#12 Walki o Pustkowia Chaosu! [Olsztyn] 28.04.2019 1410 pkt.

W mrocznych wiekach dalekiej przyszłości istnieje tylko wojna
Awatar użytkownika
Giovanni
Posty: 13
Rejestracja: 02 sie 2018, 5:28
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: WH 40K, Kill Team
Kontakt:

#12 Walki o Pustkowia Chaosu! [Olsztyn] 28.04.2019 1410 pkt.

Post autor: Giovanni » 28 mar 2019, 11:04

#12 Walki o Pustkowia Chaosu! [Olsztyn] 28.04.2019 1410 pkt.

Miejsce: lokal OKGB - Warmińska 4, Olsztyn

Data: 28.04.2019 godz 11:00 - 20:00

Zapisy: PW do mnie, email, w temacie

Płatność: 20 zł (10 zł dla członków OKGB)

Sędzia: Pan Podręcznik i Eduseek (w tej kolejność :D)

Budowa armii:
- gramy na 1410 pkt.
- max 3 detachmenty (mogą się powtarzać)
- LoW dopuszczone
- Forge World dopuszczony
- Vigilus dopuszczony
- zasada Understrength Units nie jest używana na turnieju

Zasady ogólne:
- Gramy na Blatach 48”x60”
- Gramy na karty Maelstorm
- Gramy na "WH40K 8th edition FAQ and Clarifications (Version: DRAFT 3)"
LINK: https://drive.google.com/file/d/1Ih2UKk ... s7NK_/view
- Refined Strategy: przed każdą grą odrzucamy 6 kart ze swojej talii
- pod koniec tury możemy zgłosić wykonanie maksymalnie 3 Tactical Objective!
- pod koniec swojej tury możemy odrzucić maksymalnie 1 aktywny Tactical Objective
- nawet jeżeli dobrany Tactical Objective jest niemożliwy do wykonania - nie może zostać wymieniony na inny
- w każdej misji wystawia się całą armię na raz, zamiast klasycznego wystawiania jednostek na zmianę, pierwszy wystawia się gracz, który nie wybierał strony
- Obowiązują zasady 8 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz ustalenia Ligi Sędziowskiej i Beta Rules
- obowiązują zasady: Psychic focus, Strategic discipline, Tactical reserves, Matched play mission rules, Organised Events
- wszystkie objective marker muszą być umieszczone na poziomie gruntu
- Random Game Lenght: 6 tura na 3+, 7 tura na 4+
- D3 VP = 2 VP, D6 VP = 4
- okna ruin na parterze traktujemy jako zabite dechami (brak LoS), pozostałe piętra według WYSWIG'u
- modele z keyword <INFRANTRY> mogą przechodzić przez RUINY bez ograniczeń
- modele z kewyword <INFRANTRY> dostają cover kiedy stykają się podstawką ze ścianą
- las traktujemy jakby zawsze zasłaniał w 51%, modele inne niż <INFRANTRY> Muszą mieć przynajmniej 51% hulla lub podstawki w lesie!!!
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszy (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- zakaz rozpoczynania kolejnej rundy 15 minut przed końcem czasu
- każde 5 min spóźnienia w oddaniu wyników oznaczają -3DP do klasyfikacji końcowej
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją. .

Rozpiski: Za wysłanie poprawnej rozpiski na adres warhammer40kolsztyn@gmail.com do 22.04.2019 +10DP do końcowego rankingu. Przykład rozpiski poniżej:

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+PLAYER: Michael Bræmer Nielsen
+ PLAYER TOURNEYKEEPER PROFILE: Michael Bræmer Nielsen, 1
+ ARMY FACTION: Blood Angels
+ TOTAL COMMAND POINTS: 13
+ TOTAL KILL POINTS: 14
+ TOTAL ARMY POINTS: 1991 pts
+ ARMY FACTIONS USED: Blood Angels, Adeptus Mechanicus
+ TOTAL REINFORCEMENT POINTS: Not Applicable
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
== Batallion Detachment == Blood Angels [568 Points] 5 CP
HQ: Captain with Jump Pack (93), Storm Shield (15), Thunder Hammer (21), Angels Wings (1
CP), Death Visions of Sanguinius (1 CP) - [6pls] [129pts] – WARLORD <Selfless Valour>
HQ: Captain with Jump Pack (93), Storm Shield (15), Thunder Hammer (21), The Hammer of
Baal (free), Death Visions of Sanguinius (1 CP) - [6pls] [129pts]
HQ: Mephiston (145) - [8pls] [145pts] - Psychic Powers: Smite, Quickening, Unleash Rage, Wings
of Sanguinius
TR: 5 Scouts (55), Combat knife and bolt pistol (0) - [4pls] [55pts]
TR: 5 Scouts (55) - [4pls] [55pts]
TR: 5 Scouts (55) - [4pls] [55pts]
== Batallion Detachment == Adeptus Mechanicus [1423 Points] 5 CP
HQ: Tech-priest Enginseer (35), Omnissian axe (0), Servo-arm (12) [3pls] [47pts]
HQ: Tech-priest Enginseer (35), Omnissian axe (0), Servo-arm (12) [3pls] [47pts]
TR: Skitarii Rangers (5*7=35) [4pls] [35pts]
TR: Skitarii Rangers (5*7=35) [4pls] [35pts]
TR: Skitarii Rangers (5*7=35) [4pls] [35pts]
FA: Sydonian Dragoons (6*59=354), Broad spectrum data-tether (6*0=0), Taser lance (6*9=54)
[18pls] [408]
FA: Sydonian Dragoons (6*59=354), Broad spectrum data-tether (6*0=0), Taser lance (6*9=54)
[18pls] [408]
FA: Sydonian Dragoons (6*59=354), Broad spectrum data-tether (6*0=0), Taser lance (6*9=54)
[18pls] [408]
ARMY REINFORCEMENT POINTS: 0
ARMY REINFORCEMENT FACTION: NONE

