>Początek tury
>Wielki Marszałek Zakonu Szarych Rycerzy Grimaldus Potworny zaczyna turę
>Boli go ząb, to chyba po tym jak go drasnął Tyrant gdy bili rój na Vraxie
>Łyczek alko na to by mniej bolało
>Włącza się agresor, szybko opowiedz jakiś dowcip kolegom, bo jeszcze ich pomordujesz,
>Dowcip jest dobry
>Za dobry
>Coś śmierdzi w zbroi
Weterani tej kampanii to będzie coś!
Kampania Krucjata wersja robocza
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
Padłem, dobre
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
OKej Pany, mamy to. Jak sama nazwa tematu mówi - jest to wersja robocza. W wolnym czasie to dopieszcze aby to było znacznie ładniejsze dla oka. Niestety 3/4 tego co robiłem i przygotowałem nie dało rady wykorzystać i musiałem teraz robić na szybko, bo jedni chcieli mapę taktyczną, inni nie, jedni chcieli to drudzy tamto i tak koniec końców trzeba było robić znowu coś od nowa
Dałem po prostu takie znaczki jak w typowych RTSach a nie robiłem stricto frakcyjnych , bo zauważyłem, że jak da się frakcyjne to potem a to gracz zmieni frakcje i są potem problemy, a to np. występują dwie te same frakcje i się myli albo to albo tamto, więc po prostu postanowiłem, że będą uniwersalne i przy zmianie frakcji nie będzie trzeba zmieniać symbolu gracza. Mapka :
Pustkowia - Na mapie występują tylko 3 loss blockery - jeden duży na środku blatu, i po jednym małym w strefie rozstawiania każdego gracza.
Bagienna -Błotniste bagno , kurz i oleista maź dostaje się do silników machin, a drogi stają się nie przejezdne. Nie można używać desantu, drop podów, pojazdów, motorów, oraz jetpacków. Można natomiast używać lataczy oraz maszyn kroczących.
Miejsce mocy - Planeta w tajemniczy sposób przepełniona jest energią osnowy. Peril występuje nie tylko na dwóch 6stkach ale na każdym dublu kości. Dodatkowo każdy teren jest kapliczką mocy i każdy psionik znajdujący się 6" od kapliczki wykonuje rzut k6. Na 1 rozstrzyga perila , na 2-4 dostaje +1 do castowania, na 5 dostaje +2 do castowania, na 6stce ilość ładunków potrzebnych do wycastowania mocy zmniejszona jest o połowę.
Palący żar - Gracze po wystawieniu armii , wybierają ciemną oraz jasną stronę pola bitwy. Są to dwie boczne krawędzie blatu (czyli blat dzielony jest na dwie połowy) na których gracze nie wystawiali swoich jednostek. Na końcu drugiej tury bitwy ( nie gracza ) wszystkie unity które znajdowały się na jasnej stronie blatu, dostają k6 mortal woundów od wypalającego słońca. Następnie po teście, jasna strona blatu zamienia się miejscami z ciemną stroną i kolejny test wykonuje się na końcu 4tej tury bitwy. Dodatkowo przed palącym żarem można chronić się w terenie znajdującym się na blacie (niezależnie czy oddział stoi na górce czy przy skale, uznawana jest sytuacja, że oddział tuż przed nadejściem palącej fali żaru znalazł w elemencie terenu coś, co pomogło mu się schować przed słońcem. Mógł znaleźć szczelinę w skale, wykopać sobie norkę, albo znaleźć jakiś pożyteczny sprzęt )
Terror - Wszystkie jednostki podczas bitwy dostają modyfikator ujemny -3 do LD. Po wyniszczeniu jednostki przeciwnika, gracz wybiera jeden swój unit którym ten wyczyn dodał odwagi i zdejmuje modyfikator o 2pkt.
Tropikalny las - Blat w 90 procentach pokrywają tropikalne gęstwiny ( oczywiście na blacie musi się znajdować jakiś loss blocker ) Gęstwiny dodają +2 do save, zmniejszają ruch jednostek o połowę oraz mogą zostać podpalone bronią termiczną. W przypadku chęci podpalenia takiego lasu, jednostka posiadająca flamer bądź inną broń termiczną deklaruje strzał w gęstwiny. Na 3+ dany las się podpala a oddział w nim przebywający otrzymuje tyle mortal woundów ile jednostka ma strzałów. Po spaleniu las zdejmowany jest z blatu.
