Fundacja "Szalony Krasnolud" i Olsztyński Klub Fantastyki mają zaszczyt zaprosić na turniej Fantasy Battles The 9th Age "Killl Team". 
Data: 21.02.2016 r. 
Miejsce: Sklep Crazy Dwarf (Olsztyn, ul. Kołobrzeska 30, dawna księgarnia językowa) 
Limit miejsc - 20 
Plan: 
08.00 - rejestracja 
08.15 - 11.15 - 1 bitwa 
11.30 - 14.30 - 2 bitwa 
14.45 - 17.45 - 3 bitwa 
18.00 - ogłoszenie wyników i sprzątanie pobojowiska. 
Nagrody - będzie za 1. miejsce, 2-3 - pamiątkowe dyplomy + nagroda motywacyjna. 
Wjazd: 10 PLN wpisowe + 5 PLN do świni (w sumie 15 PLNów) 
Pod sklepem jest spożywczak, a po drugiej stronie ulicy Biedronka i kolejny spożywczak, na miejscu można zakupić słodkie napoje i energetyki. 
Alkohol - nie. 
Format: 2x1400 pkt - losowe parowanie: gracz lepszy + gracz słabszy (unikamy dream-teamów i osób, które grałyby dwiema armiami) 
Wszystkie armie w sojuszach dzialaja jako "suspicios allies" - ten środkowy z WFB8. 
Progi co 200mp. Generał i BSB po 100pts. 
Gramy na jawne rozpiski. 
Ograniczenia ogólne: 
Min. 3 oddziały 
Nie wystawiamy żadnych Lord'ów! 
Max. 2 takich samych Herosów 
Max. 2 takie same jednostki Core 
Zakaz dublowania jednostek Specjalnych 
Zakaz dublowania jednostek Rzadkich 
Nie więcej niż dwie Machiny Wojenne 
Max. 1 jednostka "Jedyna w swoim rodzaju" (one of a kind). 
Limity punktowe: 
Core - co najmniej 25% 
Specjalne - bez ograniczeń 
Rzadkie - max 25% 
Herosi - max 50% 
Pojedyncze oddziały nie mogą mieć więcej niż 35 modeli albo kosztować więcej niż 400 punktów. 
Na koniec bitwy jednostki sprowadzone do 25% ilości początkowej modeli lub mniej, albo te które uciekają oddają 50% victory points. Jednostki uciekające oraz sprowadzone do 25% lub mniej w dalszym ciągu oddają tylko 50% punktów. 
BSB może brać ekwipunek tak, jak by nie był BSB. 
Magia: 
W trakcie własnej fazy magii można do puli kości mocy dołożyć maksymalnie 1 kostkę ze źródła innego niż wiatry magii (np. channeling lub kości pochodzące z przedmiotów) 
Jeżeli wygenerujesz więcej niż 1 kość mocy z dodatkowego źródła, to te kości przepadają. 
Do rzucenia pojedynczego czaru można użyć maksymalnie 4 kości (dotyczy to wszystkich domen magii) a suma użytych kości w trakcie jednej fazy magii nie może przekroczyć 12. 
Zasady: 
The 9th Age - Rules - v0.11.9.3 
The 9th Age - Paths of Magic - v0.11.2 
The 9th Age - Magic Cards - Greyscale - v0.11.2_1 
The 9th Age - Magic Cards - Colored - v0.11.2_1 
Slim Armybooks: 
Beast Herds - v0.11.0 
Daemon Legions - v0.11.1 
Dread Elves - v0.11.0 
Dwarven Holds - v0.11.0 
Empire of Sonnstahl - v0.11.1 
Highborn Elves - v0.11.0 
Infernal Dwarves - v0.11.0 
Kingdom of Equitaine - v0.11.0 
Ogre Khans - v0.11.0 
Orcs and Goblins - v0.11.1 
Saurian Ancients - v0.11.0 
Sylvan Elves - v0.11.1 
The Vermin Swarm - v0.11.0 
Undying Dynasties - v0.11.1 
Vampire Covenant - v0.11.0 
Warriors of the Dark Gods - v0.11.1 
Zgłoszenia proszę przesłać na adres: kamel@uwm.edu.pl do 18.02.2016 r. do godz. 23.59.59. Za brak przysłanego zgłoszenia z poprawną rozpiską 5 punktów karnych. Zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko gracza, ID ze strony ligi oraz poprawną rozpiskę w formacie html. 
Linki: 
The 9th age: http://www.the-ninth-age.com 
Rulebook, Paths of Magic i Armybooki: http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... 6925d503d0 
W zakładce Community Support dostępne są aktualne pliki do Army Buildera, BattleScribeai BattlePlannera. 
Zapraszamy wszystkich graczy, nawet tych co chcą, ale się boją - zostaniecie sparowani z dobrymi graczami i mam nadzieję, że kilka osób się wciągnie. Jeśli nie posiadasz ID ligowego - nie przejmuj się, wszystko zostanie odpowiednio zgłoszone. 
Dysponuję pełną wersją ArmyBuildera 2.2 - proszę o kontakt przez mejla. 
Zgłoszeni: