Kampania Acheron Hive

Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1396
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Kampania Acheron Hive

Post autor: danyboy » 19 maja 2017, 11:19

Obrazek


ZASADY KAMPANII:
Gracze zobowiązani są do prowadzenia aktualnej Karty Drużyny w formie wątku na forum w stosownym dziale kampanii.
Pierwszy post to opis/fluff drużyny.
Aktualizacja Karty Drużyny następuje poprzez napisanie nowego posta. Aktualizacja starych postów z Kartami Drużyn jest zabroniona.
Zachęcam do opisywania fabularnego bitew i wydarzeń kampanijnych na swojej Karcie Drużyny!

Karta Drużyny musi zawierać:
- numer tury kampanii NA KONIEC której jest przygotowana;
- listę wojowników, oraz ich aktualne statystyki, wyposażenie, umiejętności, ilość rozegranych misji, informacje o pauzowaniu;
- aktualnie posiadane Promethium Cache;
- aktualną Wartość Armii;

Wartość Armii wyznaczamy:
Zasoby - Z: ilość zgromadzonych Promethium Cashes x 100
Wartość Bojowa - WB: wartość drużyny w punktach. Wojownicy plus wyposażenie plus umiejętności. Każda umiejętność warta jest 50pts.
Wartość Armii - WA: Z + WB

Tura kampanii
Tura kampanii rozpoczyna się od wylosowania par na podstawie Wartości Armii;
Gracze mają 14 dni na rozegranie bitew;
Następnie gracze aktualizują swoje karty gracza;

Dobieranie par:
  • Priorytet na rozegranie misji Rescue;
  • Parowanie na podstawie Wartości Armii (najlepsi z najlepszymi);
  • Wymuszone unikanie tych samych par w następnej turze (za wyjątkiem misji Rescue);
Pauzowanie:
  • Gracz może udać się na urlop, wystarczy, że mi zgłosi ten fakt - będzie on pomijany w losowaniu par, będzie miał naliczane pauzy;
  • W okresie wakacyjnym mamy 14 dni na rozegranie rundy;
  • Nie ma kar za nie rozegranie rundy, po prostu gracze nie dostają nagród ani kar;
  • Przy nieparzystej liczbie graczy obowiązkowy pauzujący będzie wybierany w następującej kolejności:
    - gracz, który nie pauzował w ostatniej rundzie;
    - gracz z najmniejszą liczbą pauz;
    - losowany;
Ogłoszenie par następuje na forum. Gracze zobowiązanie są do rozegrania bitw w ciągu 14 dni.


Porządek bitwy:
- To War! - losowanie misji:
- - 1. Kill Team Fight;
- - 2. Scavengers;
- - 3. Hit and Run;
- - 4. The Raid;
- - 5. Ambush;
- - 6. Roll-off, wygrany wybiera misję.
- - Rescue w specjalnym przypadku;
- Muster for Battle - Mobilzacja Special Operatives;
- Hunt for Promethium Sprawl - losowe wydarzenia w Hivie;
- Mission - działania zgodnie z zasadami misji

Rewards of Battle - Podsumowanie:
1. Recover Injured Fighters
Rzut k6 za każdego wojownika, który skończył misję jako "Down".
1-3 wojownik poważnie się wykrwawił, jest on "Out Of Action";
4+ opatrzono wojownikowi rany, wraca w pełni sił do drużyny;

- Serious Injuries
Rzut k6 za każdego wojownika, który jest Out Of Action.
1 Death... or Worse, kolejny rzut k6:
-- 1-3 śmierć wojownika;
-- 4+ wojownik został schwytany przez przeciwną drużynę;
2 Head Wound, wojwonik dostaje zasadę Frenzy - zaznaczamy to w karcie drużyny, wojownik pauzuje najbliższą bitwę;
3 Painful Recovery, wojownik dostaje zasadę Hatred przeciw wojownikowi z przeciwnej drużyny (ranny wybiera) - zaznaczamy to w karcie drużyny, wojownik pauzuje najbliższą bitwę;
4-5 Full Recovery, wojownik zdrowieje do następnej misji;
6 What Doesn't Kill You..., wojownik zdrowieje do następnej misji, dodatkowo dostaje Advance, chyba że jest Rekrutem - wtedy dostaje tylko odznaczenie Ukończonej Misji.

2. Claim Promethium
Gracze otrzymują Promethium Caches zgodnie z wynikiem misji.
W przypadku przegranej lub remisu dostają 1 Promethium Cache.
W przypadku zwycięstwa dostają k3 Promethium Cache.

3. Advance
Jeden z członków drużyny dostaje awans. Nominuj wojownika, który nie jest Rekrutem i który nie był Out of Action w tej misji.
Jeśli wojownik dostał awans rzuć 2k6:
2-3 Hardy, wybierz jedno: +1 Toughness lub +1 Wound;
4 Fierce, wybierz jedno: +1 Strength lub +1 Attack;
5-9 Skilled, wylosuj nową umiejętność;
10 Quick: wybierz jedno: +1 Move lub +1 Initiative;
11-12 Deadly, wybierz jedno: +1 Weapon Skill lub +1 Ballistic Skill;
Ważne, każda cecha może być podniesiona tylko raz, jeśli wojownik już ma obie z danego rzutu to rzuca ponownie.