Planeta śmierci - Planeta śmierci posiada zasadę tropikalnego lasu, miejsca mocy, terroru, planety bagiennej, oraz na końcu tury bitwy rzucany jest test k6 na żrące opady kwasu. Na 4+ wszystkie MODELE ( nie unity) poza lasem otrzymują k6 mortal woundów. Dodatkowo wchodząc do lasu, wychodząc z niego bądź wykonując jakikolwiek ruch w tych gęstwinach na wyniku 4+ nasz unit dostaje k3 mortal woundów od niebespiecznych drapieżników czających się w gęstwinach.
Legenda planet :
Flegmos - Planeta Bagienna
Melinos - Planeta Śmierci
Gloria - Planeta Tropikalna
Kaurus - Pustkowia
Pen-Nis - Miejsce Mocy
Fearos - Terror
Hellino - Palący żar.
Planety dają podczas zbierania zasobów +3 zasoby. Trzeba jednak zadeklarować , czy ruszamy się, czy zbieramy zasoby, czy budujemy etc. Każdy może ruszać się z sektora na dowolny sektor. Nie można jednak atakować sektora "ojczystego" graczy, czyli tam gdzie jest ich avatar.
Sektory bez planet dają +1 zasobów. Można na nich również szukać artefaktów, plus rozwijać je aby dawały +1 do zasobów ( budowa za koszt 3 zasobów )
Dodatkowo :
Na miejscach mocy dostaje się dodatkowo artefakt bez przeszukiwania planety oraz na rzucie 3+ podczas przeszukiwania planety, zdobywamy dodatkowy artefakt
Melinos daje wyjątkowo 6 zasobów podczas zbierania, nie 3
Gloria daje wyjątkowo 4 pkt zasobów
Dałem po prostu takie znaczki jak w typowych RTSach a nie robiłem stricto frakcyjnych , bo zauważyłem, że jak da się frakcyjne to potem a to gracz zmieni frakcje i są potem problemy, a to np. występują dwie te same frakcje i się myli albo to albo tamto, więc po prostu postanowiłem, że będą uniwersalne i przy zmianie frakcji nie będzie trzeba zmieniać symbolu gracza. Mapka :
Pustkowia - Na mapie występują tylko 3 loss blockery - jeden duży na środku blatu, i po jednym małym w strefie rozstawiania każdego gracza.
Bagienna -Błotniste bagno , kurz i oleista maź dostaje się do silników machin, a drogi stają się nie przejezdne. Nie można używać desantu, drop podów, pojazdów, motorów, oraz jetpacków. Można natomiast używać lataczy oraz maszyn kroczących.
Miejsce mocy - Planeta w tajemniczy sposób przepełniona jest energią osnowy. Peril występuje nie tylko na dwóch 6stkach ale na każdym dublu kości. Dodatkowo każdy teren jest kapliczką mocy i każdy psionik znajdujący się 6" od kapliczki wykonuje rzut k6. Na 1 rozstrzyga perila , na 2-4 dostaje +1 do castowania, na 5 dostaje +2 do castowania, na 6stce ilość ładunków potrzebnych do wycastowania mocy zmniejszona jest o połowę.
Palący żar - Gracze po wystawieniu armii , wybierają ciemną oraz jasną stronę pola bitwy. Są to dwie boczne krawędzie blatu (czyli blat dzielony jest na dwie połowy) na których gracze nie wystawiali swoich jednostek. Na końcu drugiej tury bitwy ( nie gracza ) wszystkie unity które znajdowały się na jasnej stronie blatu, dostają k6 mortal woundów od wypalającego słońca. Następnie po teście, jasna strona blatu zamienia się miejscami z ciemną stroną i kolejny test wykonuje się na końcu 4tej tury bitwy. Dodatkowo przed palącym żarem można chronić się w terenie znajdującym się na blacie (niezależnie czy oddział stoi na górce czy przy skale, uznawana jest sytuacja, że oddział tuż przed nadejściem palącej fali żaru znalazł w elemencie terenu coś, co pomogło mu się schować przed słońcem. Mógł znaleźć szczelinę w skale, wykopać sobie norkę, albo znaleźć jakiś pożyteczny sprzęt )
Terror - Wszystkie jednostki podczas bitwy dostają modyfikator ujemny -3 do LD. Po wyniszczeniu jednostki przeciwnika, gracz wybiera jeden swój unit którym ten wyczyn dodał odwagi i zdejmuje modyfikator o 2pkt.
Tropikalny las - Blat w 90 procentach pokrywają tropikalne gęstwiny ( oczywiście na blacie musi się znajdować jakiś loss blocker ) Gęstwiny dodają +2 do save, zmniejszają ruch jednostek o połowę oraz mogą zostać podpalone bronią termiczną. W przypadku chęci podpalenia takiego lasu, jednostka posiadająca flamer bądź inną broń termiczną deklaruje strzał w gęstwiny. Na 3+ dany las się podpala a oddział w nim przebywający otrzymuje tyle mortal woundów ile jednostka ma strzałów. Po spaleniu las zdejmowany jest z blatu.
