Turniej Odwet Tramwajarza Crazy Dwarf

Fundacja „Szalony Krasnolud” oraz sklep Crazy Dwarf mają przyjemność zaprosić pacynkowych wojowników na turniej klasy lokal, który odbędzie się w dniu 22.08.2015 przy ul. Kołobrzeskiej 30 (1. piętro) w Olsztynie.

Wpisowe: 10 PLN (+ świnka)
Nagrody: będą
Catering: we własnym zakresie (na parterze jest sklep spożywczy)
Sędzia: Pan Podręcznik
Proksy: w granicach przyzwoitości (podstawki, kartoniki, kubeczki, klocki legopodobne itp. nie będą dopuszczone).

Rozpoczęcie turnieju: 11.00 (początek 1. bitwy).
Czasówka nietypowa: po 55 minut na gracza, czas mierzony zegarem, gracz ma obowiązek pilnowania własnego zegara; przedłużanie gry (gra na czas) nie jest opłacalne: gracz, któremu skończy się czas przed ukończeniem gry ma obowiązek pozwolić na „dogranie” bitwy przez przeciwnika do ukończenia jego czasu: pomija wówczas własne fazy ruchu, walki psionicznej, strzelania i szarży (nie może się poruszać i szarżować, może natomiast rozpatrywać rzuty obronne, overwatch i walkę wręcz). Kończymy o 17.00 rozdaniem nagród i sprzątaniem pobojowiska.

Gramy na zasadach 7. edycji z uwzględnieniem aktualnych FAQ, PKZ i zasad z WD.
Gramy na stołach 72” x 48”. Tereny na stołach ustawia organizator.
Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie po raz pierwszy otrzymają karę -2 DP w turnieju. Kolejne oszustwo skutkuje „maską” i dyskwalifikacją.

Sędzia jest Namiestnikiem Imperatora, a zatem jego decyzja jest wolą samego Imperatora i nie można się od niej odwołać. Wszczynanie awantur powoduje wkroczenie Inkwizycji i automatyczną dyskwalifikację. Przedłużanie gry ponad wyznaczony limit powoduje ogłoszenie remisu przez sędziego.

Klasyfikacje terenowe:
las: typu olsztyńskiego, czyli gucio w nim widać: 5+ cover w i za lasem;
budynki i ruiny: model zasłaniany przez ściany 4+ cover, w pozostałych przypadkach 5+;
bunkry, wysokie skały, murki powyżej 1 cala – impass po obrysie;
murki poniżej cala – trudny teren, cover 6+.

Kompozycja armii:
do wydania mamy 1350 punktów;
max 2 detachmenty [nie mogą się powtarzać];
dopuszczony jest CAD, Allied Detachment oraz FOC w codexach;
zakazane: formacje oraz detachmenty formacyjne; SH/SHF/GC; armie Unbound; Lords of War, IA, FW, dataslate, Eskalacja, Apokalipsa i co tam jeszcze wynajdziecie;
gracze mają obowiązek posiadania: czytelnej rozpiski, zasad armii, niezbędnych akcesoriów.

Zasady ogólne scenariuszy:
jeden oddział może zajmować/blokować tylko jeden objective;
na zasadach podręcznika obowiązują: rezerwy, deep strike, infiltracja i walka w nocy;
zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika, czyli maska, to automatyczny wynik 20:0;
obowiązuje random game length: 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 5+.

Misje:
Eternal War wylosowane przed turniejem.

Chętnych zapraszamy na wydarzenie na Facebooku oraz temat na forum

Dodaj komentarz

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.