Proszę bardzo
Mój przeciwnik grał Adeptus Mechanicus z dodatkiem gwardii i custodes.
Ja natomiast grałem:
HQ
1 Brother Captain (psycanon+młot)
Elita
5 Paladyni (2x Psycanon+Mlot)
5 Paladyni (2x Psilancer+Mlot)
1 Paladyn Ancient (Psycanon)
1 Vindicaire Assasin
HS
1 Dreadknight (2xFist,Heavy Incinerator,teleport)
1 Dreadknight (2xFist,Gatling, Heavy psycanon)
1500pkt
Brother captain, chciałem sprawdzić jak działa jego podwajanie zasięgu Smite. Nie jest źle ale sam smite (wersja GK) szału nie robi a można sobie oddział pokaleczyć.
Termosy twarde ale -1 do trafień z broni ciężkiej trochę robi a mobilne nie są. Dlatego trzeba jak najwięcej z teleportu i GoI.
Natomiast psilancer widzę potencjał w nim potencjał oraz storm bolter.
Paladin Ancient wg mnie chyba za drogi jednak tak patrzę to GK to armia, która musi się rozproszyć a nie iść całą gromadą.
Vindicaire pomimo pechowych rzutów i zapomnieniu jego kilku umiejętności oceniam dobrze, ma chłopak talent
.
Dreadknight...wzieli na siebie dużo strzałów ale też dużo nie zrobili a swoje kosztują, jeszcze ich posprawdzam.
Co boli to, że możemy jedynie jedną daną moc rzucić na turę.
Rozpiska wiadomo taka aby po prostu zagrać, zobaczyć jak to wygląda.
Takie miałem wrażenie, że GK to dopiero w walce wręcz się rozkręcają a strzelanie to takie pitu pitu
(trochę czułem jakbym grał orkami
).
A taka moja rozpiska termo GK to jak najwięcej w rezerwy, jeszcze przydałoby się jakis przeciw panc np (drednot venerable z laską i miską).
Gra się tym przyjemnie choć mam ochotę zagrać zmechanizowaną gwardią (tak jak kiedyś grałem)+ inkwizycja albo adeptus mechanicus