Shadow War: Armageddon czyli nie-Necromunda

Poprzednia edycja i inne raczej stare tematy
Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1493
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Shadow War: Armageddon czyli Necromunda

Post autor: danyboy »

Grzechu12 pisze: 10 kwie 2017, 21:03 Są zasady do Arbites? ;)
Nie ma, tak jak i do gangów. W przypadku tych ostatnich zalecają używanie profili Astra Militarium.

W ogóle taka sprawa, że jeśli jakimś cudem CD będzie otwarty w sobotę przed świętami (15.04) to ja będę i chętnie pokażę/pouczę SWA. Zalecam tylko zabranie swoich modeli :)
Awatar użytkownika
rambo
Posty: 251
Rejestracja: 08 gru 2015, 17:00
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: Horus Heresy, OnePageRules, Bolt Action, Kings of War, Warmachine & Hordes

Re: Shadow War: Armageddon czyli Necromunda

Post autor: rambo »

danyboy pisze: 10 kwie 2017, 23:03 W ogóle taka sprawa, że jeśli jakimś cudem CD będzie otwarty w sobotę przed świętami (15.04) to ja będę i chętnie pokażę/pouczę SWA. Zalecam tylko zabranie swoich modeli :)
Jestem zainteresowany :)
Awatar użytkownika
Seba_stian
Posty: 557
Rejestracja: 07 paź 2015, 17:38
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: Malifaux, Legenda 5 Kręgów LCG, Infinity, Blood Bowl
Kontakt:

Re: Shadow War: Armageddon czyli Necromunda

Post autor: Seba_stian »

A jest opcja grania Marinsami? I nie chodzi mi o Scoutów ;)
Bo patrzyłem na listę armii, którą wrzuciłeś i niestety nic tam nie ma :(
Obrazek
Awatar użytkownika
Krystus
Posty: 288
Rejestracja: 19 sie 2015, 12:58
bitewniaki: .

Re: Shadow War: Armageddon czyli Necromunda

Post autor: Krystus »

No właśnie niestety nie :/ Marinsi wystawiają głównie skautów i mają opcje wystawienia czasami jednego Marinsa veterana w kampanii.
AVE DOMINUS NOX
Obrazek
Awatar użytkownika
Seba_stian
Posty: 557
Rejestracja: 07 paź 2015, 17:38
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: Malifaux, Legenda 5 Kręgów LCG, Infinity, Blood Bowl
Kontakt:

Re: Shadow War: Armageddon czyli Necromunda

Post autor: Seba_stian »

Krystus pisze: 11 kwie 2017, 9:40 No właśnie niestety nie :/ Marinsi wystawiają głównie skautów i mają opcje wystawienia czasami jednego Marinsa veterana w kampanii.
Szkoda, bo mam akurat oddział Marinsów (plus terminator), więc myślałem, że będzie można zagrać :(
Chlip, chlip :P
Obrazek
Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1493
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Shadow War: Armageddon czyli Necromunda

Post autor: danyboy »

Do kampanii jest nas już 4 :)
Jeśli kogoś zastanawia jak wygląda rozgrywka to jutro z Rambo będziemy grali w SWA (po partyjce One Page 40k).
Awatar użytkownika
Seba_stian
Posty: 557
Rejestracja: 07 paź 2015, 17:38
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: Malifaux, Legenda 5 Kręgów LCG, Infinity, Blood Bowl
Kontakt:

Re: Shadow War: Armageddon czyli Necromunda

Post autor: Seba_stian »

A to jutro CD jest otwarte?
Obrazek
Awatar użytkownika
Grzechu12
Posty: 711
Rejestracja: 01 sie 2015, 18:31
bitewniaki: Kings of War, 9th Age, Age of Sigmar, Malifaux

Re: Shadow War: Armageddon czyli Necromunda

Post autor: Grzechu12 »

Tak ;)
Informacja na temat pracy w kwietniowe soboty:
1 kwietnia - sklep czynny od 10.00 do 17.00; nie ma możliwości skorzystania z sali gier (turniej szachowy)
8 kwietnia - sklep czynny od 10.00 do 17.00; nie ma możliwości skorzystania z sali gier (turniej szachowy)
15 kwietnia - sklep czynny od 10.00 do 15.00; sala wolna
22 kwietnia - sklep czynny od 10.00 do 17.00; nie ma możliwości skorzystania z sali gier (turniej szachowy)
29 kwietnia - sklep czynny od 11.00 do 17.00; sala wolna - turniej SW X-Wing (prawdopodobnie)
"Your doom is coming, man-things."
Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1493
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Shadow War: Armageddon czyli Necromunda

