Strona 1 z 3

Kwestia zasad

: 31 sty 2017, 0:27
autor: danyboy
Taką sprawę mam, dostaję zapytania od graczy czy mogą to lub tamto, co nie do końca jest zgodne z zasadami. Otóż zgodziliśmy się wszyscy grać na takie zasady a nie inne. JA podejmuję się jedynie modyfikowania na bieżąco zasad, jeśli w trakcie kampanii okazały się zepsute.
JEŚLI mnie prosicie o ich złamanie to JA będę musiał się tłumaczyć przed innymi graczami, "dlaczego on może, a ja nie", itp. a ostatnio nie mam na to siły ;)
ALE nie wszystko jest stracone. Kampania ma dostarczyć nam wszystkim rozrywki i przyjemności z zabawy. Zatem pod swego rodzaju głosowanie poddać można takie tematy - może wszyscy dopatrzą się w Waszej koncepcji sensu, fluffu, czy ciekawego twistu kampanii!
Niestety trzeba moim zdaniem uznać prawo Veta, proponowane zagadnienia są niezgodne z zasadami (czy to kampanii, czy to GW) i mogą nie podobać się innym graczom. Proszę również o niedyskutowanie tutaj i nie wiadomo jakie wywody, prost Tak/Nie wystarczy, tudzież minimalne uzasadnienie.

To oznajmiwszy wrzucam dwa tematy.
1. Do chaosu wyszedł fajny suplement pt. Traitor Legions. Nie są one do końca kompatybilne z dodatkiem Crimson Slaughter, jednak Red October chciałby się nimi pobawić. Zapewnia, że nie ma tam przegięć. Może?
2. Jurgen zmienił armię, niestety dysponuje tylko jednym modelem dowodzenia (tym najsłabszym z OnePage40k). Zgodzicie się na to, aby nie miał unikatowyc trzech Lordów Dowódców, tylko trzech takich samych? W końcu Tyrranidzi i tak tylko pożerają wszystko po drodze ;)

Re: Kwestia zasad

: 31 sty 2017, 0:44
autor: RedOctober
Doprecyzowując miałem ochotę pograć World Eatersami, bo mój Lord i tak jest Khorne'a w bitwach z jego udziałem.
Ewentualnie Word Bearersami z Apostołem.
Obie frakcje bo mam czerwono złoty kolor więc daje radę.

Ogólnie w dexie są gięte rzeczy, ale też są bardzo fajne.
Nie, nie chcę Death Guard :D

Generalnie sam chciałem zaproponować formułę:
Jeśli rywal nie ma nic przeciwko :)

Re: Kwestia zasad

: 31 sty 2017, 2:01
autor: Jurgen
W moim przypadku sprawa jest prosta i propozycja też.
Brakowało w kampanii typowej hordy, dla tego chciałbym wprowadzić do kampanii Tyranidów.
Tyranidzi - jak wszyscy wiedzą nie są specjalnie skomplikowaną rasą jakość szczególnie bogatą w tzw. "życie wewnętrzne" czy struktury armijne.
To po prostu taki "kombajn" do pożerania. W moim zamyśle mają tworzyć taki swoisty "żywioł" na planecie stopniowo ją pożerając (oczywiście w miarę mozliwości).
Na tą chwilę mam najcieńszego herosa ze wszystkich trzech mozliwych do wyboru czyli Tyranida Prime.
Jako, że nie planuję na tą chwilę jakiejś dramatycznej rozbudowy armii (nie zdążyłem pomalować tego co mam) to moja propozycja jest taka:
- gram hordą, bez gwardii i dowódców
- nie korzystam z bonusów za wygrane walki przeznaczonych dla tych oddziałów/formacji (tańsze punkty zakupu, etc)
- nie zbieram danych z archiwum
- nie biorę udziału w klasyfikacji końcowej

Ewentualnie mam propozycję (o ile będzie na to zgoda graczy) żeby Dany umieścił Tyrków w fabule, tak by wzbogacili swoją obecnością warstwę fabularną gry.

Re: Kwestia zasad

: 31 sty 2017, 9:21
autor: rambo
1. Dla mnie nie ma problemu.
2. Dla mnie nie ma problemu.

:D

Re: Kwestia zasad

: 31 sty 2017, 10:15
autor: Frodek
Ja też nie widzę problemu :) Może nawet niech Jurgen sobie "losuje" pole na które będzie lądował w danej turze i robił bałagan :) Skoro nie będzie badał archiwów, nie dostawał bonusów za bitwy to niech zgodnie ze swoim zamysłem sieje zamieszanie :D A i z chaosem nie widzę przeciwwskazań :)

Re: Kwestia zasad

: 31 sty 2017, 12:10
autor: Grzechu12
1. Bierz, Traitor Legions wreszcie daje jakąś grywalność CSM (Uwaga dla wszystkich, Word Bearers lepiej summonują demony!)
2. Spoko, zgoda :D Jak Jurgen nowe HQ dokupisz to też nikt nie będzie robić problemów żebyś ich wystawiał. Fluffowo i funowo w końcu

Re: Kwestia zasad

: 31 sty 2017, 12:14
autor: RedOctober
Grzechu12 pisze: 31 sty 2017, 12:10 1. Bierz, Traitor Legions wreszcie daje jakąś grywalność CSM (Uwaga dla wszystkich, Word Bearers lepiej summonują demony!)
2. Spoko, zgoda :D Jak Jurgen nowe HQ dokupisz to też nikt nie będzie robić problemów żebyś ich wystawiał. Fluffowo i funowo w końcu
Tak summonują na 3+ ALE tylko deamon prince nie perilluje na wszystkich dubletach a nie mam go na liście dostępnych HQ :D
Więc albo wówczas zrobię rozpę z D... z 2 HQ na 1000 ptsów :D albo z WB wezmę tylko bonusy takie jak np.: Crusader... ale korci mnie ropa wówczas na kultystach z apostołem czyli jak Panowie Bogowie przykazali :D

Re: Kwestia zasad

: 31 sty 2017, 12:26
autor: Grzechu12
Kulty też fajne ;D Ciesz się grywalnym chaosem

Re: Kwestia zasad

: 31 sty 2017, 13:19
autor: danyboy
Moje graczowe zdanie:
1. Tak
2. Tak

Iliach, Janos jeszcze Wy i mam kolejną kwestię do wrzucenia, tylko zamknijmy te tematy :D

Re: Kwestia zasad

: 02 lut 2017, 22:24
autor: Grzechu12
Ktoś ma coś przeciwko żebym wystawił armię Genokultu? Miałem od początku gwardii koncepcję na bunt w regimencie-na początku miała to być Renegade Imperial guard, ale nie będę wyciągał już forge worldowych zasad. Jako że na planetę przybyły tyrki Jurgena, daje to fajną opcję na klimat tyranidzkiej inwazji ;) To jak będzie? :D