- Skills
Jeśli wojownik dostał umiejętność wybieramy typ umiejętności dostępny dla jego frakcji i roli.
Następnie rzucamy 2k6 i przerzucamy jedną jeśli wypadł dublet (do skutku). Wybieramy jedną z umiejętności przypisanych do wyniku rzutów.
Wojownik nie może posiadać tej samej umiejętności dwa razy, jeśli na obu kościach wypadły umiejętności jakie mamy to przerzucamy kości.

4. Promote
Dodajemy odznaczenie Ukończonej Misji dla każdego Rekruta, który nie był Out Of Action.
Każdy Rekrut z trzema odznaczeniami Ukończonej Misji awansuje na Troopera, traci starą rolę, zmienia statystyki na Troopera, ale zachowuje swój ekwipunek.

W tym momencie gracze ustalają czy wymieniają się porwanymi wojownikami, płacą okup: po 1 Promethium Cache za 1 wojownika, czy rozgrywają misję Rescue.
Jeśli gracz porzuci swojego schwytanego wojownika (nie wymienia się, nie płaci okupu, nie chce rozegrać misji Rescue) to przeciwnik dostaje dodatkowe 100pts w kroku "Recruit or Rearm".

5. Resupply
Krok ten można rozpatrzyć na spokojnie w domu.
Drużyna dostaje zaopatrzenie.
Jeśli zginął Leader, należy wskazać nowego (nie może nim zostać Rekrut). Nowy Leader traci poprzednią rolę, ale zachowuje swoje statystyki, umiejętności i wyposażenie.
Jeśli zostali tylko Rekruci drużyna zostaje rozwiązana, gracz traci wszystkie Promethium Cache i musi wybrać nową drużynę jakby zaczynał nową kampanię.
Jeśli Leader nie zginął gracz może wybrać jedną z akcji Recruit lub Rearm.

Recruit: dodaj nowych wojowników do drużyny o sumarycznym koszcie nie większym niż 100 punktów*, punkty niewykorzystane przepadają.
Rearm: zakup wyposażenie dla swoich wojowników o sumarycznym koszcie nie większym niż 100 punktów*, punkty niewykorzystane przepadają.

*Możesz wymienić jeden Promethium Cache do zwiększenia ilości punktów dostępnych w kroku Recruit lub Rearm o 100pts. Na ograniczenie ilości punktów w kroku Recruit lub Rearm mogą mieć również inne zasady.

W czasie Resupply można wymienić wyposażenie pomiędzy wojownikami (pod warunkiem, że mogą go używać), jednak nie pomiędzy nowo dodanymi wojownikami. Ekwipunek nie przydzielony do wojowników przepada.

Po dokonaniu Resupply należy zaktualizować swoją kartę gracza!

Zwycięstwo w kampanii.
Aby wygrać kampanię Shadow War: Armageddon Twoja drużyna musi zebrać 15 Promethium Caches - to jest maksymalna liczba jaką można zebrać, jakakolwiek nadwyżka przepada.
Następnie musisz wygrać Ostateczną Bitwę oznaczającą przejęcie kontroli nad regionem. Jeśli zremisujesz lub przegrasz, nie otrzymujesz już Promethium Chches - rozgrywaj misje aż wygrasz, lub inny gracz zgarnie zwycięstwo pierwszy!
Jeśli z jakiegoś powodu ilość posiadanych przez Ciebie Promethium Caches spadnie poniżej 15 musisz ponownie uzbierać wymaganą ilość aby móc rozegrać Ostateczną Bitwę - oznacza to, że nie możesz wynająć Special Operatives aby wygrać kampanię.

W czasie rozgrywki obowiązują następujące Home Rules:

1. Wspinaczka na maksymalną wysokość 3" (wysokość piętra ruin GW) odbywa się po udanym teście Siły lub Inicjatywy i "kosztuje" CAŁY ruch, nie ważne jaką wartość M model posiada. Oznacza to, że aby się wspinać na 3" trzeba zaczynać ruch bezpośrednio pod miejscem gdzie chcemy zacząć wspinaczkę i kończymy w miejscu wdrapania się.
Możliwe jest wykonanie akcji bieg (bieg należy zadeklarować zanim wykona się ruch/testy) i pokonanie dwóch pięter (lub dwóch prób wejścia na jedno) o ile drugie zaczyna się bezpośrednio nad podstawką po wspięciu się na pierwsze piętro (wtedy wymagany jest kolejny testy S lub I).
Nieudany test S lub I powoduje, że wojownik nie wdrapał się i pozostaje w miejscu.
Zejście z 3" piętra kosztuje cały ruch, ale nie wymaga żadnego testu.

*Zasady te dotyczą modeli nie wyposażonych w specjalistyczny frakcyjny ekwipunek wpływający na ruch.