Post autor: danyboy »

Miniraporcik z ekstremalnych doznań z Shadow War Armageddon. Specyficzne losowanie, specyficzna gra i nieoczekiwany obrót spraw ;)

Jedyna fotka - na której nic nie widać - z drugiej tury potyczki. Cała akcja dzieje się w prawym górnym rogu ;)

SM Scouci vs Pathfinderzy Tau. Misja Hit and Run. Ja jako obrońca zaczynam z jednym modelem na stole ("Ghost" - Scout z Boltgunem) i 4 w rezerwach, przeciwnik 5 modeli na stole (Drona z burst cannonem, snajper i 3 "zwykłych" Pathfinderów). Niefortunnie rozstawiłem Loot 10" od krawędzi, na szczęście w trudnym terenie (Loot to elementy silnika rozbitego samolotu). Swojego jedynego obrońcę postawiłem 30" od Lootu (na drugim piętrze ruin, koło zbiornika z Promethium)...
No i się okazało, że ten Loot Tau chce zwinąć (tajne losowanie zadania), więc się rozstawił na nim. Myślę więc, że spoko - więcej rozstawiania niż grania, nie przetestuję tej rozpiski, bo dwie tury i koniec gry...
Ale ok, gramy - ja zaczynam. Ghost poza zasięgiem strzelania - się nie zastanawia, zbiega dwa piętra w dół. Koniec tury.
Tau tura pierwsza - Pathfinder biegnie w trudnym terenie z lootem w kierunku krawędzi. Robi 4 cale wychodząc z Lootem z terenu. Do krawędzi zostało około 6-7 cali. Reszta Pathinderów ukrywa się po okolicznych ruinach.
Tura druga Scoutów. Rzut za rezerwy - przyjdzie jeden (!) wojownik - fakshiet jak przegrać to z kretesem. Dobra - z której krawędzi? "6" - dowolnej! "Mort" - nowy rekrut scoutów z nożem i Bolt Pistolem natychmiast szarżuje z rezerw na niosącego Loot. Zabija go jednym ciosem! Przejmuje Loot i robi Fallow-Up związując walką przez murek kolejnego Pathfindera. W tym czasie Ghost przemyka pomiędzy ruinami w kierunku wrogów.
Tura druga Tau. Nie zważając na ryzyko, cała armia strzela do związanego walką wręcz Morta. Większość nie trafia. Pociski, które jednak trafiły nie ranią lub nie przebijają się przez pancerz Scouta. Dronie z Burst Cannonem kończy się amunicja. W walce wręcz Mort zabija Pathfindera i chowa się w ruince.
Tura trzecia Scoutów. Z rezerw wychodzą dwaj scouci - sierżant "Chief" oraz specjalista "Anvil" obaj uzbrojeni w Boltguny. Z której krawędzi? Znowu "6", więc ruszają w sam środek jatki - chowając się jednak za pobliskim wrakiem przed ostrzałem snajpera na pobliskiej ruinie. Ghost trafia Dronę, która natychmiast eksploduje.
W dalszych turach następuje walka strzelecka z resztką Tau, z rezerw wychodzi specjalista "Hammer" z Heavy Bolterem, który turę później również dołącza do kanonady.
W końcu Pathfinderzy Tau uciekają z pola bitwy.
Scouci bez strat własnych obronili ten kawałek terenu...

Tego wieczora rozegraliśmy w 4 godziny 4 misje - Ambush, The Raid i 2x Hit and Run.
A najlepsze w tej grze i tak przed nami - kampania - gdzie zależy Ci na Twoich wojownikach. Czasem szybciej odpuszczasz, żeby nie ponieść strat, czasem ciśniesz do końca. Zdobywasz skille, nowych rekrutów i lepszy ekwipunek. Dla mnie bomba!

Obrazek
Awatar użytkownika
rambo
Posty: 251
Rejestracja: 08 gru 2015, 17:00
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: Horus Heresy, OnePageRules, Bolt Action, Kings of War, Warmachine & Hordes

Re: Shadow War: Armageddon czyli Necromunda

Post autor: rambo »

BatRap mega! U mnie podręcznik już zamówiony, a GK się malują :D
ODPOWIEDZ