Gromek pisze: ↑15 sty 2018, 20:42
Zgłaszam się.
Pytanko czy to przypadek czy celowe że są wyniki losowania na umiejętności których nie ma?
Np: 41 do 43 , 53 itd
Misje będą jakieś docelowe w początkowej fazie (ze względu na małe punkty i mało liczbę oddziałów) czy gracze sami między sobą decydują?
Odpowiadając na pierwsze pytanie - To po prostu niedopatrzenie. Musiałem pewnie niechcący to wyciąć kiedy bawiłem się w "wersję kolorową"
Co do drugiego pytania - Gracze sami będą mogli decydować na jakich zasadach będą rozgrywali bitwę. Będą oczywiście jakieś specjalne zasady pola bitwy , np. wybudowane wcześniej przez gracza umocnienia, tudzież silne zakłócenia z osnowy czy inne fabularne bonusy czy ujemne modyfikatory do czegoś. Dodatkowo będą też różne wydarzenia w danej galaktyce, np. Rogue Trader będzie rzucał tabelkę za jaki artefakt będzie chciał zapłacić kilkukrotnie więcej, gracze będą mogli wystawiać na siebie różne listy gończe i będą za wykonanie zadania płacić zdobytymi zasobami , etc. Scenariusze bitew również prawdopodobnie się pojawią, ale jako luźny dodatek dla tych, którzy będą chcieli rozegrać bitwę inną niż standardowa, tak aby nadać nieco fabularnej otoczki rozgrywanej batalii.
Ogólnie koncepcja kampanii ma na celu nadania smaczku Role Playowości oraz RolePlayu. Jak to już MaCa się śmiał, historia waszego bohatera rozwija się wraz z kampanią. Może stracić rękę, może nie rzucać testów psioniki, a może nawet zostać uzależniony od jakiegoś "czegoś" ( tutaj żartobliwie jest, że można zostać alkoholikiem, jednak wiadomo że chodzi tu też w głównej mierze o wszelakie "używki" 41 milenium" )