Fundacja „Szalony Krasnolud” oraz sklep Crazy Dwarf mają przyjemność zaprosić pacynkowych wojowników na turniej klasy lokal, który odbędzie się w dniu 22.08.2015 przy ul. Kołobrzeskiej 30 (1. piętro) w Olsztynie.
Wpisowe: 10 PLN (+ świnka)
Nagrody: będą
Catering: we własnym zakresie (na parterze jest sklep spożywczy)
Sędzia: Pan Podręcznik
Proksy: w granicach przyzwoitości (podstawki, kartoniki, kubeczki, klocki legopodobne itp. nie będą dopuszczone).
Rozpoczęcie turnieju: 11.00 (początek 1. bitwy).
Czasówka nietypowa: po 55 minut na gracza, czas mierzony zegarem, gracz ma obowiązek pilnowania własnego zegara; przedłużanie gry (gra na czas) nie jest opłacalne: gracz, któremu skończy się czas przed ukończeniem gry ma obowiązek pozwolić na „dogranie” bitwy przez przeciwnika do ukończenia jego czasu: pomija wówczas własne fazy ruchu, walki psionicznej, strzelania i szarży (nie może się poruszać i szarżować, może natomiast rozpatrywać rzuty obronne, overwatch i walkę wręcz). Kończymy o 17.00 rozdaniem nagród i sprzątaniem pobojowiska.
Gramy na zasadach 7. edycji z uwzględnieniem aktualnych FAQ, PKZ i zasad z WD.
Gramy na stołach 72” x 48”. Tereny na stołach ustawia organizator.
Gracze przyłapani na ewidentnym oszustwie po raz pierwszy otrzymają karę -2 DP w turnieju. Kolejne oszustwo skutkuje „maską” i dyskwalifikacją.
Sędzia jest Namiestnikiem Imperatora, a zatem jego decyzja jest wolą samego Imperatora i nie można się od niej odwołać. Wszczynanie awantur powoduje wkroczenie Inkwizycji i automatyczną dyskwalifikację. Przedłużanie gry ponad wyznaczony limit powoduje ogłoszenie remisu przez sędziego.
Klasyfikacje terenowe:
las: typu olsztyńskiego, czyli gucio w nim widać: 5+ cover w i za lasem;
budynki i ruiny: model zasłaniany przez ściany 4+ cover, w pozostałych przypadkach 5+;
bunkry, wysokie skały, murki powyżej 1 cala – impass po obrysie;
murki poniżej cala – trudny teren, cover 6+.
Kompozycja armii:
do wydania mamy 1350 punktów;
max 2 detachmenty [nie mogą się powtarzać];
dopuszczony jest CAD, Allied Detachment oraz FOC w codexach;
zakazane: formacje oraz detachmenty formacyjne; SH/SHF/GC; armie Unbound; Lords of War, IA, FW, dataslate, Eskalacja, Apokalipsa i co tam jeszcze wynajdziecie;
gracze mają obowiązek posiadania: czytelnej rozpiski, zasad armii, niezbędnych akcesoriów.
Zasady ogólne scenariuszy:
jeden oddział może zajmować/blokować tylko jeden objective;
na zasadach podręcznika obowiązują: rezerwy, deep strike, infiltracja i walka w nocy;
zniszczenie wszystkich jednostek przeciwnika, czyli maska, to automatyczny wynik 20:0;
obowiązuje random game length: 5 tur, 6 tura na 3+, 7 tura na 5+.
Misje:
Eternal War wylosowane przed turniejem.
Chętnych zapraszamy na wydarzenie na Facebooku oraz temat na forum