Kampania Krucjata wersja robocza
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
Czy skoro mmy zasadę lepkiej mazi i błota na planecie mogą Flayery mogą latać w trybie Hover? ;D i
- Grzechu12
- Posty: 711
- Rejestracja: 01 sie 2015, 18:31
- bitewniaki: Kings of War, 9th Age, Age of Sigmar, Malifaux
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
I czy za zasoby można coś kupić? Czy są tylko do rankingu?
"Your doom is coming, man-things."
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
Raport sytuacyjny :
Wojska Macy zajmują Kaurusa.
Wojska Janosa zajmują Glorię.
Wojska Danego i Gromka walczą o Melinos
Wojska Grzecha zajmują Fearos
Wojska Spyro przeszukują Pen-nis ( xD)
Wojska Żaby zajmują Hellino
Wojska Iliacha zajmują Flegmosa.
Odpowiadając na pytania :
- Za zasoby można stawiać budowle, kupować artefakty ( artefakty dojdą później bo musi być bardzo duża ich tabelka) oraz przekupywać graczy np. wystawić zadanie, że za zaatakowanie danego gracza w tej turze płaci się x zasobów.
- Flyery mogą latać w trybie hover. Chodzi o to, że np. jetbiki, landspeedery czy inne modele bądź antygrawy które dodatkowo mają zasadę "fly" nie latają na tym samym pułapie co latacze, tak samo wznoszą się z punktu A, przemierzają jakąś odległość i lądują w punkcie B więc mają bezpośrednią styczność z maziastymi glutami
Widziałem , że nowe osoby chcą się dołączyć, ale to postaram się dodać Was w niedzielę, bo muszę powiększyć mapę galaktyki bo na tej będzie już zbyt tłoczno, oraz przerobię później zasady na "tekst pisany" dla Danego.
Wojska Macy zajmują Kaurusa.
Wojska Janosa zajmują Glorię.
Wojska Danego i Gromka walczą o Melinos
Wojska Grzecha zajmują Fearos
Wojska Spyro przeszukują Pen-nis ( xD)
Wojska Żaby zajmują Hellino
Wojska Iliacha zajmują Flegmosa.
Odpowiadając na pytania :
- Za zasoby można stawiać budowle, kupować artefakty ( artefakty dojdą później bo musi być bardzo duża ich tabelka) oraz przekupywać graczy np. wystawić zadanie, że za zaatakowanie danego gracza w tej turze płaci się x zasobów.
- Flyery mogą latać w trybie hover. Chodzi o to, że np. jetbiki, landspeedery czy inne modele bądź antygrawy które dodatkowo mają zasadę "fly" nie latają na tym samym pułapie co latacze, tak samo wznoszą się z punktu A, przemierzają jakąś odległość i lądują w punkcie B więc mają bezpośrednią styczność z maziastymi glutami
Widziałem , że nowe osoby chcą się dołączyć, ale to postaram się dodać Was w niedzielę, bo muszę powiększyć mapę galaktyki bo na tej będzie już zbyt tłoczno, oraz przerobię później zasady na "tekst pisany" dla Danego.
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
Lista artefaktów. Artefakty losowane są przez rzut k20. Jeżeli trafi się Wam bezużyteczny artefakt ( np. nie dla waszej frakcji) to można go sprzedać jakiemuś graczowi za dowolną cenę zasobów, albo sprzedać do Rougue Tradera za 1 szt. Zasobów. Dodatkowo raz na jakiś czas Rouge trader będzie losował z tabelki artefakty za które zapłaci w danej turze 6 pkt zasobów i więcej. Jeżeli artefakt jest bronią, to jak sama logika wskazuje, artefakt zamienia broń modelu. Jeżeli mamy miecz, to nasz bohater może mieć np. miecz z artefaktu i pistolet etc. Jeżeli ma jakąś broń dwuręczną to broń zastępuje inne bronie. Kostury są dla psioników etc. etc.
