Escher Gang do Necromundy. 99% contrasty GW. Nie miałem na nie pomysłu, ale jakoś na szczęście wyszły
Warsztat Dany'ego
- Seba_stian
- Posty: 557
- Rejestracja: 07 paź 2015, 17:38
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: Malifaux, Legenda 5 Kręgów LCG, Infinity, Blood Bowl
- Kontakt:
Re: Warsztat Dany'ego
A ja pierwszy raz mam małe zastrzeżenia
Ogólnie fajny klimat i fajnie się to prezentuje, ale ja bym widział chociaż bronie w innych odcieniach. Sam zamysł z mundurami (i ewkipunkiem) w jednym odcieniu jest fajne i "taktyczne", ale przynajmniej broń mogłaby się wyróżniać
I nie chodzi mi o drastyczny kontrast (bo same głowy już fajnie to robią), ale o coś lekko odstającego, np. ciemny szary, lub jakiś niebiesko-szary
Ale to tak tylko 3 grosze ode mnie, bo modele jak zawsze fajnie zrobione i najbardziej, jak zawsze, nie mogę doczekać się, żeby z nimi zagrać
Ogólnie fajny klimat i fajnie się to prezentuje, ale ja bym widział chociaż bronie w innych odcieniach. Sam zamysł z mundurami (i ewkipunkiem) w jednym odcieniu jest fajne i "taktyczne", ale przynajmniej broń mogłaby się wyróżniać
I nie chodzi mi o drastyczny kontrast (bo same głowy już fajnie to robią), ale o coś lekko odstającego, np. ciemny szary, lub jakiś niebiesko-szary
Ale to tak tylko 3 grosze ode mnie, bo modele jak zawsze fajnie zrobione i najbardziej, jak zawsze, nie mogę doczekać się, żeby z nimi zagrać
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: Warsztat Dany'ego
Słuszna uwaga, mam te same zastrzeżenia! I chyba faktycznie siądę i je poprawię. Szybko pójdzie bo generalnie teraz to są dwie warstwy GW Black Templar Contrast i drybrush VMC Buff. Aby pomalować broń wrócę to jasnoszarego i przykryję ją tylko jedną warstwą Black Templar plus drybrush Buff, będzie nieco bardziej metaliczny odcień (taki nonmetal) i generalnie ciut jaśniejszy.
I jeszcze może "oczy" wizjerów poprawię
I jeszcze może "oczy" wizjerów poprawię
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: Warsztat Dany'ego
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: Warsztat Dany'ego
Czas opowiedzieć o nowym Cyberpunkowym projekcie. Jak pewnie niektórzy z Was wiedzą uwielbiam grę fabularną Cyberpunk 2020, na której (obok Warhammer Fantasy Roleplay) się wychowałem. Okazało się, że Osprey niedawno wydał grę bitewną - skirmish w realiach właśnie takiego Cyberpunka - Reality's Edge. Podręcznik liczący 320 stron jest ewolucją wydanego kilka lat wcześniej This is Not a Test (świat po apokalipsie) i stanowi tak naprawdę tzw sandbox na zabawy w figurki w świecie niedalekiej przyszłości. Są klasy postaci, są zasady zatrudniania najemników, cyborgizacje, hakowanie, używki, scenariusze, a przede wszystkim narracyjnie opisane zasady kampanii - rozwoju naszej drużyny pomiędzy rozgrywkami. Gra wymaga, aby drużyny liczyły od 3 do maksymalnie 6 modeli plus Avatar - nasz zleceniodawca, który pomaga w zadaniu przebywając w rzeczywistości wirtualnej. Co ciekawe na stole oprócz gęstych zabudowań rozstawiamy cywili i "tłumy" ludzi, którzy reagują lub przeszkadzają w wykonaniu misji. A propos modeli - gra nie jest związana z żadnym producentem figurek, najważniejsze to skala 28mm i podstawka 25mm i tak jak już sprawdziliśmy - genialnie nadają się do tego modele Infinity, ale również Necromundy, a także np Hasselfire, czy ArtelW. Jeśli kiedyś chciałeś zagrać figurkami które Ci się podobają, a nie tymi dla których producent dopasował frakcję i zasady to teraz jest okazja
Mówię Wam - będzie grane w Olsztynie, zaraz po kampanii Necromundy! Chętnych zapraszam do zapoznania się z systemem - poprowadzę demo na życzenie
Kto bierze udział w misji?
Shadowbacker - osoba, która dojrzała potencjał w Tobie, zleca Ci zadania, a także w postaci Avatara uczestniczy w misji w warstwie Rzeczywistości Wirtualnej.
Showrunner - Ty, prowadzisz swoją postać i swoich najemników. Możecie należeć do różnych klas (maksymalnie dwie takie same w drużynie), a te w podstawowych statystykach nie różnią się praktycznie od siebie, do wyboru mamy: Console Cowboy, Cyborg, Drone Jockey, Enforcer, Ganger, Infiltrator, Masque, Sprawl Ronin, Tracer.
A oto moja drużyna i dodatkowe modele, nad którymi od jakiegoś czasu pracowałem