OK! Mamy wstępne drużyny zgłoszone, ruszamy z kampanią!
Zapisy nie są zamknięte, można dołączyć w każdej chwili jakby co
Pojawiły się nowe zapisy w regulaminie.
- Gracz może udać się na urlop, wystarczy, że mi zgłosi ten fakt - będzie on pomijany w losowaniu par, będzie miał naliczane pauzy;
- W okresie wakacyjnym mamy 14 dni na rozegranie rundy;
- Nie ma kar za nie rozegranie rundy, po prostu gracze nie dostają nagród ani kar;
- Przy nieparzystej liczbie graczy obowiązkowy pauzujący będzie wybierany w następującej kolejności:
- gracz, który nie pauzował w ostatniej rundzie;
- gracz z najmniejszą liczbą pauz;
- losowany;
I poprawki (mam nadzieję ostatnie) do wspinaczki:
1. Wspinaczka na maksymalną wysokość 3" (wysokość piętra ruin GW) odbywa się po udanym teście Siły lub Inicjatywy i "kosztuje" CAŁY ruch, nie ważne jaką wartość M model posiada. Oznacza to, że aby się wspinać na 3" trzeba zaczynać ruch bezpośrednio pod miejscem gdzie chcemy zacząć wspinaczkę i kończymy w miejscu wdrapania się.
Możliwe jest wykonanie akcji bieg (bieg należy zadeklarować zanim wykona się ruch/testy) i pokonanie dwóch pięter (lub dwóch prób wejścia na jedno) o ile drugie zaczyna się bezpośrednio nad podstawką po wspięciu się na pierwsze piętro (wtedy wymagany jest kolejny testy S lub I).
Nieudany test S lub I powoduje, że wojownik nie wdrapał się i pozostaje w miejscu.
Zejście z 3" piętra kosztuje cały ruch, ale nie wymaga żadnego testu.
Wszelkie uwagi i komentarze mile widziane
Losowanie par już dzisiaj, obserwujcie forum!