Kampania Krucjata wersja robocza

Awatar użytkownika
Iliach
Posty: 148
Rejestracja: 01 paź 2016, 13:30
Gram w: WH40k , AoS , Infinity

Kampania Krucjata wersja robocza

Post autor: Iliach » 14 sty 2018, 16:41

Zapraszam do udziału w kampanii "krucjata". Przedstawiony projekt jest jeszcze w wersji roboczej, ponieważ nie wiem, ilu chętnych będzie do udziału w zabawie. Jako iż ze względu na mechanikę kampanii mapę będzie trzeba "stworzyć" od zera , mapa działań kampanijnych oraz deklaracja ruchów wystartuje od 21 stycznia ( prawdopodobnie ) Niemniej jednak zapraszam do zapisywania się w komentarzach.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Spyro
Posty: 106
Rejestracja: 03 wrz 2017, 23:36
Gram w: 40k!

Re: Kampania Krucjata wersja robocza

Post autor: Spyro » 15 sty 2018, 8:30

Gwardia Śmierdzi już mobilizuje swoje odziały! :D Zapisz mnie!

Awatar użytkownika
danyboy
Posty: 1422
Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
Lokalizacja: Olsztyn
Gram w: no chyba we wszystko!
Kontakt:

Re: Kampania Krucjata wersja robocza

Post autor: danyboy » 15 sty 2018, 9:34

Gdyby to był tekst to może bym znalazł nurtujące mnie pytania (Ctrl+f), jpega się nie da przeszukać ;)

Co się dzieje jak gracz z 1250pts na armie spotyka gracza z 750pts na armię?

Po co nakaz używania zasad z Indexu dla mieszanych armii? Nie jest to niepotrzebna gmatwanina? Trzeba będzie po to specjalnie kupować Index? Pytam bo dostępne buildery (np Battlescribe) wyświetla punkty z Indexu tylko dla jednostek których nie ma w Codexach...

Zapisać się zapisuję, ale jak z czasem na granie to będzie to wyjdzie w praktyce.

Awatar użytkownika
Iliach
Posty: 148
Rejestracja: 01 paź 2016, 13:30
Gram w: WH40k , AoS , Infinity

Re: Kampania Krucjata wersja robocza

Post autor: Iliach » 15 sty 2018, 12:32

danyboy pisze:
15 sty 2018, 9:34
Gdyby to był tekst to może bym znalazł nurtujące mnie pytania (Ctrl+f), jpega się nie da przeszukać ;)

Co się dzieje jak gracz z 1250pts na armie spotyka gracza z 750pts na armię?


Zapisać się zapisuję, ale jak z czasem na granie to będzie to wyjdzie w praktyce.
Dzięki za spostrzegawczość, rzeczywiście zapomniałem o tym wspomnieć w tej "jpgowej" wersji :P Ale wcześniej w innych tematach było omówione, że :

- Gracz na większym poziomie, zobowiązany jest do restrykcji armijnych gracza na niższym poziomie, czyli De facto gracz na 5 poziomie który może wystawić 1750 ( 750pkt z bazy i +1000 za poziomy) walczący z graczem na 3cim poziomie, musi wystawić się na takich samych warunkach, czyli też jakby był na 3cim poziomie , czyli maksymalnie może wystawić 1250pkt ( z bazy 750pkt i +250 za każdy poziom)

- Po co w takim razie zdobywać poziomy i gdzie tu korzyść, skoro musimy i tak ustosunkowywać się do graczy na niższych poziomach - Każdy poziom gracza to +1 punkt rankingowy, a gramy by zdobyć ich jak największą ilość. Dodatkowo jeszcze będą osiągnięcia premiowane za które zdobywamy punkty rankingowe, np. każda pierwsza bitwa na której wystawimy więcej punktów niż ostatnio. I tu już stopuje bitewniakowych kopaczy luczków prawnych - chodzi o to aby wystawić dodatkowe +250pkt a nie stworzyć rozpiski na powiedzmy 730pkt i co bitwę dodawać sobie +5 pkt i wykłócać się, że wystawiło się więcej niż ostatnio :P
Obrazek

MaCa
Posty: 204
Rejestracja: 28 lip 2015, 14:41
Gram w:

