Propozycja turnieju majowego - 1500 ptk
Re: Propozycja turnieju majowego - 1500 ptk
Torne chyba chciał zastosować abilitkę "Ironia". It wasn't very effective ;]
- RedOctober
- Posty: 114
- Rejestracja: 10 wrz 2015, 13:05
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki:
Re: Propozycja turnieju majowego - 1500 ptk
Ograniczenia służą temu żeby gry były bardziej wyrównane na stole i nie przesądzane były w battlescribe'ie tylko na blacie
Blood for the Blood God!
Khorne for the Corn Flakes!
Khorne for the Corn Flakes!
Re: Propozycja turnieju majowego - 1500 ptk
ok rozumiem po co są ograniczenia... ok to wprowadźcie jeszcze jedno ograniczenie "żadnej jednostki nie może być więcej niż dwie w rozpisce"
i jak dla mnie będzie git wtedy będzie różnorodność modeli na stołach a gry nie będą przewidywalne i wtedy możecie powiedzieć komuś kto będzie stękał ma przecież cały kodeks do wyboru...
i jak dla mnie będzie git wtedy będzie różnorodność modeli na stołach a gry nie będą przewidywalne i wtedy możecie powiedzieć komuś kto będzie stękał ma przecież cały kodeks do wyboru...
Re: Propozycja turnieju majowego - 1500 ptk
Gruzbal spoko, aczkolwiek widzę, że będzie ciężko z frekwencją w maju (jak i z terminami) , dlatego turniej najpewniej odłożymy na póżniejsze miesiące - czerwiec/lipiec.
Re: Propozycja turnieju majowego - 1500 ptk
Ostatnio doszło nam parę modeli z bratem, więc jeśli wypali turniej, to któryś z nas wpadnie (bo 3000 to nie uzbieramy w żaden sposób, bez formowania apokaliptycznych sojuszy)
Ewentualnie gdyby ktoś miał porzyczyć ok. 750 punktów dla szeroko pojętych sił imperium zapewne moglibyśmy przyjść we dwójkę.
(Albo trochę orków... Ile punktów dokładnie to musiałbym jeszcze policzyć.)
Ewentualnie gdyby ktoś miał porzyczyć ok. 750 punktów dla szeroko pojętych sił imperium zapewne moglibyśmy przyjść we dwójkę.
(Albo trochę orków... Ile punktów dokładnie to musiałbym jeszcze policzyć.)
Re: Propozycja turnieju majowego - 1500 ptk
Naprawdę fajnie by było jak by ten turniej wypalił 14stego bo mam parę dni wolnego i bez stresu bym se pograł od rana
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: Propozycja turnieju majowego - 1500 ptk
Hej, niestety 14-tego Crazy Dwarf jest nieczynny, więc nie możemy zrobić turnieju. Spotykamy się w Planecie 11 od 9:30, ale tam będą z tego co zrozumiałem tylko dwa stoły i będzie to raczej granie/pokaz, a nie turniej.gruzbal pisze:Naprawdę fajnie by było jak by ten turniej wypalił 14stego bo mam parę dni wolnego i bez stresu bym se pograł od rana
Re: Propozycja turnieju majowego - 1500 ptk
Yep, turniej w maju nie wypali, może w czerwcu. Natomiast tak jak Daniel napisał, dwa stoły na luźne granie będziemy mieli
Re: Propozycja turnieju majowego - 1500 ptk
Może zróbmy takie ograniczenia do turnieju, wydają się przemyślane i w sumie konkretne:
źródło http://www.wh40k.pl/index.php?name=Foru ... 27&start=0- dostępne masz 2 detachmenty, nie mogą się powtarzać [modele Space Marines o różnych Chapter Tactics traktujemy jak oddzielne Detachmenty, czyli nie da się w jednym CAD użyć dwóch i więcej Chapter Tactics]
- zakaz formacji, czyli można skorzystać z CAD [Allied detachament jest dostępny tylko dla CAD i zajmuje drugi dostępny detachment] oraz modyfikowanych CAD takich jak np. Nemesis Strike Force GK
- Assassini są dostępni dla armii Imperialnych w Elitach
- armie Unbound zakazane
- nie można ze sobą wystawiać armii, które traktują się Come the Apocalypse
- dopuszczony jest Strong Hold Assault
- dopuszczone są Imperial Armour oraz zasady z White Dwarf i Black Library
- obowiązuje WYSIWYG. Za każdy brak -1 pkt
- nie używamy Proxy
- Eldarskie Pająki skaczą raz na turę gry
- Eldarskie biki mogą mieć jeden special weapon na 3 biki w unicie
- SM Centurioni z gravcannonami max 1 unit w armii
- Necrońskie Wrighty max 1 unit w armii
- Tyranidzkie flyranty z bronią strzelecką 0-2 na armię
- Daemon prince, greater demony itp 0-2 na armię
- maksymalny save 2+ z przerzutem na 4+ (nie ważne cover, inv, czy zwykły)
- GC i MC traktowane sa na potrzeby coveru jak pojazdy (nie palec, tylko 25% modelu)
- niewidka WS BS 1
- maksymalnie można przyzwać dwa unity na turę (nieważne psionka, kdk czy cokolwiek innego)
- TAU maksymalnie 2 MC/GC
- siła D w strzelaniu oraz walce wręcz na wyniku 6 na penetrację lub ranienie zadaje D6 ran/model ignorując wszelakie rzuty obronne
- Stomp na wyniku 6 zadaje D3 rany/na model z S10 bez żadnych rzutów obronnych
- atak Stomp ma być wycelowany w oddział zaangażowany w walce wręcz z modelem dokonującym Stomp, środek blast nie musi być na oddziale, ale ma swym obszarem go dotykać...chodzi o to żeby Stompem nie atakować modeli nie będących w pobliżu walki, może się zdarzyć, że mimo wszystko modele niezaangażowane oberwą bo są na tyle blisko, że blast z walki wręcz je dotknie, ale nie wyjdziemy tym blastem kilkanaście cali od walki
- Look Out Sir jest dostępny przy Stomp
Dopuszczony jest Ordo Hereticus Strike Force
www.wh40k.pl/index.php...ic&t=16676
oraz Cult CSM
www.wh40k.pl/index.php...ic&t=10740
ERRATA [jako, że GW nie robi, a czasem widać, że coś jest oczywiste]
- Dreadnoughty BA/GK i CSM [Helbrute] mają +2A
- wszyscy Scouci SM niezależnie od codexu mają WS i BS 4
- Techmarine BA/GK ma statsy jak w codexie SM oraz Power Axe i koszt +15pkt
UWAGA!
FAQ draft będzie obowiązywać na tej Krucjacie. On w sumie taki ma szansę zostać PDFem, tylko jakieś sprawy doklarują, może lepiej opiszą, żeby było zrozumiałe i gotowe.
tutaj zebrane w całość: www.wh40k.pl/index.php...194#710194