Więcej szczegółów można znaleźć w zasadach ETC na stronie 14stej: https://drive.google.com/file/d/1NrA9hT ... 7of9RXIBfo

PUNKTACJA:
Na wynik składają się 4 elementy:
a) Kill Pointy - co 1 KP różnicy - 1VP (do max 6).
b) Eternal War - zgodnie z zasadami misji
c) Tactical Objectives
d) First Strike (zniszczenie unitu przeciwnika w pierwszej battle round), Linebreaker, Slay the Warlord po 1VP każdy

Ostateczny wynik bitwy wyznaczamy z poniższej tabelki:
Różnica VP..........................wynik bitwy
0 ................................... 10 - 10
1-2 ................................. 11 - 9
3-4 ................................. 12 - 8
5-6 ................................. 13 - 7
7-8 ................................. 14 - 6
9-10 ................................ 15 - 5
11-12 ............................... 16 - 4
13-14 ............................... 17 - 3
15-16 ............................... 18 - 2
17-18 ............................... 19 - 1
18+ ................................. 20 - 0

RAMÓWKA:
11:00 - 11:30 zapisy
11:30 - 14:00 I Bitwa
14:00 - 14:30 Przerwa
14:30 - 17:00 II Biwa
17:00 – 19:30 III Bitwa
19:30 – 20:00 Sprzątanie, podziękowania oklaski itp. :D

MISJE:
Gramy na misje ETC
Link: https://drive.google.com/file/d/1t3vuHd ... kqgnr/view
1. Mission 4
2. Mission 3
3. Mission 2

CZYNNOŚCI PRZED BITWĄ

1. Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker.
2. Odrzucamy karty w ramach zasady Refined Strategy
3. Zaczynając od gracza, który wygrał #1 następuje wybór Warlord Traitów.
4. Zaczynając od gracza, który wygrał #1 następuje wybór Psychic Powers.
5. Zaczynając od gracza, który wygrał #1 następuje wybór Relics oraz wszelkie decyzje odnośnie wykorzystania stratagemów na dodatkowe relikty i tym podobne, np. Death Visions of Sanguinius.
6. Rozmieszczenie objective markerów.
7. Rzut na wybór strony.
8. Gracz, który przegrał #7 wystawia swoją całą armię, następnie armię wystawia przeciwnik.
9. Gracz, który wystawił się jako pierwszy decyduje kto zacznie.
10. Rzut na przejęcie inicjatywy.
11. Pre-game deployment (wynikający np ze zdolności oddziałów czy użytych stratagemów takich jak Forward Operatives).
12. Gracze oznajmiają pozostałą im ilość CP
13. Rozpoczęcie właściwej rozgrywki

OCENA MODELARSKA:

MALOWANIE [0 - 7pkt]
1pkt. - 50%armii jest pomalowana minimum 3 kolorami
2pkt. – 75%armii jest pomalowana minimum 3 kolorami
3pkt. - 100% armii jest pomalowana minimum 3 kolorami
5pkt. - 100% armii jest pomalowana minimum 3 kolorami, a do tego są wycieniowane
7ptk. - 100% armii jest pomalowana minimum 3 kolorami, są wycieniowane, posiadają freehandy, a wszystkie kabelki, oczka, sakwy itp są wykończone czyli ogólnie wgniata w ziemie :D

PODSTAWKI [0 - 2 pkt]
0 pkt. - większość podstawek nie jest pomalowanych lub są pomalowane jednym kolorem
1 pkt. - większość podstawek jest pokrytych trawką, posypką lub wycieniowanym piaskiem
2 pkt. – wszystkie podstawki są pokryte trawką, posypką lub wycieniowanym piaskiem

DODATKOWE [-5 - 5 pkt]
1 pkt. - modele utrzymują schemat względem KEYWORDu
1 pkt. - gracz posiada w swojej armii konwersje (przy czym lascannon przytopiony to terminatora nie jest uznawana za konwersję)
1 pkt. - armia posiada rozróżnienie oddziałów
2 pkt. - armia posiada pełny WYSYWIG (proxowanie modeli uniemożliwia uzyskanie tego punktu)
- 3 pkt. - gracz nie posiada papierowych zasady swojej armii, kostki, miarki, znaczników, karty
- 2 pkt - armia posiada proxy (np. rhino wystawiony jako land raider)

Turniej zostanie zgłoszony do Ligi Ogólnopolskiej.
Zgłoszenia:
1. Mariusz Woźniak *
2. Jakub Dowgun *
3. Paweł Bogdaszewski
4. Maciej Sudnikiewicz *
5. Piotr Erlik
6. Krystian Kos *
7. Piotr Marianski
8. Bartek Adamiak
9. Piter
10. Bartek
11. Grzegorz Szczepański *
12.
* - członek OKGB

Challenge:
Krystian vs Piter
Gromek vs Jakub
Spyro vs Paweł
Eduseek vs Grzesiek
Facebook Ogólnopolskiej Ligi WH40k: https://www.facebook.com/Liga40k/?ref=bookmarks

ODPOWIEDZ