Liga rozpoczyna się 1 lutego 2017r. i trwać będzie do 12 marca.
Liga zostanie zgłoszona do Ligi Ogólnopolskiej jako Liga Lokalna
Udział:
Głównym miejscem rozgrywania gier ligowych jest Crazy Dwarf, aczkolwiek za zgodą obu graczy gra może być rozgrywana w dowolnym miejscu.
Zasady generalne:
Zagramy 3 rundy trwające 2 tygodnia każda. Gracze zostaną dobrani w pary – w I rundzie losowo, w następnych systemem szwajcarskim. W każdej rundzie każdy z graczy rozegra jeden mecz ze wskazanym przeciwnikiem. Całą ligę gramy tą samą rozpiską. Rozpiski należy mi wysłać na PW na forum lub na fb (Grzegorz Szczepański) do 2 stycznia, do tego czasu przyjmuję zgłoszenia

I runda (1 lutego-12 lutego)
II runda (13 lutego-26 lutego)
III runda (27 lutego-12 marca)
BUDOWA ARMII:
– Każdy gracz ma na budowę armii 1250 pkt.
– Należy wybrać 1 primary detachment i max 2 inne detachmenty
Dopuszczone są:
– Wszystkie oficjalne i aktualne kodeksy, dataslate, formacje i inne wydawnictwa stworzone przez GW
– fortyfikacje: Aegis Defence Line, Imperial Bastion, Skyshield Landing Pad
Niedopuszczone są:
– Eskalacja
– Imperial Armour
– Armie unbound
ZASADY:
Gramy na klaryfikacje ETC
zakazane czary: Invisibility, modyfikujące ustawienia terenu na stole i wszelkie przejmujące wrogie oddziały (jak wylosujemy taki czar to przerzucamy);
maksymalny FNP to 4+;
maksymalny Reanimation Protocol to 5+;
maksymalnie jeden czar summoniongu na turę;
maksymalny Inv 3+;
żaden save 2+ nie może byc rerollowany w żaden sposób;
zabroniona siła D -.zamienia się na s10 ap 2, na 6 Instant Deatch/Auto pena, siła D-1 (palniki wraithguardów) s4 ap2, na 6 Instant Death/Auto Pena
PUNKTACJA:
Na wynik składają się 4 elementy:
a) Kill Pointy – co 1 KP różnicy – 1VP (do max 6)
b) Eternal War – zgodnie z zasadami misji
c) Maelstrom of War (wykonujemy max trzy karty na turę)
d) First Blood, Linebreaker, Warlord
Gramy na 24 karty.

Ostateczny wynik bitwy wyznaczamy z poniższej tabelki:
Różnica VP……………….wynik bitwy
0-1 …………………………. 10 – 10
2-3 …………………………. 11 – 9
4-5 …………………………. 12 – 8
6-7 …………………………. 13 – 7
8-9 …………………………. 14 – 6
10-11 ……………………… 15 – 5
12-13 ……………………… 16 – 4
14-15 ……………………… 17 – 3
16-17 ……………………… 18 – 2
18-19 ……………………… 19 – 1
20+ ………………………… 20 – 0
KOLEJNOŚĆ CZYNNOŚCI PRZED BITWĄ:
1. Generowanie mocy z Rulebooka.
2. Wystawienie znaczników, gracze losują kto pierwszy wystawia znacznik. Gracz, który pierwszy wystawia znacznik wybiera czyje znaczniki będą użyte.
3. Rzut na to kto wybiera stronę.
4. Losowanie Warlord Traitów
5. Rzut za Night Fight (tylko jeśli gracze tak zadecydują).
6. Rzut na to kto zaczyna – zwycięzca rzutu decyduje kto jest pierwszy.
7. Wystawienie armii, pierwszy gracz zaczyna.
8. Wystawienie Infiltratorów, gracze losują kto pierwszy wystawia infiltratorów.
9. Pierwszy gracz może oddać zaczynanie drugiemu.
10. Scout Redeploy, gracze losują kto pierwszy przestawia.
11. Przejęcie Inicjatywy.
MISJE
runda 1:
Cel głowny: Eternal War: Crusade 4 znaczniki (3 Vp za każdy znacznik)
Cel poboczny: Maelstrom of War: Contact Lost
Rozstawienie: Vanguard Strike
runda 2:
Cel głowny: Eternal War: The Emperor’s Will (4 Vp za każdy znacznik)
Cel poboczny: Maelstrom of War: Cloak and Shadows
Rozstawienie: Dawn of War
runda 3:
Cel główny: Eternal War: Big Guns Never Tire – 5 znaczników (3 Vp za każdy)
Cel poboczny: Maelstrom of War: The Spoils of War
Rozstawienie: Hammer and Anvil
Lista:
1.Grzechu