1 Pizgołam - Pizgołam jest pałką do walki wręcz, ze statystykami - +2a +1s ( Tylko orkowie )
2. Kostur tysiąca uciech - Kostur jest bronią do walki wręcz który daje +1s oraz posiada zasadę specjalną - Śmiertelna uciecha :
"Bohater dzierżący kostur wybiera 1 sojuszniczy unit który musi znajdować się w 6" od bohatera. Na 2+ rany które miały być zadane bohaterowi, przechodzą na wskazany oddział. Aby rany przechodziły na oddział, oddział musi znajdować się cały czas w 6" od bohatera. Rany można przekazywać do momentu, aż ostatnia jednostka z oddziału polegnie. Artefakt znika po rozegraniu bitwy, niezależnie od tego czy przekazywało się rany czy też nie ( Tylko Chaos )
3. Pierdolec Mózgowia - Tajemniczy orkowy przedmiot wypełniony esencją waagh. Każdy wrogi czarodziej podczas castowania mocy znajdujący się w 18" od posiadacza artefaktu otrzymuje k3 mortal woundów za każdy castowany czar. ( Tylko orkowie )
4. Miecz tysiąca prawd - Potężny miecz wypełniony tajemniczą energią. Wszystkie rany zadane jednostkom z keywordem CHAOS zamiast normalnych obrażeń, otrzymują mortal woundy (Tylko jednostki imperium )
5. Khhhhhhhhhh - Tajemny kryształ zwany przez nekronów "Khhhh". Raz na turę pozwala właścicielowi przerzucić nieudany reanimation Protocol ( Tylko Necroni )
6. Zaawansowany zestaw naprawczy - posiadacz zestawu może przywrócić d3 woundów pojazdowi znajdującemu się w 3" od niego . Naprawa zastępuje atak strzelecki ( wszystkie frakcje )
7. Księga tajemna - Pozwala posiadaczowi na wybranie 1 dodatkowego czaru . Księgi sumują się ( Wszystkie frakcje )
8. Invictus - Potężny bolter o statystykach : 30" Assault k6 S5 DMG 2 AP -2 . ( Space Marines / Chaos Space marines )
9. Dziennik weterana - Dziennik w którym zapisano genialną technikę przeładowania dział i czogłów. Wybrany pojazd może w tej turze strzelić ponownie ( Wszystkie frakcje )
10 . Genialny prototyp silniku - Posadacz prototypu wybiera jeden pojazd, który podczas bitwy zyskuje bonusowe 6" ruchu. Jednak przy korzystaniu z dodatkowej puli ruchu, wykonywany jest rzut k6. Na wyniku 1 silnik wybucha, artefakt jest stracony a pojazd do końca bitwy staje się immobil. Prototypu nie można naprawiać zdolnościami techmarinów i mechaników, jednak posiadacz "zaawansowanego zestawu naprawczego" może zniwelować efekt 1dynki jeżeli w tej samej turze na rzucie k6 uda mu się wyrzucić 3+. ( wszystkie frakcje )
11. Pancerz Zbawiciela / Pancerz Mrocznego Lorda - Pancerz dający 2+ save 3+ invurable. Jeżeli pancerz znajdują Space Marines, zbroja dodatkowo daje +1 leadership sojusznikom w 6" . Jeżeli pancerz znajdują Chaos space marines, pancerz daje -1 do leadership modelom przeciwnika w 6".
12. Tajemne Arcanum - Przedmiot magiczny, który poświęca 3 woundy z wybranego unitu na 1 dodatkową kość do czarowania. Woundy stracone przez tajemne Arcanum nie można wyleczyć, chyba , że posiada się specjalny artefakt. Po poświęceniu woundów, przy następnym generowaniu kościu musimy poświęcać ten sam unit. Możemy generować dodatkowe kości aż do wybicia unitu.
13. Mistrz apostołów ( tylko chaos / demony )- Mroczny kostur o statystykach - +1s +1a -1AP . Dodatkowo posiada zasadę :
Mroczna wiązka- Mroczna wiązka to czar ofensywny który wychodzi na 3+. Kostur można przeładować mroczną energią, przez co czar wychodzi na 6+, albo można spróbować sprowadzić totalną zagładę na przeciwnika, na wyniku 9+. W przypadku kiedy czar podczas przeładowania nie wychodzi, czarujący otrzymuje K6 mortal woundów. Jeżeli sprowadzenie zagłady się nie powiedzie, wówczas model czarującego jest zabity ( całkowicie w czasie kampanii. Wtedy wybieramy nowego bohatera jako dowódcę jeżeli był to nasz główno-dowodzący )dodatkowo wszystkie unity w obrębie 6" otrzymują k6 mortal woundów.
