Mogłem lepiej nim zagrać, ale to mój problem. W odległości mniejszej niż 18 cali kontroluje magię przeciwnika - dodatkowe czary, dispelle i modyfikator +3 nie pozwala przeciwnikowi się rozbujać. Ale taka odległość od jednostek przeciwnika to dopraszanie się o wjazd. Można zastawić go jakimś śmieciem, czego nie zrobiłem, a powinienem był zrobić. Powinienem też wcześniej wyczarować gwardię (20 sztuk) lub morghasty (4 sztuki). Dodatkowo chciałem za dużo ugryźć i się zadławiłem.
Najłatwiejszy sposób na Nagasha to strzelanie, koniecznie bez mortal woundów, a potem dobitka z lepszej piechoty.
Jako ciekawostka fajnie się nim grało, ale koszt punktowy powoduje, że na dłuższą metę się nie sprawdza. Za te punkty można wystawić kilku słabszych bohaterów, co daje lepsze możliwości budowy armii - traity i artefakty oraz kilka jednostek scorujących, ponieważ bardziej opłaca się łapać punkty za objectivy niż krojąc armię przeciwnika.
Rozpiska wyglądała mniej więcej tak:
Nagash, Necrotect, Tomb Herald,
1x klopa
2x10 szkieli, 5 jazdy, 3 rydwany jako core
6 ushabti z łukami, 6 węży, 320 pkt na przywołania.
Leczy się słabo, bo zależy to od czaru, a czar zależy od brawery przeciwnika. Z moimi rzutami uleczyłem mu 2 rany w 2 tury.
Mogłem lepiej nim zagrać, ale to mój problem. W odległości mniejszej niż 18 cali kontroluje magię przeciwnika - dodatkowe czary, dispelle i modyfikator +3 nie pozwala przeciwnikowi się rozbujać. Ale taka odległość od jednostek przeciwnika to dopraszanie się o wjazd. Można zastawić go jakimś śmieciem, czego nie zrobiłem, a powinienem był zrobić. Powinienem też wcześniej wyczarować gwardię (20 sztuk) lub morghasty (4 sztuki). Dodatkowo chciałem za dużo ugryźć i się zadławiłem.
Najłatwiejszy sposób na Nagasha to strzelanie, koniecznie bez mortal woundów, a potem dobitka z lepszej piechoty.
Jako ciekawostka fajnie się nim grało, ale koszt punktowy powoduje, że na dłuższą metę się nie sprawdza. Za te punkty można wystawić kilku słabszych bohaterów, co daje lepsze możliwości budowy armii - traity i artefakty oraz kilka jednostek scorujących, ponieważ bardziej opłaca się łapać punkty za objectivy niż krojąc armię przeciwnika.
Rozpiska wyglądała mniej więcej tak:
Nagash, Necrotect, Tomb Herald,
1x klopa
2x10 szkieli, 5 jazdy, 3 rydwany jako core
6 ushabti z łukami, 6 węży, 320 pkt na przywołania.
- Mateusz Wasilewski
- Posty: 118
- Rejestracja: 22 paź 2015, 18:55
- bitewniaki: AOS,40K
Re: Bitwy- wątek ogólny
U mnie rozpiska Wyglądała miejwięcej :
3 odziały clanratów (2 po 10 i jeden 30)
20 osobowy oddział stormverminów
3 ratling guny
verminlord warbringer
gaunt summoner with chaos familiars
Termagaunt
ikit claw
engineer
10 chaos warriorów
Warlord
oraz formacja verminus clawpack czy jakoś tak
3 odziały clanratów (2 po 10 i jeden 30)
20 osobowy oddział stormverminów
3 ratling guny
verminlord warbringer
gaunt summoner with chaos familiars
Termagaunt
ikit claw
engineer
10 chaos warriorów
Warlord
oraz formacja verminus clawpack czy jakoś tak
Re: Bitwy- wątek ogólny
Ktoś coś w sobotę?
- Pilliquetzal
- Posty: 187
- Rejestracja: 10 gru 2015, 23:31
- bitewniaki: AoS, Hinterlands, Mordheim, Necromunda, KoW
Re: Bitwy- wątek ogólny
Ja póki co nie mam wiele czasu, niestety.
Support Undeath and report all Sigmarites to your local Mortarch
Re: Bitwy- wątek ogólny
Nikt nic?
Re: Bitwy- wątek ogólny
Gra tu jeszcze ktoś w sigmara?