
Fundacja "Szalony Krasnolud" oraz sklep Crazy Dwarf zapraszają na turniej klasy Lokal ,,The Emperor Expects'' w świecie Warhammera 40.000!
Termin: 28.01.2017r.
Miejsce: Crazy Dwarf, Olsztyn, Kołobrzeska 30 (1. piętro)
Wpisowe: 0 PLN (+5 PLN świnka)
Nagrody: brak
Sędzia: Pan Podręcznik
Proksy: max 2 modele

Limit miejsc: 16
Organizator: Grzechu, sklep Crazy Dwarf, Fundacja "Szalony Krasnolud"
Zakończenie turnieju około godziny 17:00.
MIMO ŻE TURNIEJ JEST LIGOWY, ZAPRASZAM WSZYSTKICH NOWYCH GRACZY! Pomożemy zrobić rozpiskę i pożyczymy modele, w trakcie gry będziemy tłumaczyć, jak coś jest niejasne

1.RAMÓWKA CZASOWA
Zapisy
10:00-12:15 I bitwa
12:15-14:30 II druga bitwa
14:30-17:00 III trzecia bitwa
2. BUDOWA ARMII:
- Każdy gracz ma na budowę armii 1250pkt.
- Rozpiska może składać się z max. 3 detachmentów. Detachmenty muszą należeć do tej samej frakcji, chyba, że jest to allied detachment lub inqusitorial detachment(przykład:mamy cad marines, formacja musi być marines, detachment formacyjny musi być marines, ally może być np.orków a inq detachment inkwizycji)