Mroczna wiązka - 12" S5 A3 Dk3 mortal woundów AP-2
Przeładowana wiązka - 24" S6 A6 DK6 mortal woundów Ap- 4
Zagłada - 36" S10 A10 3D6 Mortal woundów AP -6
14. Pięść Boga - Powerfist który posiada S10 3A Trafia na 2+ oraz Zadaje k3 mortal woundów. Pięść Boga ma dodatkowe użycie :
Boski gniew - Bohater zamiast normalnego ataku uderza w ziemie i rani wszystkie wrogie unity znajdujące się w 3" od niego na 4+. Atak zadaje modelom k3 mortali.
15. Leksykon sztuk walki - Leksykon sztuk walki daje +1do hita bohaterowi ( jeżeli trafia na 2+ to daje reroll ) oraz uczy bohatera umiejętności unik, która daje specjalną ochronę w CC na 4+ (Unikiem można obronić się przed mortal woundami które wpadły w CC) Leksykony sumują się a każdy kolejny leksykon daje większą ochronę specjalną w CC o 1 ( czyli 2 leksykony dadzą ochronę 3+) ( Wszystkie frakcje )
17. Starożytna zbroja ostrzy - Legendarna zbroja najpotężniejszego Incuba w galaktyce. Zapewnia posiadaczowi save 2+ , invurable save 5+ oraz daje specjalną zasadę :
ukryte ostrza - Każdy atak który zrani posiadacza zbroi ostrzy, generuje automatyczne trafienie w atakującego przeciwnika które rani na 4+ ( 4+ d1 ap 0). Dodatkowo szarżujący bohater odziany w tym pancerzu, który dobiega base to base do przeciwnika generuje k6 automatycznych trafień z s4 d1 ap 0 w model z którym styka się base to base. Te obrażenia należy rozstrzygnąć przed walką. ( Tylko mroczni eldarzy )
18. WARWRATH (Tylko Chaos Khorna ) - Topór który został zesłany przez samego Khorna dla swych championów. (Można posiadać tylko 1 taki przedmiot. Jeżeli już jesteś posiadaczem tego topora , musisz jeszcze raz losować artefakt ) Topór ten ma 3 tryby ataku :
Wicher piekieł - Bohater podczas CC wykonuje obrót i rani wszystkie modele do okoła siebie w promieniu 3" ( zarówno wrogów jak i sprzymierzeńców ) modele są zranione automatycznie i otrzymują 2 mortal woundy.
Furia wojny - Bohater wykonuje morderczą serię ataków bijąc na oślep. Generuje 3k6 hitów które trafiają na 5+ i zadają 2D AP -2.
Zerwiryj - Bohater mocno ściska stylisko topora obiema rękoma i skupia całą siłę w pojedynczym ataku. Atak może być skierowany tylko na pojedynczy model przeciwnika. Atak trafia na 2+ rani na 2+ i zadaje 2k6 mortal Woundów z Ap -2.
19. Boska łza - fiolka z tajemniczym płynem która potrafi wyleczyć każdą ranę ( nawet zgon ) Artefakt przywraca k6 woundów wybranemu unitowi na 5+, D3 woundów na 2+ oraz przywraca model do życia z k6 woundami na 3+ ( jeżeli model miał 3 woundy a wypadło 6 to model nie zyskuje dodatkowych punktów życia. Po wskrzeszeniu modelu artefakt przepada. Niezależnie od tego czy wskrzeszaliśmy modele czy nie, artefakt niknie po 1 bitwie na której był używany ) (Tylko Aeldari )
20. Zguba - Potężny karabin snajperski który ma następujące zasady :
38" 3a 2+ Hit 2+ wound 1DMG -3 AP. Zguba może strzelać w charactery, nawet jeśli nie są najbliższym modelem.
