Zapraszam do zapisów w postaci posta w tym temacie, jak powinien wyglądać napisane jest w zasadach
Losowanie par, jak już się wszyscy zapiszą.
Dyskusja ogólna
- Seba_stian
- Posty: 557
- Rejestracja: 07 paź 2015, 17:38
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: Malifaux, Legenda 5 Kręgów LCG, Infinity, Blood Bowl
- Kontakt:
Re: Dyskusja ogólna
Ładnie, jest już 8 Teamów!
Grajmy!
Grajmy!
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: Dyskusja ogólna
Czekam jeszcze na odpowiedź/zgłoszenie od Torne.
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: Dyskusja ogólna
OK! Mamy wstępne drużyny zgłoszone, ruszamy z kampanią!
Zapisy nie są zamknięte, można dołączyć w każdej chwili jakby co
Pojawiły się nowe zapisy w regulaminie.
1. Wspinaczka na maksymalną wysokość 3" (wysokość piętra ruin GW) odbywa się po udanym teście Siły lub Inicjatywy i "kosztuje" CAŁY ruch, nie ważne jaką wartość M model posiada. Oznacza to, że aby się wspinać na 3" trzeba zaczynać ruch bezpośrednio pod miejscem gdzie chcemy zacząć wspinaczkę i kończymy w miejscu wdrapania się.
Możliwe jest wykonanie akcji bieg (bieg należy zadeklarować zanim wykona się ruch/testy) i pokonanie dwóch pięter (lub dwóch prób wejścia na jedno) o ile drugie zaczyna się bezpośrednio nad podstawką po wspięciu się na pierwsze piętro (wtedy wymagany jest kolejny testy S lub I).
Nieudany test S lub I powoduje, że wojownik nie wdrapał się i pozostaje w miejscu.
Zejście z 3" piętra kosztuje cały ruch, ale nie wymaga żadnego testu.
Wszelkie uwagi i komentarze mile widziane
Losowanie par już dzisiaj, obserwujcie forum!
Zapisy nie są zamknięte, można dołączyć w każdej chwili jakby co
Pojawiły się nowe zapisy w regulaminie.
- Gracz może udać się na urlop, wystarczy, że mi zgłosi ten fakt - będzie on pomijany w losowaniu par, będzie miał naliczane pauzy;
- W okresie wakacyjnym mamy 14 dni na rozegranie rundy;
- Nie ma kar za nie rozegranie rundy, po prostu gracze nie dostają nagród ani kar;
- Przy nieparzystej liczbie graczy obowiązkowy pauzujący będzie wybierany w następującej kolejności:
- gracz, który nie pauzował w ostatniej rundzie;
- gracz z najmniejszą liczbą pauz;
- losowany;
1. Wspinaczka na maksymalną wysokość 3" (wysokość piętra ruin GW) odbywa się po udanym teście Siły lub Inicjatywy i "kosztuje" CAŁY ruch, nie ważne jaką wartość M model posiada. Oznacza to, że aby się wspinać na 3" trzeba zaczynać ruch bezpośrednio pod miejscem gdzie chcemy zacząć wspinaczkę i kończymy w miejscu wdrapania się.
Możliwe jest wykonanie akcji bieg (bieg należy zadeklarować zanim wykona się ruch/testy) i pokonanie dwóch pięter (lub dwóch prób wejścia na jedno) o ile drugie zaczyna się bezpośrednio nad podstawką po wspięciu się na pierwsze piętro (wtedy wymagany jest kolejny testy S lub I).
Nieudany test S lub I powoduje, że wojownik nie wdrapał się i pozostaje w miejscu.
Zejście z 3" piętra kosztuje cały ruch, ale nie wymaga żadnego testu.
Wszelkie uwagi i komentarze mile widziane
Losowanie par już dzisiaj, obserwujcie forum!
Re: Dyskusja ogólna
Pytanie takie, czy najemnicy za promethium liczą się do limitu ilości modeli w teamie? Czy można mieć np. 10 ludków i nająć dodatkowego 11 najemnika?
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: Dyskusja ogólna
Liczą się, team nie może w żadnym momencie przekroczyć wymaganych limitów ludzi czy specjalistów.
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: Dyskusja ogólna
Dwie sprawy:
Pierwsza - czekamy z kampanią aż Leszek i Gromek rozegrają bitwę w tym tygodniu, żeby nie potrzebnie pauzy nie mieli.
Norb, Torne muszą zaktualizować swoje karty graczy. Torne w ogóle, a Norb bo napisał, że na coś będzie wydawał PC.
Druga sprawa - umiejętność Dive, którą mają szefowie drużyny Norba i moja:
"A Fighter with this skill can run and hide in the same turn."
Zastanawiałem się jak to zinterpretować i wyszło mi że:
- można biec i się ukryć;
- można biec pozostając w ukryciu (przy zachowaniu warunku bycia cały czas za osłoną);
Jakby ktoś miał uwagi do tej interpretacji to zapraszam tu lub pw
Pierwsza - czekamy z kampanią aż Leszek i Gromek rozegrają bitwę w tym tygodniu, żeby nie potrzebnie pauzy nie mieli.
Norb, Torne muszą zaktualizować swoje karty graczy. Torne w ogóle, a Norb bo napisał, że na coś będzie wydawał PC.
Druga sprawa - umiejętność Dive, którą mają szefowie drużyny Norba i moja:
"A Fighter with this skill can run and hide in the same turn."
Zastanawiałem się jak to zinterpretować i wyszło mi że:
- można biec i się ukryć;
- można biec pozostając w ukryciu (przy zachowaniu warunku bycia cały czas za osłoną);
Jakby ktoś miał uwagi do tej interpretacji to zapraszam tu lub pw
- Seba_stian
- Posty: 557
- Rejestracja: 07 paź 2015, 17:38
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: Malifaux, Legenda 5 Kręgów LCG, Infinity, Blood Bowl
- Kontakt:
Re: Dyskusja ogólna
Tak z ciekawości, wartość Teamu liczona jest na daną (najbliższą misję) czy też po prostu tak jak jest?
Bo dziś jak widać po raporcie, Kędzior rzucał pięknie i moje jednostki padały aż miło (przynajmniej dla przeciwnika)
Na szczęście nikt nie zginął "na stałe", ale 3 z 6 jednostek pauzuje, więc najbliższa misja będzie ciężka. Albo zrobię po prostu od razu taktyczny odwrót, żeby nie ponieść większych strat
Tak czy inaczej, misja dziś był ciężka, ale grało się fajnie Ale liczę na więcej "hitów" z mojej strony na przyszłość
P.S. Pojawiło się dwóch nowych graczy SWA Zagrali dziś pierwszą bitwę, więc liczę że się wkręcą i niedługo pograją z nami (mają już swoje oddziały)
Walka trwa!!!
Bo dziś jak widać po raporcie, Kędzior rzucał pięknie i moje jednostki padały aż miło (przynajmniej dla przeciwnika)
Na szczęście nikt nie zginął "na stałe", ale 3 z 6 jednostek pauzuje, więc najbliższa misja będzie ciężka. Albo zrobię po prostu od razu taktyczny odwrót, żeby nie ponieść większych strat
Tak czy inaczej, misja dziś był ciężka, ale grało się fajnie Ale liczę na więcej "hitów" z mojej strony na przyszłość
P.S. Pojawiło się dwóch nowych graczy SWA Zagrali dziś pierwszą bitwę, więc liczę że się wkręcą i niedługo pograją z nami (mają już swoje oddziały)
Walka trwa!!!