Dyskusja ogólna

Awatar użytkownika
Jurgen
Posty: 229
Rejestracja: 13 lip 2016, 9:51
Lokalizacja: Barczewo
bitewniaki: Bolt-Action, Spectre Operation

Re: Kampania: Ścieżka Chwały - Prolog

Post autor: Jurgen »

Pod 1p mogę nawet pomóc z rozpiską jakby ktoś potrzebował. Bitwy są krótkie - maks 2 godziny, więc można jakiś death-match urządzić przed bitwą.
Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1493
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Kampania: Ścieżka Chwały - Prolog

Post autor: danyboy »

Dla tych co nie śledzą równoległej dyskusji na FB:

Na chwilę obecną mam zgłoszonych 6 osób (kart gracza na forum). Przypominam - kampania rusza już w poniedziałek! Teoretycznie nic nie stoi na przeszkodzie żeby dołączyć do kampanii później, ale osoby takie będą miały w plecy kilka ruchów.

Zastanawiałem się, czy przy sześciu osobach pięć punktów poszukiwań to nie za dużo, ale wydaje mi się, że będzie dobrze. Poniżej symulacja na kolanie 6 i pół rundy (pół bo pogubiłem się czyje czarne strzałki są czyje ;) ), ale wychodzi mi, że koło V rundy zacznie się jatka:
Obrazek
Awatar użytkownika
Grzechu12
Posty: 711
Rejestracja: 01 sie 2015, 18:31
bitewniaki: Kings of War, 9th Age, Age of Sigmar, Malifaux

Re: Kampania: Ścieżka Chwały - Prolog

Post autor: Grzechu12 »

A czy możemy z oponentem grać na 1500 np jak nas najdzie ochota na większe punkty? Czy zawsze musimy na 1000 w 40k, 750 w 1p itd?
"Your doom is coming, man-things."
Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1493
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Kampania: Ścieżka Chwały - Prolog

Post autor: danyboy »

Jeśli obaj wyrażacie taką chęć to możecie dowolnie zmodyfikować zasady potyczki.
Ważne jest, aby to była wspólna decyzja, nie krzywdząca dla nikogo, oraz żeby po bitwie podać ewentualnych rannych i ewentualnych zwycięzców.
Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1493
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Dyskusja ogólna

Post autor: danyboy »

Jutro przed południem na mapę powinny zostać naniesione wylosowanie miejsca startowe (z uwzględnieniem Janosa jako dziesiątego gracza). Do północy będziecie mieli czas zadeklarowanie ruchów na pierwszą fazę.
Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1493
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Dyskusja ogólna

Post autor: danyboy »

Mapa została zaktualizowana. Jakby załadowała wam się stara to pamiętajcie żeby odświeżyć stronę Ctrl+R.
W wiadomościach prywatnych czekam na deklarację ruchów Waszych armii.
Poruszamy się tylko na sąsiednie pole!
Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1493
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Dyskusja ogólna

Post autor: danyboy »

Wrzucam tak poglądowo:

Ostatnią bitwę Jurgen vs Młody wygrał Jurgen (2:1) .
Jurgen wystawił Lorda Dowódcę Librariana Remiela i Gwardię: drużynę weteranów V kompanii.
Żaden z tych oddziałów nie został całkowicie zniszczony zatem za zwycięstwo otrzymują oni rozwinięcia:

Librarian (ML2) Remiel
  • Lord Zwycięzca [1]
Drużyna weteranów V kompanii
  • Kuźnia Bohaterów [1]
Młody, przegrał bitwę ale żaden z jego lordów/oddziałów nie został zabity, więc nikt nie jest ranny.
Awatar użytkownika
rambo
Posty: 251
Rejestracja: 08 gru 2015, 17:00
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: Horus Heresy, OnePageRules, Bolt Action, Kings of War, Warmachine & Hordes

Re: Dyskusja ogólna

Post autor: rambo »

Ktoś chętny na bitwę treningową 1p40k we wtorek? Mam czas tak od 16.40
Awatar użytkownika
Jurgen
Posty: 229
Rejestracja: 13 lip 2016, 9:51
Lokalizacja: Barczewo
bitewniaki: Bolt-Action, Spectre Operation

Re: Dyskusja ogólna

Post autor: Jurgen »

Po spotkaniu z Rambo (groźnie brzmi) w toku dyskusji i samej gry wyszło, że doprecyzowania wymagają następujące sprawy dotyczące 1p40k:
1) przerzuty rzutów obronnych
przykład: strzał z plasma cannon do postaci bez pancerza lub atak z modem "poison"
pytanie: czy przerzucamy rzuty z quality czy również te z regeneracji, covera, etc...
2) teren inny niż płaski stół i wpływ na grę - propozycja taka (odnosząc się do terenów z CD):
- teren płaski ze skałami czy innym badziewiem:
wpływ na ruch - brak, wpływ na walkę: cover +5 (nie dubluje się z armored)
- górki, wzgórza:
- wpływ na ruch - maksymalnie ruch do 6 cali z puli jaką dysponuje oddział (przykład: oddział stoi 3 cale od górki - wybiera bieg - pokonuje 3 cale do górki plus maks. 6 cali po terenie - razem 9 z 12), wpływ na walkę: cover +5, przy CC "unwieldy".
3) kolejność rzutów ochronnych
propozycja taka: rzut z ochrony (cover, armor, etc) potem rzut z quality i na końcu z zasad dodatkowych (regeneration, etc)

To tak na szybko - może Rambo coś dołoży od siebie.
Awatar użytkownika
Grzechu12
Posty: 711
Rejestracja: 01 sie 2015, 18:31
bitewniaki: Kings of War, 9th Age, Age of Sigmar, Malifaux

Re: Dyskusja ogólna

Post autor: Grzechu12 »

Kto wygrał?
"Your doom is coming, man-things."
Zablokowany