1 Pizgołam - Pizgołam jest pałką do walki wręcz, ze statystykami - +2a +1s ( Tylko orkowie )
2. Kostur tysiąca uciech - Kostur jest bronią do walki wręcz który daje +1s oraz posiada zasadę specjalną - Śmiertelna uciecha :
"Bohater dzierżący kostur wybiera 1 sojuszniczy unit który musi znajdować się w 6" od bohatera. Na 2+ rany które miały być zadane bohaterowi, przechodzą na wskazany oddział. Aby rany przechodziły na oddział, oddział musi znajdować się cały czas w 6" od bohatera. Rany można przekazywać do momentu, aż ostatnia jednostka z oddziału polegnie. Artefakt znika po rozegraniu bitwy, niezależnie od tego czy przekazywało się rany czy też nie ( Tylko Chaos )
3. Pierdolec Mózgowia - Tajemniczy orkowy przedmiot wypełniony esencją waagh. Każdy wrogi czarodziej podczas castowania mocy znajdujący się w 18" od posiadacza artefaktu otrzymuje k3 mortal woundów za każdy castowany czar. ( Tylko orkowie )
4. Miecz tysiąca prawd - Potężny miecz wypełniony tajemniczą energią. Wszystkie rany zadane jednostkom z keywordem CHAOS zamiast normalnych obrażeń, otrzymują mortal woundy (Tylko jednostki imperium )
5. Khhhhhhhhhh - Tajemny kryształ zwany przez nekronów "Khhhh". Raz na turę pozwala właścicielowi przerzucić nieudany reanimation Protocol ( Tylko Necroni )
6. Zaawansowany zestaw naprawczy - posiadacz zestawu może przywrócić d3 woundów pojazdowi znajdującemu się w 3" od niego . Naprawa zastępuje atak strzelecki ( wszystkie frakcje )
7. Księga tajemna - Pozwala posiadaczowi na wybranie 1 dodatkowego czaru . Księgi sumują się ( Wszystkie frakcje )
8. Invictus - Potężny bolter o statystykach : 30" Assault k6 S5 DMG 2 AP -2 . ( Space Marines / Chaos Space marines )
9. Dziennik weterana - Dziennik w którym zapisano genialną technikę przeładowania dział i czogłów. Wybrany pojazd może w tej turze strzelić ponownie ( Wszystkie frakcje )
10 . Genialny prototyp silniku - Posadacz prototypu wybiera jeden pojazd, który podczas bitwy zyskuje bonusowe 6" ruchu. Jednak przy korzystaniu z dodatkowej puli ruchu, wykonywany jest rzut k6. Na wyniku 1 silnik wybucha, artefakt jest stracony a pojazd do końca bitwy staje się immobil. Prototypu nie można naprawiać zdolnościami techmarinów i mechaników, jednak posiadacz "zaawansowanego zestawu naprawczego" może zniwelować efekt 1dynki jeżeli w tej samej turze na rzucie k6 uda mu się wyrzucić 3+. ( wszystkie frakcje )
11. Pancerz Zbawiciela / Pancerz Mrocznego Lorda - Pancerz dający 2+ save 3+ invurable. Jeżeli pancerz znajdują Space Marines, zbroja dodatkowo daje +1 leadership sojusznikom w 6" . Jeżeli pancerz znajdują Chaos space marines, pancerz daje -1 do leadership modelom przeciwnika w 6".
12. Tajemne Arcanum - Przedmiot magiczny, który poświęca 3 woundy z wybranego unitu na 1 dodatkową kość do czarowania. Woundy stracone przez tajemne Arcanum nie można wyleczyć, chyba , że posiada się specjalny artefakt. Po poświęceniu woundów, przy następnym generowaniu kościu musimy poświęcać ten sam unit. Możemy generować dodatkowe kości aż do wybicia unitu.
13. Mistrz apostołów ( tylko chaos / demony )- Mroczny kostur o statystykach - +1s +1a -1AP . Dodatkowo posiada zasadę :
Mroczna wiązka- Mroczna wiązka to czar ofensywny który wychodzi na 3+. Kostur można przeładować mroczną energią, przez co czar wychodzi na 6+, albo można spróbować sprowadzić totalną zagładę na przeciwnika, na wyniku 9+. W przypadku kiedy czar podczas przeładowania nie wychodzi, czarujący otrzymuje K6 mortal woundów. Jeżeli sprowadzenie zagłady się nie powiedzie, wówczas model czarującego jest zabity ( całkowicie w czasie kampanii. Wtedy wybieramy nowego bohatera jako dowódcę jeżeli był to nasz główno-dowodzący )dodatkowo wszystkie unity w obrębie 6" otrzymują k6 mortal woundów.
Mroczna wiązka - 12" S5 A3 Dk3 mortal woundów AP-2
Przeładowana wiązka - 24" S6 A6 DK6 mortal woundów Ap- 4
Zagłada - 36" S10 A10 3D6 Mortal woundów AP -6
14. Pięść Boga - Powerfist który posiada S10 3A Trafia na 2+ oraz Zadaje k3 mortal woundów. Pięść Boga ma dodatkowe użycie :
Boski gniew - Bohater zamiast normalnego ataku uderza w ziemie i rani wszystkie wrogie unity znajdujące się w 3" od niego na 4+. Atak zadaje modelom k3 mortali.
