#26 Walki o Pustkowia Chaosu! 2000 pkt.

W mrocznych wiekach dalekiej przyszłości istnieje tylko wojna
Awatar użytkownika
Giovanni
Posty: 42
Rejestracja: 02 sie 2018, 5:28
Lokalizacja: Olsztyn
bitewniaki: WH 40K, Kill Team
Kontakt:

#26 Walki o Pustkowia Chaosu! 2000 pkt.

Post autor: Giovanni »

#26 Walki o Pustkowia Chaosu! 2000 pkt.

Miejsce: lokal OKGB - Warmińska 4, Olsztyn
Data: 12.12.2021 godz.: 8:00 - 18:00
Zapisy: PW do mnie, email, w temacie
$$$: 20 zł
Sędzia: Pan Podręcznik, Eduseek

Budowa armii:
- gramy na 2 000 pkt.
- LoW, FW, Fortfification Network dopuszczony
- Understrength Units niedopuszczone
- maksymalnie 3 takie same unity (nie dotyczy troopsów)
- maksymalnie 3 detachmenty
- maksymalnie 2 unity Aircraft

Zasady ogólne:
- Gramy 3 bitwy
- Gramy na Blatach 44”x60”
- Oszukiwanie skutkuje dyskwalifikacją
- 15 minut przed końcem czasu danej gry, nie rozpoczynamy kolejnej rundy. Zasada dotycząca scorowania przez drugiego gracza Primary Objective w 5 battle round pod koniec tury zamiast na początku command phase - nie jest przenoszona na poprzednie rundy w wypadku nierozegrania 5 rundy.
- 10 min spóźnienia w oddaniu wyników oznaczają -5DP do klasyfikacji końcowej, 20 min spóźnienia to -15DP
Rozpiski: Za niewysłanie poprawnej rozpiski na adres mariuszwozniak1995@gmail.com do 7.12.2021 -5DP do końcowego rankingu.
- w rozpisce musi być zawarty warlord, a także muszą być przypisane do unitów wszystkie używane czary, traity, relikty.
- w rozpisce muszą być uwzględnione wszystkie inne zasady, które są opisane jako before the game, które wynikają z gemów, traitów, czarów lub reliktów.
- brakujących powyższych informacji nie można uzupełnić w czasie turnieju, gracz który nie wpisał w rozpiskę danego elementu, gra bez tego elementu (relikty, traity, czary). W przypadku braku określonego warlorda, zostaje nim najdroższy charakter w rozpisce, w przypadku braku charaktera zostaje nim najdroższy model w rozpisce.
- rozpiska bez powyższych oznacza brak dodatkowych punktów za wysłanie rozpiski w terminie i brak punktu za rozpiskę w sugerowanym formacie.
- każdy gracz może wnieść do sędziego wniosek o zastosowanie zegara szachowego podczas kolejnej bitwy. Wniosek musi być złożony ustnie, co najmniej na 10 minut przed rozpoczęciem bitwy. Zapewnienie zegara szachowego leży po stronie gracza składającego wniosek. Ostateczna decyzja o zastosowaniu ww. zegara i sposobie rozgrywania meczu leży po stronie sędziego.

PUNKTACJA:
Różnica VP = wynik końcowy DP
0-4 ............................... 10 - 10
5-9 ............................... 11 - 9
10-14 ........................... 12 - 8
15-19 ........................... 13 - 7
20-24 ........................... 14 - 6
25-29 ........................... 15 - 5
30-34 ........................... 16 - 4
35-39 ........................... 17 - 3
40-44 ........................... 18 - 2
45-49 ........................... 19 - 1
50+ .............................. 20 - 0

RAMÓWKA:
7:30 - 8:00 przygotowanie terenów
8:00 – 11:00 I Bitwa
11:00 – 11:30 Przerwa, przestawianie armii, odpoczynek, jedzenie itd.
11:30 - 14:30 II Bitwa
14:30 – 15:00 Przerwa, przestawianie armii, odpoczynek, jedzenie itd.
15:30 – 18:00 III Bitwa

MISJE
1. Priority Target
2. The Scouring
3. Vital Intelligence

OCENA MODELARSKA:
Armia przygotowana do gry (pomalowana) gwarantuje +10vp wg. zasad podręcznikowych. Armia z proxami (nie dotyczy to przyzwoitych konwersji) nie jest armią przygotowaną. Ostateczna decyzja o przyznaniu, bądź nieprzyznaniu, ww. punktów należy do sędziego.

Zgłoszenia:

1. Eduseek
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Facebook Ogólnopolskiej Ligi WH40k: https://www.facebook.com/Liga40k/?ref=bookmarks
ODPOWIEDZ