Zadanie: sprawdzić powód utraty łączności z ciężkim patrolem Relictors Space Marines.
Raport: Na miejscu znaleźliśmy wraki Razorbacków i Dreadnotów naszego zakonu. W pobliżu natknęliśmy się na drużynę mały patrol Gwardii. Po krótkiej wymianie ognia przeciwnik wycofał się z rejonu operacji. Analiza uszkodzeń wraków nie wyjaśnia kto ich zaatakował. Na tym etapie można jedynie wykluczyć wkład Gwardii w ich zniszczenie.
Misja: Kill Team Firefight
Zwycięstwo, strat 0, Promethium +1, Cheif - nowa umiejętność: Dive, Promethium wydane na Recruit, dołączyło dwóch rekrutów do drużyny: Sly oraz Papa.
Zadanie: Wyprawa w celu uzupełnienia zapasów.
Raport: Wśród ruin odnaleziono stary magazyn.. Podczas próby eksploracji napotkano oddział Flesh Tearers. Serie ostrzegawcze nie odstraszyły przeciwnika. Ukryte po obu stronach magazynu drużyny czekały na błąd przeciwnika. Po krótkiej wymianie ognia i zranieniu kilku Marines wrogi oddział wycofał się.
Misja: Scavenger
Zwycięstwo, strat 0, Promethium +1, Ghost - nowa umiejętność: Marksman, Promethium wydane na Rearm.
Zadanie: Kolejna wyprawa po zapasy.
Raport: Podczas przeszukiwań starego złomowiska napotkano na oddział weteranów Gwardii. Pierwszy otworzył ogień snajper wroga, którego po krótkiej wymianie ognia pokonał 'Ghost'. Długo trwały "podchody" na złomowisku, gdyż obie drużyny próbowały z ukrycia zaskoczyć przeciwnika. W końcu po heroicznym ataku wręcz 'Chiefa', po którym cudem udało mu się przeżyć zmasowany ostrzał udało się zmusić Cadianczyków do ucieczki. W międzyczasie 'Ghost' został zaatakowany przez potwora, którego w końcu udało mu się pokonać, jednak jego rekonwalescencja chwilę potrwa.
Misja: Scavenger;
Zwycięstwo: Promethium +3;
'Psycho' otrzymuje +1BS, 'Papa' nienawidzi Harrego Callahana, 'Mort' awansuje z Rekruta na Troopera, 'Ghost' pauzuje następną grę;
Promethium wydane na Rearm.
Zadanie: Atak na kryjówkę Nekronów.
Raport: Udało się zlokalizować wejście do kryjówki Nekronów. Relictorsi podjęli próbę infiltracji, jednak pech prześladował ich od samego początku. Szarża Chiefa na jednego z Nekronów uruchomiła alarm, a walka wręcz z nim trwała bardzo długo. Psycho uszkodził Heavy Bolter już podczas pierwszej salwy. Bez wsparcia ciężkiej broni Nekroni szybko ranili wszystkich scoutów. Chief podjął decyzję o przerwaniu operacji.
Misja: The Raid (attacker);
Porażka: Promethium +1;
'Chief' otrzymuje umiejętność Marksman, 'Mort' nienawidzi W-9, 'Papa' nabawił się Frenzy i pauzuje następną bitwę. 'Papa' awansuje na Troopera.
Dokonano zakupu uzbrojenia i wymiany sprzętu między wojownikami.
Zadanie: Atak na kryjówkę Grey Knights.
Raport: Szybki atak na bazę - natychmiastowy ostrzał z dwóch Heavy Bolterów, ze wsparciem snajpera - zniszczone wejście oraz zabity jeden z przeciwników, zakończone udaną ewakuacją. W czasie wymiany ognia lekko ranni zostali Psycho i Ghost.
Misja: The Raid (attacker);
Zwycięstwo: Promethium +1;
'Hammer' otrzymuje umiejętność Dive.
Dokonano zakupu uzbrojenia.
Zadanie: Misja najwyższej wagi - zamach na przywódcę bandy Flesh Tearers.
Raport: Udało się zbliżyć do kryjówki wrogiej bandy. Niestety trzeba było przebić się przez wrogie siły zanim Damascus pojawił się w polu widzenia - a pojawił się w obstawie Teminatora. Misja zakończona sukcesem - udało się zlikwidować cel główny (Damascusa) oraz poboczny (Terminatora), oraz opuścić teren przeciwnika ponosząc niewielkie straty.
Misja: Hit and Run: Assassinate;
Zwycięstwo: Promethium +4;
'Psycho' otrzymuje umiejętność Infiltratrion.
'Mort' dostaje Frenzy i pauzuje najbliższą bitwę.
Dokonano zakupu uzbrojenia.
Zadanie: Poszukiwanie Promethium
Raport: Czarny dzień w historii drużyny: podczas poszukiwania Promethium natrafili na 3rd Strike Squad Grey Knightów. W czasie krótkiej wymiany ognia poległ dowódca drużyny Dan 'Chief' Kruszankin. Misję dokończono po wycofaniu się przeciwnika.
Dan 'Chief' Kruszankin - poległy na polu chwały;
Walter 'Ghost' Murphy - zdobywa umiejętność Fast Shot, awansuje na Leadera;
John 'Sly' Boon - awansuje z Rekruta na Troopera;
Ze względu na zmianę Leadera nie można wykonać Recruit/Rearm.