15. Leksykon sztuk walki - Leksykon sztuk walki daje +1do hita bohaterowi ( jeżeli trafia na 2+ to daje reroll ) oraz uczy bohatera umiejętności unik, która daje specjalną ochronę w CC na 4+ (Unikiem można obronić się przed mortal woundami które wpadły w CC) Leksykony sumują się a każdy kolejny leksykon daje większą ochronę specjalną w CC o 1 ( czyli 2 leksykony dadzą ochronę 3+) ( Wszystkie frakcje )
17. Starożytna zbroja ostrzy - Legendarna zbroja najpotężniejszego Incuba w galaktyce. Zapewnia posiadaczowi save 2+ , invurable save 5+ oraz daje specjalną zasadę :
ukryte ostrza - Każdy atak który zrani posiadacza zbroi ostrzy, generuje automatyczne trafienie w atakującego przeciwnika które rani na 4+ ( 4+ d1 ap 0). Dodatkowo szarżujący bohater odziany w tym pancerzu, który dobiega base to base do przeciwnika generuje k6 automatycznych trafień z s4 d1 ap 0 w model z którym styka się base to base. Te obrażenia należy rozstrzygnąć przed walką. ( Tylko mroczni eldarzy )
18. WARWRATH (Tylko Chaos Khorna ) - Topór który został zesłany przez samego Khorna dla swych championów. (Można posiadać tylko 1 taki przedmiot. Jeżeli już jesteś posiadaczem tego topora , musisz jeszcze raz losować artefakt ) Topór ten ma 3 tryby ataku :
Wicher piekieł - Bohater podczas CC wykonuje obrót i rani wszystkie modele do okoła siebie w promieniu 3" ( zarówno wrogów jak i sprzymierzeńców ) modele są zranione automatycznie i otrzymują 2 mortal woundy.
Furia wojny - Bohater wykonuje morderczą serię ataków bijąc na oślep. Generuje 3k6 hitów które trafiają na 5+ i zadają 2D AP -2.
Zerwiryj - Bohater mocno ściska stylisko topora obiema rękoma i skupia całą siłę w pojedynczym ataku. Atak może być skierowany tylko na pojedynczy model przeciwnika. Atak trafia na 2+ rani na 2+ i zadaje 2k6 mortal Woundów z Ap -2.
19. Boska łza - fiolka z tajemniczym płynem która potrafi wyleczyć każdą ranę ( nawet zgon ) Artefakt przywraca k6 woundów wybranemu unitowi na 5+, D3 woundów na 2+ oraz przywraca model do życia z k6 woundami na 3+ ( jeżeli model miał 3 woundy a wypadło 6 to model nie zyskuje dodatkowych punktów życia. Po wskrzeszeniu modelu artefakt przepada. Niezależnie od tego czy wskrzeszaliśmy modele czy nie, artefakt niknie po 1 bitwie na której był używany ) (Tylko Aeldari )
20. Zguba - Potężny karabin snajperski który ma następujące zasady :
38" 3a 2+ Hit 2+ wound 1DMG -3 AP. Zguba może strzelać w charactery, nawet jeśli nie są najbliższym modelem.
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
Przypominajka - Gromek oraz Dany mają bitwę do rozegrania. Czekamy na jej rezultat aby dać raport sytuacyjny i powoli przejść do drugiej tury
Jeżeli bitwa nie nastąpi, planetę zdobywa gracz który daje "oznaki życia" *
Oprócz planety zdobędzie on 200 exp za bitwę i 200 exp za wygraną walkowerem.
*przez oznaki życia chodzi mi o to, że jak odpowiada na wiadomości, tłumaczy sytuacje etc. Jeżeli obydwaj gracze dają takie oznaki a nie mogą rozegrać bitwy z jakichś powodów, zostają na swoich sektorach i zdobywają zasoby, aby tura nie poszła na marne
Jeżeli bitwa nie nastąpi, planetę zdobywa gracz który daje "oznaki życia" *
Oprócz planety zdobędzie on 200 exp za bitwę i 200 exp za wygraną walkowerem.
*przez oznaki życia chodzi mi o to, że jak odpowiada na wiadomości, tłumaczy sytuacje etc. Jeżeli obydwaj gracze dają takie oznaki a nie mogą rozegrać bitwy z jakichś powodów, zostają na swoich sektorach i zdobywają zasoby, aby tura nie poszła na marne
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
Ok, ok głupia sprawa, nie zauważyłem że tylko na nas czekacie. Ze względu na napięty grafik nie miałem kiedy zagrać więc poddaję bitwę.
