Re: Dyskusja ogólna
: 13 paź 2016, 22:38
Graliśmy treningowo - gra kampanijna odbędzie się w przyszłym tygodniu.
Chcieliśmy się trochę "rozegrać" w systemie 1p.
Chcieliśmy się trochę "rozegrać" w systemie 1p.
Figurkowe gry bitewne w Olsztynie
https://bitewniaki.olsztyn.pl/forum/
Rzutem obronnym (Roll to Block) jest tylko Quality test. Cover/Armoured, Regeneration czy cokolwiek tam będzie jest innym dodatkowym rzutem.Jurgen pisze:Po spotkaniu z Rambo (groźnie brzmi) w toku dyskusji i samej gry wyszło, że doprecyzowania wymagają następujące sprawy dotyczące 1p40k:
1) przerzuty rzutów obronnych
przykład: strzał z plasma cannon do postaci bez pancerza lub atak z modem "poison"
pytanie: czy przerzucamy rzuty z quality czy również te z regeneracji, covera, etc...
Jak w każdej grze bitewnej przed grą należy omówić z przeciwnikiem jaki teren jest jaki.Jurgen pisze:2) teren inny niż płaski stół i wpływ na grę - propozycja taka (odnosząc się do terenów z CD):
- teren płaski ze skałami czy innym badziewiem:
wpływ na ruch - brak, wpływ na walkę: cover +5 (nie dubluje się z armored)
- górki, wzgórza:
- wpływ na ruch - maksymalnie ruch do 6 cali z puli jaką dysponuje oddział (przykład: oddział stoi 3 cale od górki - wybiera bieg - pokonuje 3 cale do górki plus maks. 6 cali po terenie - razem 9 z 12), wpływ na walkę: cover +5, przy CC "unwieldy".
Tak, kolejność rzutów jest następująca:Jurgen pisze:3) kolejność rzutów ochronnych
propozycja taka: rzut z ochrony (cover, armor, etc) potem rzut z quality i na końcu z zasad dodatkowych (regeneration, etc)
To tak na szybko - może Rambo coś dołoży od siebie.