Liga 7 wspaniałych!
-
- Posty: 191
- Rejestracja: 04 sie 2016, 19:56
- bitewniaki: W40k (Orkz, GK)
Malifaux (Guild-Sonia)
Warmachine (Cygnar)
Nastawiam się na X-wing ;)
Liga 7 wspaniałych!
Regulamin
Fazy:
Liga składa się z trzech faz:
Faza wstępna do 1.10
Zgłoszenia na podstawie zgłoszeń zostaną ustalone grupy i dokładniejsze zasady awansowania to fazy pucharowej.
Faza grupowa do 1.12
Jest jedna grupa w której są wszyscy gracze, każdy gracz gra z każdym czyli maks 6 bitew.
Do tabeli wliczają się 3 najlepsze wyniki (dlatego optymalnie najlepiej rozegrać 3-4 bitwy). Pozostałe bitwy wliczają się do pozostałych punktów.
Dodatkową za każdą bitwe dostajemy +1 punkt do tabeli.
Przykład:
Gracz rozegrał 5 bitew gdzie zdobył 20,17,14,10,5 punktów. W tabeli ma (20+17+14) + 5x1=56pkt (71pkt)
Do fazy finałowej awansuje 4 najlepszych graczy.
Kolejność miejsc w przypadku tylu samych pkt jest następująca:
Wynik najlepszych 3 gier + punkty za rozegrane bitwy
Suma wszystkich punktów
Bezpośredni wynik
Ilość rozegranych bitew (kto więcej ten lepiej)
Faza finałowa od 2.12
Mamy 2 pary półfinałowe (1 vs 4 i 2 vs 3) wygrani awansują do finału a przegrani będą grać o 3 miejsce.
Zasady ogólne
Gramy jedną armią, możemy brać sojuszników ale nasza armia bazowa musi stanowić 50%+1 pkt podczas rozpiski.
Zasady ustalają między sobą gracze, nie wnikam czy to bitwa z turnieju czy bitwa klimaciarska w domu to samo dotyczy zasad.
Jednak są 2 ważne kwestie
1) Jeżeli mamy zamiar grać bitwę z turnieju to musimy ustalić to przed grą, nie ma że pod koniec kiedy znany jest wynik.
2) Jeżeli gracze nie są wstanie się dogadać w kwestiach zasad gry to:
2. BUDOWA ARMII:
- Każdy gracz ma na budowę armii 1500pkt
- max 1 Lord of War w armii
- max 3 Flyers w armii
- dopuszczone modele FW do max 31 Power Level
- niedopuszczone są armie unbound
- stoły 60"x48
- Proxy w granicach rozsądku
- Gramy na karty!
3. ZASADY OGÓLNE:
- Obowiązują zasady 8 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW
- moce i warlord traity wyznaczamy wg rulebooka (tj. można wybrać lub losować)
- obowiązują zasady "Matched play missions" (str. 215): Psychic focus, Strategic discipline i Tactical reserves oraz boots on the ground, first turn i objective secured.
- W przypadku masakry jest 20:0
- Random Game Lenght: 6 tura na 3+, 7 tura na 4+
- Lasy traktowane są jakby zasłaniały w 50% i są „do nieba”
- Gramy na karty!
- Proxy w granicach rozsądku
- Misje losowane z podręcznika zarówno eternal jak i maelstorm.
Zgłoszenia
Gromek - GK
Spyro -DG
Janos - GK
Grzechu -IG
Dany -SM
Prezes- SW
Piter - Eldars
Tabela
Gromek - GK 8+3 =11+2=13
Spyro -DG 20+17+12=49+3=52
Janos - GK
Grzechu -IG 0=0+1=1
Dany -SM
Prezes- SW
Piter - Eldars 17+3=20+2=22
Ostatnio zmieniony 26 paź 2017, 21:44 przez Gromek, łącznie zmieniany 4 razy.
Re: A może liga/puchar?
Podoba mi się ta kombinacja, jestem na tak Oby tylko zgłosiła się odpowiednia liczba chętnych do gry, co by liczba osób w grupach była ok
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: A może liga/puchar?
Osobiście jeszcze nie wiem.
Proponowałbym jednak nie mieszać do tego kampanii (choć to decyzja samych graczy) gdyż ona jest raczej fluffowo-funowa a nie kompetytywna (jak liga).
Proponowałbym jednak nie mieszać do tego kampanii (choć to decyzja samych graczy) gdyż ona jest raczej fluffowo-funowa a nie kompetytywna (jak liga).
- Grzechu12
- Posty: 711
- Rejestracja: 01 sie 2015, 18:31
- bitewniaki: Kings of War, 9th Age, Age of Sigmar, Malifaux
Re: A może liga/puchar?