Przejdźmy do kolejnej tury.
Przejdźmy do kolejnej tury.
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
Aktualizacja mapy
Raport sytuacyjny :
Wojska Macy zajmują Kaurusa.
Wojska Janosa zajmują Glorię.
Wojska Gromka zajmują Melinos
Wojska Grzecha zajmują Fearos
Wojska Spyro przeszukują Pen-nis ( xD) i znajdują na nim genialny prototyp silnika. Po mimo bacznych poszukiwań dodatkowego artefaktu nie odnaleziono.
Wojska Żaby zajmują Hellino
Wojska Iliacha zajmują Flegmosa.
Wojska Danego zebrały 1 pkt zasobów ( jako iż Dany nie mógł wykonać ruchu, to według zasad kampanii aby tura nie szła na marne z automatu zbierane są zasoby)
Wojska Rambo dołączyły do mapy kampanii.
Deklarujcie kolejne ruchy Przypominam aby ruchy deklarować w Prywatnych wiadomościach albo na forum albo na facebooku. Rambo w tej turze deklaruje 2 ruchy jako iż dołączył w trakcie deklarowania ruchów w 1 turze.
Raport sytuacyjny :
Wojska Macy zajmują Kaurusa.
Wojska Janosa zajmują Glorię.
Wojska Gromka zajmują Melinos
Wojska Grzecha zajmują Fearos
Wojska Spyro przeszukują Pen-nis ( xD) i znajdują na nim genialny prototyp silnika. Po mimo bacznych poszukiwań dodatkowego artefaktu nie odnaleziono.
Wojska Żaby zajmują Hellino
Wojska Iliacha zajmują Flegmosa.
Wojska Danego zebrały 1 pkt zasobów ( jako iż Dany nie mógł wykonać ruchu, to według zasad kampanii aby tura nie szła na marne z automatu zbierane są zasoby)
Wojska Rambo dołączyły do mapy kampanii.
Deklarujcie kolejne ruchy Przypominam aby ruchy deklarować w Prywatnych wiadomościach albo na forum albo na facebooku. Rambo w tej turze deklaruje 2 ruchy jako iż dołączył w trakcie deklarowania ruchów w 1 turze.
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
Ze względu na brak czasu zmuszony jestem zrezygnować z udziału w kampanii
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
Raport sytuacyjny :
żaba - Przeszukanie hellino - MG wykonuje rzud D20 i żaba znajduje artefakt 17 - Zbroja ostrzy.
Maca - Zajmuje sektor 18
Wojska Janosa, Grzecha i Spyro walczą o zaszczytną planetę Pen-nis ( pole 16)
Wojska Gromek Gk zbierają zasoby
Wojska Danego wycofują się i zbierają zasoby ( przerwa w kampanii)
Wojska Rambo wycofują się i zbierają zasoby ( przerwa w kampanii)
Iliach rusza na sektor 37
W galaktyce pojawia się Rouge Trader. W przyszłych ruchach można sprzedać mu artefakty za 2pkt zasobów za sztukę. Dodatkowo Rouge Trader pragnie aby jego kolekcję uzupełnił artefakt : ( MG wykonuje rzut kością , rzut d20 wypada 4) Miecz tysiąca prawd. Za ten artefakt Rouge trader jest w stanie dać 10 pkt zasobów!
żaba - Przeszukanie hellino - MG wykonuje rzud D20 i żaba znajduje artefakt 17 - Zbroja ostrzy.
Maca - Zajmuje sektor 18
Wojska Janosa, Grzecha i Spyro walczą o zaszczytną planetę Pen-nis ( pole 16)
Wojska Gromek Gk zbierają zasoby
Wojska Danego wycofują się i zbierają zasoby ( przerwa w kampanii)
Wojska Rambo wycofują się i zbierają zasoby ( przerwa w kampanii)
Iliach rusza na sektor 37
W galaktyce pojawia się Rouge Trader. W przyszłych ruchach można sprzedać mu artefakty za 2pkt zasobów za sztukę. Dodatkowo Rouge Trader pragnie aby jego kolekcję uzupełnił artefakt : ( MG wykonuje rzut kością , rzut d20 wypada 4) Miecz tysiąca prawd. Za ten artefakt Rouge trader jest w stanie dać 10 pkt zasobów!
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
Haha! Janos! Nie uciekniesz przed Death Garden!:D nie oddam Pen-isa bez walki!