Planeta śmierci - Planeta śmierci posiada zasadę tropikalnego lasu, miejsca mocy, terroru, planety bagiennej, oraz na końcu tury bitwy rzucany jest test k6 na żrące opady kwasu. Na 4+ wszystkie MODELE ( nie unity) poza lasem otrzymują k6 mortal woundów. Dodatkowo wchodząc do lasu, wychodząc z niego bądź wykonując jakikolwiek ruch w tych gęstwinach na wyniku 4+ nasz unit dostaje k3 mortal woundów od niebespiecznych drapieżników czających się w gęstwinach.
Legenda planet :
Flegmos - Planeta Bagienna
Melinos - Planeta Śmierci
Gloria - Planeta Tropikalna
Kaurus - Pustkowia
Pen-Nis - Miejsce Mocy
Fearos - Terror
Hellino - Palący żar.
Planety dają podczas zbierania zasobów +3 zasoby. Trzeba jednak zadeklarować , czy ruszamy się, czy zbieramy zasoby, czy budujemy etc. Każdy może ruszać się z sektora na dowolny sektor. Nie można jednak atakować sektora "ojczystego" graczy, czyli tam gdzie jest ich avatar.
Sektory bez planet dają +1 zasobów. Można na nich również szukać artefaktów, plus rozwijać je aby dawały +1 do zasobów ( budowa za koszt 3 zasobów )
Dodatkowo :
Na miejscach mocy dostaje się dodatkowo artefakt bez przeszukiwania planety oraz na rzucie 3+ podczas przeszukiwania planety, zdobywamy dodatkowy artefakt
Melinos daje wyjątkowo 6 zasobów podczas zbierania, nie 3
Gloria daje wyjątkowo 4 pkt zasobów
Ostatnio zmieniony 24 sty 2018, 17:36 przez Iliach, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Posty: 191
- Rejestracja: 04 sie 2016, 19:56
- bitewniaki: W40k (Orkz, GK)
Malifaux (Guild-Sonia)
Warmachine (Cygnar)
Nastawiam się na X-wing ;)
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
Ehm... Iliach a gdzie moi GK ?
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
I super Tylko mam takie pytanie czy kampania właśnie wystartowała czy jeszcze nie i czy zasady jeszcze jakoś się pozmieniały?
For The Lion
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
Ehmm... Gromek, a gdzie twoje zgłoszenie do kampanii pod tym tematem? Było czarno na białym, żeby pisać zgłoszenia w komentarzach pod zasadami kampanii i pierwsze ruchy będzie można kierować do mnie na whispa od 21
Zaktualizowałem wsio. Następnym razem nie śpij tydzień i nie rób wielkich oczu, że świat się zmienił jak wyszedłeś ze śpiączki
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
Mapki nie wyświetla w edytowanym poście, nie mam pojęcia dlaczego.
-
- Posty: 191
- Rejestracja: 04 sie 2016, 19:56
- bitewniaki: W40k (Orkz, GK)
Malifaux (Guild-Sonia)
Warmachine (Cygnar)
Nastawiam się na X-wing ;)
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
Iliach przejrzyj poprzednią stronę za nim komuś będziesz coś zarzucał...tyle w temacie.Iliach pisze: ↑21 sty 2018, 19:24Ehmm... Gromek, a gdzie twoje zgłoszenie do kampanii pod tym tematem? Było czarno na białym, żeby pisać zgłoszenia w komentarzach pod zasadami kampanii i pierwsze ruchy będzie można kierować do mnie na whispa od 21
Zaktualizowałem wsio. Następnym razem nie śpij tydzień i nie rób wielkich oczu, że świat się zmienił jak wyszedłeś ze śpiączki
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
A no faktycznie, a diabeł ogonem przykrył jak to mówią bo jeszcze przed skrobaniem posta, upewniałem się czy gdzieś nie pominąłem twojego zgłoszenia Tak czy owak wybacz Gromku
Co do FAQów to jutro postaram się wrzucić szablony scenariuszy do bitew narrative oraz inne rzeczy.
Co do FAQów to jutro postaram się wrzucić szablony scenariuszy do bitew narrative oraz inne rzeczy.
- danyboy
- Posty: 1493
- Rejestracja: 28 lip 2015, 17:14
- Lokalizacja: Olsztyn
- bitewniaki: no chyba we wszystko!
- Kontakt:
Re: Kampania Krucjata wersja robocza
Boś klamerkę [ zjadł. Poprawiłem.