Dla mnie ok ale jakies zasady by sie przydaly - taka dowolnosc jest spoko w kampanii, liga powinna miec swoje ograniczenia, punkty, detachmenty itd.
"Your doom is coming, man-things."
Re: A może liga/puchar?
Jestem za ligą ale z obostrzeniami, żeby nie było przegięć rozpiskach
-zakaz dublowania detachmentów
-zakaz wystawiania 4 jednostek z jednakowym keywordem oznaczającym rodzaj jednostki i zakaz wystawiania 3 takich samych jednostek (aby nie grac armiami pokroju 5x DP)
- zakaz FW powyżej łącznej wartości PL 31
Limity nie obowiązywałyby jeśli mecz były rozgrywany na turniejach. Wtedy przyjmujemy reg turnieju
Jeśli ktoś ma jakieś pomysły co do innych cięć to walcie śmiało
-zakaz dublowania detachmentów
-zakaz wystawiania 4 jednostek z jednakowym keywordem oznaczającym rodzaj jednostki i zakaz wystawiania 3 takich samych jednostek (aby nie grac armiami pokroju 5x DP)
- zakaz FW powyżej łącznej wartości PL 31
Limity nie obowiązywałyby jeśli mecz były rozgrywany na turniejach. Wtedy przyjmujemy reg turnieju
Jeśli ktoś ma jakieś pomysły co do innych cięć to walcie śmiało
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: A może liga/puchar?
Ja nieśmiało - zakaz DemonPrincy i WaveSerpentów i StormRavenów
- Grzechu12
- Posty: 711
- Rejestracja: 01 sie 2015, 18:31
- bitewniaki: Kings of War, 9th Age, Age of Sigmar, Malifaux
Re: A może liga/puchar?
Dla mnie to tak:
-max 1 unit z sv2+
-max 2 unity z charaktersytyką W większą niż 5
-max 2 unit z toughnessem większym niż 5 (do max 8)
- maksymalny rzut obronny na 3+, w żadnym wypadku w trakcie gry nie może być lepszy,
- Inv 4++ liczy się jako Inv 5++
- Nie można dublować slotów Elit, Heavy Supportu, Fast Attack
- Summoning podlega tym samym restrykcjom co rozpiska jeżeli chodzi o dublowanie jednostek.
- W rozpisce nie można mieć żadnych bohaterów imiennych i relikwi.
- zabronione Imperial Armor
- zabronione LoW
Nie będzie robotów, spamu dreadkinghtów/landków/princów itd. Fw też jest słabo zbalansowane
-max 1 unit z sv2+
-max 2 unity z charaktersytyką W większą niż 5
-max 2 unit z toughnessem większym niż 5 (do max 8)
- maksymalny rzut obronny na 3+, w żadnym wypadku w trakcie gry nie może być lepszy,
- Inv 4++ liczy się jako Inv 5++
- Nie można dublować slotów Elit, Heavy Supportu, Fast Attack
- Summoning podlega tym samym restrykcjom co rozpiska jeżeli chodzi o dublowanie jednostek.
- W rozpisce nie można mieć żadnych bohaterów imiennych i relikwi.
- zabronione Imperial Armor
- zabronione LoW
Nie będzie robotów, spamu dreadkinghtów/landków/princów itd. Fw też jest słabo zbalansowane
"Your doom is coming, man-things."
-
- Posty: 191
- Rejestracja: 04 sie 2016, 19:56
- bitewniaki: W40k (Orkz, GK)
Malifaux (Guild-Sonia)
Warmachine (Cygnar)
Nastawiam się na X-wing ;)
Re: A może liga/puchar?
Zróbmy jak kononowicz i zakażmy wszystko . A tak poważnie w lidze będzie dowolność jeżeli dwóch graczy chcę grać tak to nie będę im tego zakazywał . Będzie natomiast też jeden schemat w przypadku gdyby gracze nie dogadywali się (punkty, misja, karty, ograniczenia). Co do ograniczeń to raczej jak już takie jak Maciek podał. Ewentualnie faza pucharowa może być na jakieś sztywne punkty . Dobra ludziska zgłaszać się
- Grzechu12
- Posty: 711
- Rejestracja: 01 sie 2015, 18:31
- bitewniaki: Kings of War, 9th Age, Age of Sigmar, Malifaux
Re: A może liga/puchar?
Pan niedoszyły prezydent widać miał jakąś wizję, którą teraz przekazuje na yt
A tak na temat, to twoja liga -twoje zasady wrzuć info na fb, wiecej osób tam zagląda
A tak na temat, to twoja liga -twoje zasady wrzuć info na fb, wiecej osób tam zagląda
"Your doom is coming, man-things."
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: A może liga/puchar?
Trochę jak Grzechu pisze - wrzuć regulamin, posłuchaj opinii, zmodyfikuj, bądź nie, zatwierdź i ruszamy