Zasady te powstały, ponieważ zasady SWA nie pozwalają wspinać się na więcej jak 2", a my dysponujemy tylko terenami bez drabinek, szkoda by było nie grać w 3D ;)

Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1396
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Kampania Acheron Hive

Post autor: danyboy » 19 cze 2017, 9:14

Tura 1:

Seba - Rambo
Grzechu - Gromek
Torne - Kawaiii
Norb - Krystus

Leszek - urlop
Dany - pauza

Po rozegranych bitwach proszę o aktualizację swoich kart gracza, poprzez napisanie nowego posta z nowymi - aktualnymi danymi drużyny!

Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1396
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Kampania Acheron Hive

Post autor: danyboy » 19 cze 2017, 10:58

danyboy pisze:
19 cze 2017, 9:14
Tura 1:

Seba - Rambo
Grzechu - Gromek
Torne - Kawaiii
Norb - Krystus

Leszek - urlop
Dany - pauza

Po rozegranych bitwach proszę o aktualizację swoich kart gracza, poprzez napisanie nowego posta z nowymi - aktualnymi danymi drużyny!
Po konsultacjach nastąpiła drobna zmiana. Gromek ma również urlop, więc Grzechu zagra ze mną.

Tura 1:

Seba - Rambo
Grzechu - Dany
Torne - Kawaiii
Norb - Krystus

Leszek - urlop
Gromek - urlop

Po rozegranych bitwach proszę o aktualizację swoich kart gracza, poprzez napisanie nowego posta z nowymi - aktualnymi danymi drużyny!

Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1396
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Kampania Acheron Hive

Post autor: danyboy » 05 lip 2017, 12:33

Statystyki po pierwszej turze:
swaEoT001.png
Tura 2:
Leszek - Seba
Norb - Torne
Dany - Krystus
Grzechu - Rambo
Kawaii - Gromek

Po rozegranych bitwach proszę o aktualizację swoich kart gracza, poprzez napisanie nowego posta z nowymi - aktualnymi danymi drużyny!

Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1396
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Kampania Acheron Hive

Post autor: danyboy » 19 lip 2017, 10:08

Statystyki po drugiej turze:
swaEoT002.png
Norb ma niedokończoną rozbudowę, ale nie wpłynie ona na paringi.

Tura 3:
Grzechu - Rambo (Rescue)
Leszek - Norb
Seba - Torne
Dany - Gromek
Krystus - Kawaii

Po rozegranych bitwach proszę o aktualizację swoich kart gracza, poprzez napisanie nowego posta z nowymi - aktualnymi danymi drużyny!

Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1396
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Kampania Acheron Hive

Post autor: danyboy » 02 sie 2017, 1:41

Statystyki po trzeciej turze:
swaEoT003.png
Tura 4:
Krystus - Kawaii (Rescue)
Leszek - Torne
Norb - Rambo
Dany - Seba
Gromek - Grzechu

Po rozegranych bitwach proszę o aktualizację swoich kart gracza, poprzez napisanie nowego posta z nowymi - aktualnymi danymi drużyny!

Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1396
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Kampania Acheron Hive

Post autor: danyboy » 18 sie 2017, 21:23

Statystyki po czwartej turze:
swaEoT004.png
Tura 5:
Torne - Seba
Leszek - Norb
Rambo - Dany
Grzechu - Krystus
Gromek - Kawaii

Po rozegranych bitwach proszę o aktualizację swoich kart gracza, poprzez napisanie nowego posta z nowymi - aktualnymi danymi drużyny!

Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1396
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Kampania Acheron Hive

Post autor: danyboy » 18 wrz 2017, 13:36

Statystyki po piątej turze:
swaEoT005.png
Tura 6:
Torne - Grzechu
Leszek - Dany
Seba - Norb
Rambo - Krystus
Gromek - Kawaii

Po rozegranych bitwach proszę o aktualizację swoich kart gracza, poprzez napisanie nowego posta z nowymi - aktualnymi danymi drużyny!

Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1396
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Kampania Acheron Hive

Post autor: danyboy » 23 paź 2017, 10:07

Statystyki po szóstej turze:
swaEoT006.png
Tura 7:
Torne - Grzechu
Rambo - Seba
Norb - Leszek
Dany - Krystus
Gromek - Kawaiii

Po rozegranych bitwach proszę o aktualizację swoich kart gracza, poprzez napisanie nowego posta z nowymi - aktualnymi danymi drużyny!
W ramach dyscypliny i przyspieszenia: runda kończy się 5 listopada, po tym dniu osobom bez aktualnych kart gracza wpisuję pauzę!

Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1396
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Kampania Acheron Hive

Post autor: danyboy » 06 lis 2017, 9:40

Statystyki po siódmej turze:
swaEoT007.png
Tura 8:
Seba - Dany
Rambo - Torne
Grzechu - Norb
Krystus - Leszek
Gromek - Kawaiii

Po rozegranych bitwach proszę o aktualizację swoich kart gracza, poprzez napisanie nowego posta z nowymi - aktualnymi danymi drużyny!
W ramach dyscypliny i przyspieszenia: runda kończy się 19 listopada, po tym dniu osobom bez aktualnych kart gracza wpisuję pauzę!

Zablokowany