Re: Kampania Krucjata wersja robocza

Post autor: MaCa » 15 sty 2018, 13:00

Tylko tutaj można będzie zobaczyć potencjalnego nekrońskiego / mechanicusowego alkoholika :D

Zapisuję się ale jeśli zagram 2-3 bitwy w kampanii to sukces

Awatar użytkownika
ŻaBa13
Posty: 89
Rejestracja: 08 paź 2015, 17:21
Gram w: Warhammer 40000

Re: Kampania Krucjata wersja robocza

Post autor: ŻaBa13 » 15 sty 2018, 17:13

Zapisuję się :D Trzeba w końcu skończyć malować i zacząć grać
For The Lion

Awatar użytkownika
Grzechu12
Posty: 748
Rejestracja: 01 sie 2015, 18:31
Gram w: Kings of War, 9th Age, Age of Sigmar, Malifaux

Re: Kampania Krucjata wersja robocza

Post autor: Grzechu12 » 15 sty 2018, 18:02

Zgłaszam się :D
"Your doom is coming, man-things."

Awatar użytkownika
Janosik
Posty: 420
Rejestracja: 28 lip 2015, 20:27
Gram w:

Re: Kampania Krucjata wersja robocza

Post autor: Janosik » 15 sty 2018, 19:59

I'm in ;)

Gromek
Posty: 193
Rejestracja: 04 sie 2016, 19:56
Gram w: W40k (Orkz, GK)
Malifaux (Guild-Sonia)
Warmachine (Cygnar)
Nastawiam się na X-wing ;)

Re: Kampania Krucjata wersja robocza

Post autor: Gromek » 15 sty 2018, 20:42

Zgłaszam się.
Pytanko czy to przypadek czy celowe że są wyniki losowania na umiejętności których nie ma?
Np: 41 do 43 , 53 itd
Misje będą jakieś docelowe w początkowej fazie (ze względu na małe punkty i mało liczbę oddziałów) czy gracze sami między sobą decydują?

Awatar użytkownika
Iliach
Posty: 148
Rejestracja: 01 paź 2016, 13:30
Gram w: WH40k , AoS , Infinity

Re: Kampania Krucjata wersja robocza

Post autor: Iliach » 16 sty 2018, 0:06

Gromek pisze:
15 sty 2018, 20:42
Zgłaszam się.
Pytanko czy to przypadek czy celowe że są wyniki losowania na umiejętności których nie ma?
Np: 41 do 43 , 53 itd
Misje będą jakieś docelowe w początkowej fazie (ze względu na małe punkty i mało liczbę oddziałów) czy gracze sami między sobą decydują?
Odpowiadając na pierwsze pytanie - To po prostu niedopatrzenie. Musiałem pewnie niechcący to wyciąć kiedy bawiłem się w "wersję kolorową"

Co do drugiego pytania - Gracze sami będą mogli decydować na jakich zasadach będą rozgrywali bitwę. Będą oczywiście jakieś specjalne zasady pola bitwy , np. wybudowane wcześniej przez gracza umocnienia, tudzież silne zakłócenia z osnowy czy inne fabularne bonusy czy ujemne modyfikatory do czegoś. Dodatkowo będą też różne wydarzenia w danej galaktyce, np. Rogue Trader będzie rzucał tabelkę za jaki artefakt będzie chciał zapłacić kilkukrotnie więcej, gracze będą mogli wystawiać na siebie różne listy gończe i będą za wykonanie zadania płacić zdobytymi zasobami , etc. Scenariusze bitew również prawdopodobnie się pojawią, ale jako luźny dodatek dla tych, którzy będą chcieli rozegrać bitwę inną niż standardowa, tak aby nadać nieco fabularnej otoczki rozgrywanej batalii.

Ogólnie koncepcja kampanii ma na celu nadania smaczku Role Playowości oraz RolePlayu. Jak to już MaCa się śmiał, historia waszego bohatera rozwija się wraz z kampanią. Może stracić rękę, może nie rzucać testów psioniki, a może nawet zostać uzależniony od jakiegoś "czegoś" ( tutaj żartobliwie jest, że można zostać alkoholikiem, jednak wiadomo że chodzi tu też w głównej mierze o wszelakie "używki" 41 milenium" )
Obrazek

Zablokowany