Sevastus Kranon – Chaos Lord – Crimson Slaughter | |
Luthien Na’deresh – Farseer – Eldar Ybraesil Craftworld | |
Remtekh – Overlord – Necrons | |
Artekus Bardane – Chapter Master – Relictors | |
Brinjolf Blackfang Wold Lord Space Wolves | |
Sir John Pitcairn – Generał Gubernator – Astra Militarum (Regiment?) | |
Morbider – Czampion Nurgla – Death Guard | |
Wulfrik Krawy Topór – Brotherhood of Morkar – Feral Humans | |
Aun’vash – Ethereal – Tau Cadre Fro’deck | |
Nazar Przeklęty – Patriarcha – Cult of Nurgle | |
Tyranids | |
Astoran – Company Master – Dark Angels | |
Mazrael – Company Master – Dark Angels | |
Gareth – Captain – Flesh Tearers | |
Archon Lokhir – Dark Eldars – Cabal of The Red Blades | |
Lucjusz Vorenus – Lord General – Astra Militarum |
Podgląd mapy dzień po dniu tutaj: Ścieżka Chwały – Prolog : Dzień po dniu
Hexy:Opisy:
- Anomalia Osnowy:
- 40k: Battlezone: Psychic Maelstrom (RB, str 253, wszystkie zasady);
- 1p40k: Psyker czarując z każdy dublet dostaje k3 hitów (nie automatic wounds!), cover i armoured nie przysługuje;
- Burza Piaskowa:
- 40k: Battlezone: Night Fight (RB, str 252, wszystkie zasady);
- 1p40k: cover +1, w terenie otwartym cover 6+;
- Dżungla: 50% terenów muszą stanowić lasy;
- Gąszcz: las jest terenem Impassable i LoS blokerem;
- Grząsko: wszystkie jednostki kołowe, pojazdy (nie skimmery itp) poruszają się na połowę dopuszczalnych cali;
- Krwiożercza Dżungla:
- 40k: na początku fazy strzelania oddział w lesie dostaje D3 mortal woundów;
- 1p40k: na początku aktywacji oddział w lesie dostaje D3 hitów;
- Las Adamantium:
- 40k: las działa jak Cities of Death – City Ruins (RB, str 260) oraz zawsze daje ponad 50% cover dla jednostek nie-Infantry;
- 1p40k: modele zasłonięte przez las broniąc się przed atakami strzeleckimi dostają zasadę Armoured zamiast cover;
- Pustynia: 50% mniej terenów na stole;
- Skały: 50% terenów muszą stanowić skały;
- Skały Adamantium:
- 40k: skały działają tak jak Craters (RB, str 249)
- 1p40k: modele zasłonięte przez skały broniąc się przed atakami strzeleckimi dostają zasadę Armoured zamiast cover;
- Toksyczna Chmura:
- 40k: wszystkie ataki mają przerzut wound rolls of 1.
- 1p40k: wszystkie ataki wręcz mają zasadę Poisoned;
- Wstrząsy:
- 40k: Battlezone: Fire and Fury (RB, str 253, wszystkie zasady);
- 1p40k: Po ustawieniu terenów, tuż przed wystawieniem modeli należy rzucić k6 za każdy teren na stole. Na 6 teren ten teren znika z pola walki;
- X: Teren niedostępny
- Zmutowany Las:
- 40k: Teren rozstawiacie zgodnie z zasadami lasu na tym polu, po czym traci on całkowicie swój dotychczasowy status i stają się Battlescape (RB, str 250)
- 1p40k: teren rozstawiacie zgodnie z zasadami lasu na tym polu, po czym traci on całkowicie swój status i ma następującą charakterystykę: teren niebezpieczny, cover 6+
1122: Pustynia 1123: Skały, Skały Adamantium 1124: Pustynia 1125: Pustynia 1126: 1127: |
1222: Skały, Skały Adamantium 1223: Pustynia, Burza Piaskowa 1224: Pustynia, Burza Piaskowa 1225: Pustynia 1226: Skały 1227: |
1322: Pustynia 1323: Pustynia, Burza Piaskowa, Toksyczna Chmura 1324: Pustynia, Burza Piaskowa, Toksyczna Chmura 1325: 1326: 1327: Skały |
1420: Skały, Skały Adamantium 1421: Pustynia 1422: Pustynia, Burza Piaskowa, Toksyczna Chmura 1423: Pustynia, Burza Piaskowa, Toksyczna Chmura 1424: Toksyczna Chmura 1425: 1426: 1427: Skały |
1521: 1522: Pustynia, Toksyczna Chmura 1523: Pustynia, Burza Piaskowa, Toksyczna Chmura 1524: Toksyczna Chmura 1525: 1526: Grząsko 1527: Skały |
1620: Skały, Skały Adamantium, Anomalia Osnowy 1621: Skały, Skały Adamantium, Anomalia Osnowy 1622: Pustynia 1623: Skały, Skały Adamantium. Las Adamantium, Toksyczna Chmura 1624: Grząsko, Toksyczna Chmura 1625: Skały, Skały Adamantium, Wstrząsy 1626: Skały, Skały Adamantium, Wstrząsy 1627: Skały |
1721: Anomalia Osnowy 1722: Skały, Anomalia Osnowy 1723: Skały, Dżungla, Skały Adamantium, Las Adamantium 1724: Grząsko, Las Adamantium 1725: Wstrząsy 1726: Wstrząsy 1727: Skały, Skały Adamantium, Wstrząsy |
1820: Skały, Skały Adamantium, Anomalia Osnowy 1821: Dżungla, Anomalia Osnowy 1822: Skały 1823: Skały, Dżungla, Las Adamantium 1824: Wstrząsy, Gąszcz 1825: Grząsko, Wstrząsy 1826: Dżungla, Grząsko 1827: Grząsko |
1921: Skały, Anomalia Osnowy 1922: Grząsko 1923: Dżungla, Grząsko, Gąszcz 1924: Skały, Dżungla, Grząsko 1925: Grząsko, Gąszcz 1926: Dżungla 1927: Grząsko |
2020: Skały 2021: 2022: Dżungla, Gąszcz 2023: Dżungla, Krwiożercza Dżungla 2024: Skały, Dżungla, Krwiożercza Dżungla 2025: Dżungla, Krwiożercza Dżungla 2026: Dżungla 2027: X |
2121: 2122: Skały, Grząsko 2123: Dżungla, Gąszcz 2124: Dżungla, Grząsko, Krwiożercza Dżungla 2125: Grząsko 2126: 2127: X |
2220: Skały, Skały Adamantium 2221: Skały 2222: Dżungla, Grząsko, Krwiożercza Dżungla 2223: Dżungla, Krwiożercza Dżungla 2224: Grząsko 2225: X |
2321: Dżungla, Grząsko, Skały Adamantium, Las Adamantium 2322: Krwiożercza Dżungla 2323: Krwiożercza Dżungla 2324: Krwiożercza Dżungla 2325: X |
2421: Grząsko 2422: Grząsko, Krwiożercza Dżungla 2423: Krwiożercza Dżungla 2424: Krwiożercza Dżungla |