Re: Propozycja turnieju majowego - 1500 ptk
: 01 maja 2016, 19:46
Torne chyba chciał zastosować abilitkę "Ironia". It wasn't very effective ;]
Figurkowe gry bitewne w Olsztynie
https://bitewniaki.olsztyn.pl/forum/
Hej, niestety 14-tego Crazy Dwarf jest nieczynny, więc nie możemy zrobić turnieju. Spotykamy się w Planecie 11 od 9:30, ale tam będą z tego co zrozumiałem tylko dwa stoły i będzie to raczej granie/pokaz, a nie turniej.gruzbal pisze:Naprawdę fajnie by było jak by ten turniej wypalił 14stego bo mam parę dni wolnego i bez stresu bym se pograł od rana
źródło http://www.wh40k.pl/index.php?name=Foru ... 27&start=0- dostępne masz 2 detachmenty, nie mogą się powtarzać [modele Space Marines o różnych Chapter Tactics traktujemy jak oddzielne Detachmenty, czyli nie da się w jednym CAD użyć dwóch i więcej Chapter Tactics]
- zakaz formacji, czyli można skorzystać z CAD [Allied detachament jest dostępny tylko dla CAD i zajmuje drugi dostępny detachment] oraz modyfikowanych CAD takich jak np. Nemesis Strike Force GK
- Assassini są dostępni dla armii Imperialnych w Elitach
- armie Unbound zakazane
- nie można ze sobą wystawiać armii, które traktują się Come the Apocalypse
- dopuszczony jest Strong Hold Assault
- dopuszczone są Imperial Armour oraz zasady z White Dwarf i Black Library
- obowiązuje WYSIWYG. Za każdy brak -1 pkt
- nie używamy Proxy
- Eldarskie Pająki skaczą raz na turę gry
- Eldarskie biki mogą mieć jeden special weapon na 3 biki w unicie
- SM Centurioni z gravcannonami max 1 unit w armii
- Necrońskie Wrighty max 1 unit w armii
- Tyranidzkie flyranty z bronią strzelecką 0-2 na armię
- Daemon prince, greater demony itp 0-2 na armię
- maksymalny save 2+ z przerzutem na 4+ (nie ważne cover, inv, czy zwykły)
- GC i MC traktowane sa na potrzeby coveru jak pojazdy (nie palec, tylko 25% modelu)
- niewidka WS BS 1
- maksymalnie można przyzwać dwa unity na turę (nieważne psionka, kdk czy cokolwiek innego)
- TAU maksymalnie 2 MC/GC
- siła D w strzelaniu oraz walce wręcz na wyniku 6 na penetrację lub ranienie zadaje D6 ran/model ignorując wszelakie rzuty obronne
- Stomp na wyniku 6 zadaje D3 rany/na model z S10 bez żadnych rzutów obronnych
- atak Stomp ma być wycelowany w oddział zaangażowany w walce wręcz z modelem dokonującym Stomp, środek blast nie musi być na oddziale, ale ma swym obszarem go dotykać...chodzi o to żeby Stompem nie atakować modeli nie będących w pobliżu walki, może się zdarzyć, że mimo wszystko modele niezaangażowane oberwą bo są na tyle blisko, że blast z walki wręcz je dotknie, ale nie wyjdziemy tym blastem kilkanaście cali od walki
- Look Out Sir jest dostępny przy Stomp
Dopuszczony jest Ordo Hereticus Strike Force
www.wh40k.pl/index.php...ic&t=16676
oraz Cult CSM
www.wh40k.pl/index.php...ic&t=10740
ERRATA [jako, że GW nie robi, a czasem widać, że coś jest oczywiste]
- Dreadnoughty BA/GK i CSM [Helbrute] mają +2A
- wszyscy Scouci SM niezależnie od codexu mają WS i BS 4
- Techmarine BA/GK ma statsy jak w codexie SM oraz Power Axe i koszt +15pkt
UWAGA!
FAQ draft będzie obowiązywać na tej Krucjacie. On w sumie taki ma szansę zostać PDFem, tylko jakieś sprawy doklarują, może lepiej opiszą, żeby było zrozumiałe i gotowe.
tutaj zebrane w całość: www.wh40k.pl/index.php...194#710194