[40k] Liga Patrolowa
: 05 cze 2016, 19:37
Hej, są chetni na wakacyjną ligę patrolową w tym roku?
Zasady ligi:
1. Gramy na zasadach 7. edycji (wyłącznie rulebook, kodeksy, suplementy, oficjalne FAQ bez FW, IA, HH itd. itp.), misje losowane z podręcznika lub misje zaproponowane przez organizatora.
2. Armie na 888 punktów, proxy dopuszczone w granicach rozsądku (nie można grać podstawkami, nie ma wymogu pomalowania armii). Stoły 48x48 cali.
3. Bitwy rozgrywane są w sklepie Crazy Dwarf; wyniki publikowane będą na naszym FB.
4. Dopuszczone granie wyłącznie jedną armią z dowolną ilością zmian rozpisek w trakcie trwania ligi.
5. Gramy w systemie bitwa+rewanż.
6. Udział w lidze zaliczony po wpłaceniu wpisowego i rozegraniu minimum 3 bitew.
7. FOC: 0-1 HQ; 1-6 Troops; 0-1 Elite; 0-1 Fast Attack; 0-1 Heavy Support.
8. Ograniczenia ogólne – gramy bez: jednostek imiennych; lataczy (w tym bez flying monstrous creatures); fortyfikacji; sojuszy; formacji; szwadronów; w fazie psioniki rzucamy d3 zamiast d6 na dodatkowe kości; nie ma summoningu,
9. Ograniczenia jednostek/oddziałów/broni: max 1 psionik; max toughness 5; max pancerz całkowity pojazdów – 33 (suma: 1 bok + przód + tył); max save – 3+; max inv – 4+; max wounds/HP 3, HQ 2, dopuszczona broń z blastem max 3''. Czar niewidzialność jest zabroniony, jak wylosujemy to przerzucamy (ignorując że to przerzut w przypadku np bohaterów mających taką umiejętność)
- Maksymalny FNP to 4+
- Maksymalny reanimation protocol to 5+
- Żaden save 2+ nie może być rerollowany w żaden sposób
- Zabroniona siła D
Ograniczenia te obowiązują zarówno w czasie tworzenia listy armii, jak i w trakcie bitwy, tzn. nie mogą być ominięte przez wszelkiego rodzaju efekty losowe, takie jak np. moce psioniczne, czy też gifty demonowe/chaosowe itp.
10. Klasyfikacje terenowe: las (5+ cover w i za lasem); budynki: model zasłaniany przez ściany 4+ cover, w pozostałych przypadkach 5+; bunkry, wysokie skały, murki powyżej 1 cala - impass po obrysie; murki poniżej cala - trudny teren, cover 6+.
11. Gracz ma OBOWIĄZEK przedstawić przed bitwą czytelną, drukowaną rozpiskę, a także posiadać zasady swojej armii (brak oficjalnych zasad armii, na które powołuje się gracz w przypadku sporu, jest rozstrzygany na jego niekorzyść).
12. Próby ewidentnego oszustwa skutkują natychmiastową "maską" i odjęciem 2 DP od rezultatu w lidze.
13. Punktacja: udział w bitwie - 1 DP; zwycięstwo - 1 DP; najszybszy first blood - 1 DP na koniec ligi; najszybsze zabicie warlorda - 1 DP na koniec ligi. Punktacja końcowa - zwycięzcą zostaje gracz, który zdobył najwięcej punktów w lidze. W przypadku równej ilości DP o kolejności decydują zdobyte VP. W przypadku równej ilości DP i VP o kolejności na podium decydują dodatkowe bitwy między pretendentami.
14. Liga trwa do końca sierpnia 2016 roku.
15. Wpisowe do ligi – 15 zł. Zgłoszenia osobiste, przez FB lub na maila.
Lista graczy:
1.Grzechu
Zasady ligi:
1. Gramy na zasadach 7. edycji (wyłącznie rulebook, kodeksy, suplementy, oficjalne FAQ bez FW, IA, HH itd. itp.), misje losowane z podręcznika lub misje zaproponowane przez organizatora.
2. Armie na 888 punktów, proxy dopuszczone w granicach rozsądku (nie można grać podstawkami, nie ma wymogu pomalowania armii). Stoły 48x48 cali.
3. Bitwy rozgrywane są w sklepie Crazy Dwarf; wyniki publikowane będą na naszym FB.
4. Dopuszczone granie wyłącznie jedną armią z dowolną ilością zmian rozpisek w trakcie trwania ligi.
5. Gramy w systemie bitwa+rewanż.
6. Udział w lidze zaliczony po wpłaceniu wpisowego i rozegraniu minimum 3 bitew.
7. FOC: 0-1 HQ; 1-6 Troops; 0-1 Elite; 0-1 Fast Attack; 0-1 Heavy Support.
8. Ograniczenia ogólne – gramy bez: jednostek imiennych; lataczy (w tym bez flying monstrous creatures); fortyfikacji; sojuszy; formacji; szwadronów; w fazie psioniki rzucamy d3 zamiast d6 na dodatkowe kości; nie ma summoningu,
9. Ograniczenia jednostek/oddziałów/broni: max 1 psionik; max toughness 5; max pancerz całkowity pojazdów – 33 (suma: 1 bok + przód + tył); max save – 3+; max inv – 4+; max wounds/HP 3, HQ 2, dopuszczona broń z blastem max 3''. Czar niewidzialność jest zabroniony, jak wylosujemy to przerzucamy (ignorując że to przerzut w przypadku np bohaterów mających taką umiejętność)
- Maksymalny FNP to 4+
- Maksymalny reanimation protocol to 5+
- Żaden save 2+ nie może być rerollowany w żaden sposób
- Zabroniona siła D
Ograniczenia te obowiązują zarówno w czasie tworzenia listy armii, jak i w trakcie bitwy, tzn. nie mogą być ominięte przez wszelkiego rodzaju efekty losowe, takie jak np. moce psioniczne, czy też gifty demonowe/chaosowe itp.
10. Klasyfikacje terenowe: las (5+ cover w i za lasem); budynki: model zasłaniany przez ściany 4+ cover, w pozostałych przypadkach 5+; bunkry, wysokie skały, murki powyżej 1 cala - impass po obrysie; murki poniżej cala - trudny teren, cover 6+.
11. Gracz ma OBOWIĄZEK przedstawić przed bitwą czytelną, drukowaną rozpiskę, a także posiadać zasady swojej armii (brak oficjalnych zasad armii, na które powołuje się gracz w przypadku sporu, jest rozstrzygany na jego niekorzyść).
12. Próby ewidentnego oszustwa skutkują natychmiastową "maską" i odjęciem 2 DP od rezultatu w lidze.
13. Punktacja: udział w bitwie - 1 DP; zwycięstwo - 1 DP; najszybszy first blood - 1 DP na koniec ligi; najszybsze zabicie warlorda - 1 DP na koniec ligi. Punktacja końcowa - zwycięzcą zostaje gracz, który zdobył najwięcej punktów w lidze. W przypadku równej ilości DP o kolejności decydują zdobyte VP. W przypadku równej ilości DP i VP o kolejności na podium decydują dodatkowe bitwy między pretendentami.
14. Liga trwa do końca sierpnia 2016 roku.
15. Wpisowe do ligi – 15 zł. Zgłoszenia osobiste, przez FB lub na maila.
Lista graczy:
1.Grzechu