Dopuszczone są:
- Wszystkie oficjalne i aktualne kodeksy dataslate i formacje stworzone przez GW
- fortyfikacje: Aegis Defence Line, Imperial Bastion, Skyshield Landing Pad
Niedopuszczone są:
- Eskalacja
- Imperial Armour
- Armie unbound
- SH/GC
Gracze zobowiązani są posiadać rozpiskę (w wersji papierowej), kostki, miarkę, karty oraz codexy armii której używają.
3. ZASADY OGÓLNE:
- Gramy na stołach 72”x48”
- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz zasad ETC.
- Tereny na stołach ustawia organizator.
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- 20 minut przed końcem czasu nie wolno rozpoczynać następnej tury, można jedynie dokończyć aktualną turę (i ewentualną turę przeciwnika, aby obaj gracze mogli zagrać tyle samo tur). Jeśli obaj gracze zgodzą się jednak na rozpoczęcie następnej tury to nie będzie to faux pais.
- Za każde zaczęte 5 minut spóźnienia w oddawaniu wyników obaj gracze dostają -5 DP. Po 15 minutach wynik nie będzie przyjmowany i obaj gracze dostają automatyczne 0:0. Gracze początkujący i graczy z nimi grających karniaki nie dotyczą, jeżeli czas będzie dobiegał końca podejdzie ktoś bardziej doświadczony i pomoże dokończyć grę szybciej.
4. PUNKTACJA:
Na wynik składają się 4 elementy:
a) Personal Objective*
b) Eternal War - zgodnie z zasadami misji
c) Maelstrom of War
d) First Blood, Linebreaker, Warlord
- zakaz splita przyzwanych horrorów
Gramy na 24 karty. W jednej turze można wykonać max. 3 karty. Jeden unit może scorować tylko jeden secure objective w turze.
Lista:
11 Secure Objective 1
12 Secure Objective 2
13 Secure Objective 3
14 Secure Objective 4
15 Secure Objective 5
16 Secure Objective 6
21 BEHIND ENEMY LINES—Score 1 VP if one of your scoring units is within 12" of your opponent's table edge at the end of your turn.
22 ASCENDENCY—Score 2 Victory Points if you control any three objective markers at the end of your turn.
23 SUPREMACY—Score 2 Victory Points if you control at least two Objective Markers and at least twice as many Objective Markers as your opponent controls at the end of your turn.
24 OVERWHELMING FIREPOWER— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 units or more in the shooting phase
25 BLOOD AND GUTS— Score 2 Victory Points if you completely destroyed 2 units or more in the Assault Phase
26 NO PRISONERS—Score 2 Victory Points if you completely destroyed 3 or more enemy units during your turn.
31 HUNGRY FOR GLORY—Issue a Challenge in a HTH Phase
32 WITCH HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy unitwith the Psyker, Psychic Pilot or Brotherhood of Psykers/Sorcerers special rule was completely destroyed during your turn.
33 SCOUR THE SKIES—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Flyer or Flying Monstrous Creature was removed as a casualty during your turn.
34 ASSASINATE—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy character was removed as a casualty during your turn.
35 DEMOLITIONS—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one gun emplacement or enemy building was destroyed during your turn.
36 BIG GAME HUNTER—Score 1 Victory Point at the end of your turn if at least one enemy Vehicle or Monstrous Creature was destroyed during your turn.
41 Defend Objective – score 2 VP if you control any given objective marker for two consecutive turns. [tury liczymy od tej, w której wyciągnięto kartę lub kolejnych]
42 Control The Field – score 2 VP if you control at least two even numbered objective markers at the end of your turn.
43 Secure The Field – score 2 VP if you control at least two odd numbered objective markers at the end of your turn.
44 Command The Field – score 3 VP if you control at least two even and two odd numbered objective markers at the end of your turn.
45 Drive Them Back – Score 1 VP if you completely destroyed one enemy unit controlling an objective marker. In addition, score 1 extra VP if one of your units is now controlling that objective marker.
46 The Bigger They Are – Score 2 VP if you completely destroyed a LOW, SH or GMC during your turn.
Ostateczny wynik bitwy wyznaczamy z poniższej tabelki:
Różnica VP...................wynik bitwy
0 - 1 ............................. 10 - 10
2 - 3 ............................. 11 - 9
4 - 5 ............................. 12 - 8
6 - 7 ............................. 13 - 7
8 - 9 ............................. 14 - 6
10-11 ............................. 15 - 5
12-13 ............................. 16 - 4
14-15 ............................. 17 - 3
16-17 ............................. 18 - 2
18-19 ............................. 19 - 1
20+ ............................. 20 - 0
5. KOLEJNOŚĆ CZYNNOŚCI PRZED BITWĄ:
1. Generowanie mocy z Rulebooka.
2. Wystawienie znaczników, gracze losują kto pierwszy wystawia znacznik. Gracz, który pierwszy wystawia znacznik, wybiera czyje znaczniki będą użyte.
3. Rzut na to kto wybiera stronę.
4. Losowanie Warlord Traitów
5. Rzut za Night Fight (tylko jeśli gracze tak zadecydują).
6. Rzut na to kto zaczyna - zwycięzca rzutu decyduje kto jest pierwszy.
7. Wystawienie armii, pierwszy gracz zaczyna.
8. Wystawienie Infiltratorów, gracze losują kto pierwszy wystawia infiltratorów.
9. Pierwszy gracz może oddać zaczynanie drugiemu.
10. Przejęcie Inicjatywy.
11. Scout Redeploy, gracze losują kto pierwszy przestawia.
1.
Rozstawienie: Vanguard Strike
Misja: The Emperor's Will (Objective 1 i 6)
Malestorm of war: Deadlock
Zasady Specjalne: Reserves, Tactical Obj., Mysterious Obj.
2.
Rozstawienie: Dawn Of War
Misja: Relic
Malestorm of war: Spoils of War
Zasady Specjalne: Reserves, Tactical Obj., Mysterious Obj.
3.
Rozstawienie: Hammer and Anvil
Misja: Big guns never Tire
Malestorm of war: Spoils of War
Zasady Specjalne: Reserves, Tactical Obj., Mysterious Obj.
Turniej będzie zaliczany do Ligi Ogólnopolskiej.
http://liga40k.pl/viewtopic.php?p=55007#55007
Zapisy (Limit 16 miejsc):
1.Grzechu